AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Mottok akkurat en pakke med klær fra Finn, der selger påstod at klærne var små i størrelsen. Pga dette kjøpte jeg selv om jeg stusset på at selger mente størrelsen tilsvarte en annen enn det som faktisk står på klærne. Har fått klærne nå og ungen min DRUKNER i dem! De var overhodet ikke så små i størrelsen at de tilsvarte en størrelse mindre! Anonymkode: 80a09...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Hun meinte kanskje generelt sett. Noen klær er mindre i størrelsen enn andre. Levi's er et godt eksempel, Hummel og for såvidt. Uansett så må du jo forvente slikt om du ikke kjenner til merket eller barnet som har brukt klærne, derfor man kjøper i butikk om man er usikker eller på en nettbutikk. Anonymkode: 471b4...189 6 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Det spiller ingen rolle hvor store eller små hennes barn er, man sammenligner med andre klær i samme størrelse. Anonymkode: c896b...f12 4 4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden De trenger ikke være «kraftige», eller tykke som du ka skje antyder. De kan være lengre i overkropp eller ben, ha bredere benbygning, slik at hun oppfatter klærne som små i størrelsen. Og for alt vi vet, har du spinkle barn. Poenget er at det er mange ting som gjør at klær er forskjellig fra person til person. Anonymkode: 75bd8...ac1 5 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): De trenger ikke være «kraftige», eller tykke som du ka skje antyder. De kan være lengre i overkropp eller ben, ha bredere benbygning, slik at hun oppfatter klærne som små i størrelsen. Og for alt vi vet, har du spinkle barn. Poenget er at det er mange ting som gjør at klær er forskjellig fra person til person. Anonymkode: 75bd8...ac1 Har et helt slankt barn, ja. Men dette plagget var STORT i størrelsen sin, og hun påstod det var lite. Anonymkode: 80a09...d0e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har et helt slankt barn, ja. Men dette plagget var STORT i størrelsen sin, og hun påstod det var lite. Anonymkode: 80a09...d0e Er du misfornøyd med kjøpet, vil snakke om barn kroppsfasong, eller hva? Anonymkode: a8a62...af2 5 7
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Når jeg skrivet at et plagg er lite i størrelsen så er det ment som en anbefaling for de som ikke nødvendigvis har mye erfaring med merket. Da er det ikke i forhold til mitt barn sin kroppsfasong men i forhold til tilsvarende klær i samme størrelse fra andre merker. Anonymkode: 423fa...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Har opplevd det samme. Ser også på nett at det ofte er stor variasjon under vurderinger. Skjønner ikke helt hvordan noen kan mene at et plagg er stort i størrelsen, mens en annen kan mene at det samme plagget er smått i størrelsen… Anonymkode: 7bd06...7f6
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #10 Skrevet 51 minutter siden Alle barn trekker ulikt. Jeg kan mene noen merker er romslige, mens det egentlig handler om at ene barnet mitt er kort i livet. Synd med bomkjøp, selg videre. Anonymkode: ec93f...872 1
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #11 Skrevet 48 minutter siden De som solgte har kanskje et kraftig barn, du har et pinglete, lite barn, dere blir neppe enige. Anonymkode: b1b1d...1ed 2
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #12 Skrevet 33 minutter siden Med mindre hun bare har klær fra ett merke klarer hun vel å sammenlikne størrelser. Da mine babyer var små var Zara feks veldig smått i størrelsen. Mine babyer her vært gigatjukke og brukt størrelser størrelse enn sin alder, men når de brukte 74 så kunne jeg jo se hvilke merker som var små og store i størrelsen. Anonymkode: 99786...ea8
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #13 Skrevet 28 minutter siden Når én genser i str 134 passer mitt barn, mens en annen genser i str 134 er for liten - ja, da sier jeg at den andre genseren er liten i størrelsen. Kanskje er det den første genseren som er stor i størrelsen, men det blir jo bare flisespikkeri, poenget er at de ulike merkene er ulike i størrelsene. Du får kjøpe nye klær, også sparer du disse du har kjøpt nå til de passer. Anonymkode: 076c6...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #14 Skrevet 14 minutter siden "Alle" vet jo at størrelser er veiledende og at passform også teller? At noen ikke vet det er deres egen greie tenker jeg, enten det gjelder klær til barn eller voksne. Personlig bruker jeg alt fra xxs til s / 32 til 36 osv og det varierer også innenfor samme merke liksom. Man må nesten ha øyne i hodet og se på det kam skal kjøpe og om man skal kjøpe brukt be om fysiske mål og ikke størrelser på noe da den bare er veiledende.. Anonymkode: 89b7d...196 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå