Gå til innhold

Folk med kraftige barn som mener klærne er «små i størrelsen» på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

For eksempel så kan en bukse som oppleves som oppleves som litt kort i beina til min datter, oppleves som veldig fin i størrelsen til et annet barn med samme høyde og vekt. Sånt er jo ganske individuelt.. men noen merker, som Zara, Bonpoint, billieblush osv er kjent for å være små, mens wheat og konges sløjd er veldig romslig.. om man da er vant til bare klær som er store i størrelsen, så kan jo normale klær virke som små i størrelsen for noen. 
Man må nesten forvente noen bomkjøp når man kjøper brukt, dessverre. 

Anonymkode: c6cc0...534

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mottok akkurat en pakke med klær fra Finn, der selger påstod at klærne var små i størrelsen. Pga dette kjøpte jeg selv om jeg stusset på at selger mente størrelsen tilsvarte en annen enn det som faktisk står på klærne.

Har fått klærne nå og ungen min DRUKNER i dem! De var overhodet ikke så små i størrelsen at de tilsvarte en størrelse mindre! 

Anonymkode: 80a09...d0e

Tror du tenker litt feil her. Selv om hun syns klærene er små i str til sine barn - betyr det IKKE at hennes barn er kraftige eller store. 

Ingen hemmelighet at alle klesmerker er ulike i str selv om de er merket likt. 

Bare ta lindex f.eks - kjøper du 2 pysjer der som er produsert i ulike land, så har de ulik passform. 

Kappahl - newbie er mindre enn Kappahl sine egne klær. 

Barn er ulike. Noen er lengre i beina enn andre, andre er lengre i overkroppen etc. Her bruker lille konsekvent 1str mindre i bukser og underdeler enn overdeler - uansett merke nesten. 

Anonymkode: fd9e3...c8e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er jo typisk at kraftige folk kommenterer hvor trange seter osv. er. Og ja, det er jo trangt for dem, men ikke oss normalvektige.

Anonymkode: 54c91...55f

No shit, Sherlock...

Anonymkode: 2d7d8...cb1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...