AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #41 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hiv deg på Only fans TS. Da begynner grunkene å trille inn fortere enn svint. Anonymkode: 41bcb...12d Jeg tenkte litt i samme bane. Ikke troll. Hadde aldri sagt dette til noen egentlig heller. Men selv når man er desperat, så... det å krysse linjen ved å selge seksuelle tjenester så er jo f.eks å filme føtter for de som har fotfetish noe ganske uskyldig da. Man må skatte av Onlyfans inntekt men vet ikke om det starter med første krone eller hva. og den mannen? høres ut som en real drittsekk. Dump han! Anonymkode: 8f453...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nr1: Det skal ikke være nødvendig at du selger deg selv. Nr2: Det skal ikke være kjæresten din sitt problem. Nr3: Du lyver og er utro. Dette kan umulig ende godt. Som kvinne til kvinne, ALDRI gjør deg avhengig av en mann. Velg heller systemet. No offence men menn som går etter damer som deg er som regel farligere. Dette baserer jeg på mine inntrykk, ikke fakta. Anonymkode: 54fc0...c8b «Damer som deg» hva mener du med det?? Anonymkode: 34add...1ac 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #43 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Damer som deg» hva mener du med det?? Anonymkode: 34add...1ac Vanskligstilte, desperate, gode mødre som er villige til å gjøre hva som helst for å sikre sine barn og sin familie. Kvinner som ofrer ALT for å sikre de de er glad i. Anonymkode: 54fc0...c8b 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Skrevet 5 timer siden Først; Det høres ut som du har for høye trekk. Ring namsmann og be om en gjonnomganng av saken, om grunnlag er korrekt. Så; Du kan be NAV om gjelsdrådgivning. Du høres ut som en god kandidat for gjeldsordning. Det innebærer noen trange år, men da vil du værtfall kunne ha en tydelig målstrek å forholde deg til. Tilslutt; jeg synes du er for hard mot deg selv. Du var desperat, og i noen svake øyeblikk gjorde noe du angrer på i etterkant. Det har vi alle gjort i større eller mindre grad. Du høres ut som en god mor, som ønsker en god oppvekst for barna dine, og er villig til å strekke deg langt for dem. Anonymkode: c51df...a7c 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #45 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke pga det du har gjort men fordi han er en drittsekk. Anonymkode: 678b7...b98 Er han en drittsekk fordi han ikke vil gi masser av penger til en partner som har totalt skakkjørt økonomien sin og i tillegg vært utro bak hans rygg? Husk at han allerede støtter hun betydelig ved å gi henne et bosted siden hun omtaler hva hun for utbetalt som leve utgifter som er blitt beregnet i trekket hun har. Ville du ha gitt masser av penger pluss gratis opphold i boligen din til en mann med totalt skakkjørt økonomi? Eller er du også en drittsekk? Anonymkode: cacd0...f53 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #46 Skrevet 5 timer siden GullrankeAnna skrev (32 minutter siden): Jeg stiller spørsmål ved om trekket ditt er forsvarlig, høres ikke sånn ut! Man skal jo kunne leve! Med tanke på hva hun får utbetalt er det nok tatt med i beregningen at hun får bo gratis hos samboeren. Anonymkode: cacd0...f53 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #47 Skrevet 5 timer siden Har du dyre vaner TS? Anonymkode: 54fc0...c8b 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #48 Skrevet 5 timer siden Selv når dama er utro og selger seg selv er det mannen som får tyn og beskrives som farlig fordi han ikke vil betale for en annen mann sine barn! Dere er glad i å snakke om kvinnefella, men mannen gjør jo ikke annet enn å unngå mannefella... KG er en spesiell plass, og demokrati er en dårlig ide! Anonymkode: 434e9...781 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #49 Skrevet 5 timer siden Jeg jobber som økonomisk rådgiver. Det er ganske strengt med lønnstrekk og du kan be om at trekket vurderes på nytt. Du skal ha nok til dokumenterte kostnader som husleie, strøm og drivstoff i tillegg til livsopphold. Det er ekstra tillegg for barn. Her synes jeg 14.000 høres lite ut. Dersom samboer ikke bidrar til å lette på økonomien ville jeg vurdert å bli særboere da du vill ha krav på en stlrre del av lønnen selv. Dersom du ikke eier store verdier ville jeg vurdert gjeldsordning, her har de økonomiske rådgivere på nav som kan hjelpe deg å se på mulighetene. Anonymkode: dd9c6...0e7 1 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #50 Skrevet 5 timer siden https://www.regjeringen.no/no/tema/forbruker/gjeldsordning/livsoppholdssatser/id691824/ Her kan du lese mer om hva du har krav på. Anonymkode: dd9c6...0e7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #51 Skrevet 5 timer siden Jeg vil legge til at jeg ikke bor gratis hos min samboer, jeg betaler en husleie til han på noen tusenlapper i måneden. Så det er regnet inn i det jeg får utbetalt, jeg ordla meg litt feil der. Derfor så er livsoppholdet som liksom skal være igjen for meg og barna alt for lite når husleie og strøm er betalt. Jeg forstår det ikke. Jeg skal ta kontakt med nav og spørre om mulighet for gjeldsordning, takk for det tipset. Jeg har snakket med dem før også, men da hadde jeg mindre stilling og det gikk ikke. Kan jeg får det selvom trekkene er i gang? Og til dere som gir meg tyn, jeg skjønner det så godt også. Jeg er ikke et dårlig menneske selvom denne tråden nok får meg til å virke som det, jeg angrer veldig. Jeg pisker meg selv hver dag for dette, jeg tar ikke lett på valget jeg tok. Ts Anonymkode: 10b2c...bc4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #52 Skrevet 5 timer siden Bli singel, slutt å lån penger av folk. Da er det bedre å selge sex. Alt er bedre enn å låne ennå mer penger. Verste er at som singel, så hadde du hatt flere muligheter og bedre råd.... Anonymkode: 11ca1...66e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #53 Skrevet 5 timer siden Du er ikke aleine. Jeg kjenner meg veldig igjen da jeg var i et lignende forhold. Bortsett fra at også var gjentagende utro og jeg var så blind på hans kjærlighet. Jeg hadde også en kjempe gjeld og endte opp med at jeg solgte seksuele tjenester i nesten 2 år. Så fant han ut av det og beskyldte meg for og være drittsekken. Han hjalp meg sjeldent økonomisk og krevde bare av meg. Det gjorde at jeg til slutt brøt forholdet og idag har jeg aldri hatt det bedre. Anonymkode: 72961...4f9 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #54 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er ikke aleine. Jeg kjenner meg veldig igjen da jeg var i et lignende forhold. Bortsett fra at også var gjentagende utro og jeg var så blind på hans kjærlighet. Jeg hadde også en kjempe gjeld og endte opp med at jeg solgte seksuele tjenester i nesten 2 år. Så fant han ut av det og beskyldte meg for og være drittsekken. Han hjalp meg sjeldent økonomisk og krevde bare av meg. Det gjorde at jeg til slutt brøt forholdet og idag har jeg aldri hatt det bedre. Anonymkode: 72961...4f9 Han var gjentakende utro ** Anonymkode: 72961...4f9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #55 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selv når dama er utro og selger seg selv er det mannen som får tyn og beskrives som farlig fordi han ikke vil betale for en annen mann sine barn! Dere er glad i å snakke om kvinnefella, men mannen gjør jo ikke annet enn å unngå mannefella... KG er en spesiell plass, og demokrati er en dårlig ide! Anonymkode: 434e9...781 Interessant vinkling. Anonymkode: e767b...8e6
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #56 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg jobber som økonomisk rådgiver. Det er ganske strengt med lønnstrekk og du kan be om at trekket vurderes på nytt. Du skal ha nok til dokumenterte kostnader som husleie, strøm og drivstoff i tillegg til livsopphold. Det er ekstra tillegg for barn. Her synes jeg 14.000 høres lite ut. Dersom samboer ikke bidrar til å lette på økonomien ville jeg vurdert å bli særboere da du vill ha krav på en stlrre del av lønnen selv. Dersom du ikke eier store verdier ville jeg vurdert gjeldsordning, her har de økonomiske rådgivere på nav som kan hjelpe deg å se på mulighetene. Anonymkode: dd9c6...0e7 Les videre. Hun snakker om at 14k var det høyeste hun hadde fått, og at 7k var den vanlige utbetalingen. Da er det garantert tatt med at hun bor gratis i beregningen. Anonymkode: cacd0...f53 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #57 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ut ifra det ts skriver i innlegget over ditt, synes du han høres ut som en forståelsesfull type? Anonymkode: e767b...8e6 Det jeg synes det høres ut som er at kvinner forlanger at menn skal forsørge for dem, men er ikke dette litt rart? Slike tradisjonelle kjønnsroller er jo grusomme! Hva skjedde med likestilling? Fysj Anonymkode: f9a46...8a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #58 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg vil legge til at jeg ikke bor gratis hos min samboer, jeg betaler en husleie til han på noen tusenlapper i måneden. Så det er regnet inn i det jeg får utbetalt, jeg ordla meg litt feil der. Derfor så er livsoppholdet som liksom skal være igjen for meg og barna alt for lite når husleie og strøm er betalt. Jeg forstår det ikke. Det gir jo ingen mening. Hvor mye er "noen tusenlapper" som du betaler i leie til han? Og hvorfor skulle du betale for strøm når du bor hos han? At du skal ha 7k utbetalt som du så skal betale leie for, pluss å betale for strøm og livsopphold for deg og barna kan jo aldri ha blitt regnet ut av kemnern. Historien lukter bare mer og mer oppdiktet. Anonymkode: cacd0...f53 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #59 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanskligstilte, desperate, gode mødre som er villige til å gjøre hva som helst for å sikre sine barn og sin familie. Kvinner som ofrer ALT for å sikre de de er glad i. Anonymkode: 54fc0...c8b Da går man til NAV hvis man ikke har klær og mat osv idiot Anonymkode: 71782...6ef 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #60 Skrevet 4 timer siden Min mening er at du bør fortelle partneren din om dette, og ta "konsekvensene" av det om du tenker å fortsette forholdet med mannen. Han høres vel og merke ikke ut som en kjernekar, så du bør vel ta en vurdering av om du vil være sammen med han i utgangspunktet, men jeg synes ikke det er fair å være i et forhold hvor det er såpass store svik tilstede uten at vedkommende vet av det. Jeg synes også det er helt mystisk at flere her mener dette er mannen i foholdet sin feil. Jeg synes ikke det er fair å ha en baktanke om at kjæresten skal gi penger for økonomiske smeller man selv har gått på. Da justerer man eget forbruk i første omgang, oppsøker hjelp osv. Men du sier dere har barn sammen - da er det rett og rimelig at han bidrar til utgifter til f.eks. nye sko til barna og slikt. Man finner mye gode sko brukt også, trenger ikke være helt nytt. Du kvalifiserer nok godt for gjeldsordning, så det burde du vurdere. Anbefaler økonomisk rådgivning hos NAV. Du skal ha økonomi til å "berges" hver mnd. Anonymkode: 8d813...9b5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå