AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:14 #22 Skrevet torsdag kl. 22:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for ordene. Han har vært sterk økonomisk hele livet sitt, jeg har alltid vært i andre enden. Han skjønner ikke hvordan det er å sitte å føle på at man ikke har råd til gode sko til barna sine, da han lett kan svi av mangfoldige tusen på klær uten at det gjør noe med lommeboka hans. Mens jeg for eksempel er redd for at telefonen min som kostet 3000 for fire år siden skal ryke, så kjøper han seg rådyre modeller og det skader ikke hans økonomi. Jeg unner han det, men det er vanskelig å være i andre enden. Når trekkene startet og ting ble enda hardere så ble jeg helt desperat. Og det å spørre han om penger går ikke. Jeg vet ikke om han vil forstå. Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Kontoen på det stedet jeg brukte er slettet ( ikke eskorteside, men et samfunn for sex ) og jeg kommer aldri noen gang til å gjøre noe sånt igjen. Ts Anonymkode: 10b2c...bc4 For en egosentrisk mann! Anonymkode: f3c48...5c0 4 1
Natttåke Skrevet torsdag kl. 22:16 #23 Skrevet torsdag kl. 22:16 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ut ifra det ts skriver i innlegget over ditt, synes du han høres ut som en forståelsesfull type? Anonymkode: e767b...8e6 Jeg tror sannheten bør fortelles alltid uansett.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:19 #24 Skrevet torsdag kl. 22:19 Ikke si noe. Glem alt dette. Du er i en vanskelig situasjon, ikke vær så hard mot deg selv. Tror derimot ikke dette er mannen for deg.. det eneste som kan redde forholdet er at dere snakker sammen om økonomien, og han kan være med på å hjelpe til. Ikke at han nødvendigvis skal betale for deg. Men at dere er som et team, det føler jeg ikke dere er. Anonymkode: 922e4...a07 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:21 #25 Skrevet torsdag kl. 22:21 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg jobber 100 prosent og har ikke mulighet til å jobbe enda mer, for da trekker de meg bare mer. Jeg får maks utbetalt 14 000 kr av lønna mi. Anonymkode: 10b2c...bc4 Du vil få mer å rutte med som singel. Anonymkode: c24d7...b19 5 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:22 #26 Skrevet torsdag kl. 22:22 At så mangen støtter ts er galskap dere er bat shit crazy hele gjengen. Stakkars mannen sier jeg... Anonymkode: 71782...6ef 7 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:22 #27 Skrevet torsdag kl. 22:22 Har ikke annet å si enn at jeg synes ikke du skal føle på skam, at jeg føler med deg for den ekstremt vanskelige og sårbare situasjonen du står i, og at jeg synes ikke samboeren din virker som noen bra mann! Sender deg en klem❤️ Er helt imponert over hvor mange fine svar og hvor lite troll som har dukket opp i denne tråden. Fint å se! Bare Sitronterte som har skrevet trolleinnlegg så langt. Anonymkode: 34add...1ac 3 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:23 #28 Skrevet torsdag kl. 22:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): At så mangen støtter ts er galskap dere er bat shit crazy hele gjengen. Stakkars mannen sier jeg... Anonymkode: 71782...6ef Upsi, ett troll til som kom meg i forkjøpet. Anonymkode: 34add...1ac 3 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:24 #29 Skrevet torsdag kl. 22:24 Jeg setter så stor pris på svarene deres, det var godt å "si det" til noen. Han vet hvor mye jeg sliter, jeg har pratet med han, og grått og vært lei meg over dette mange ganger. Han sier han forstår, men han gjør ikke det da det er vanskelig for han å sette seg inn i. I det siste så har han måtte betalte mer av mat og sånt, og det har irritert han, og det alene føler jeg så innmari på. Jeg vil så gjerne bidra helt og holdent med mitt jeg også. Men likevel så er det ikke nok det jeg har. Jeg har store utgifter som mange andre, regninger jeg ikke får gjort noe med. Og barna de vokser og trenger ting, ønsker å være med på ting med vennene sine og har ønsker akkurat som alle andre barn. Det gjør så vondt å ligge å grue seg til disse tingene, så desperasjonen tok til slutt overhånd. Jeg skjønner at jeg må stå for gammel gjeld, men livet føles så tungt. Takk for at dere som sagt svarer meg, jeg er glad for at jeg laget denne tråden, har vurdert det litt. Var så redd for alle svar som skulle komme. Men det er godt å kunne dele det med noen også. Ts Anonymkode: 10b2c...bc4 5
petterm Skrevet torsdag kl. 22:24 #30 Skrevet torsdag kl. 22:24 Han høres gjerrig og lite sympatisk ut. Jeg er usikker på om han faktisk bryr seg om hvordan du har det! Hadde han brydd seg om deg så hadde han forstått og hjulpet deg. Husk at hvis du tjener mer og blir trukket mer så vil det bety at gjelden minker. I forhold til sex salg så synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet. Du har ikke gjort noe ulovlig, og du har ikke hatt samleie med de. Du har gjort det du måtte i en desperat situasjon. Vil anbefale deg å ta kontakt med NAV for veiledning. 6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:25 #31 Skrevet torsdag kl. 22:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Upsi, ett troll til som kom meg i forkjøpet. Anonymkode: 34add...1ac Nei jeg troller ikke dere trenger en oppvekker dette er min serriøse mening dere er gal. Man selger seg ikke bare på dette grunnlaget. Punktum. Få psykisk hjelp. Anonymkode: 71782...6ef 1 2
Natu Skrevet torsdag kl. 22:25 #32 Skrevet torsdag kl. 22:25 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for ordene. Han har vært sterk økonomisk hele livet sitt, jeg har alltid vært i andre enden. Han skjønner ikke hvordan det er å sitte å føle på at man ikke har råd til gode sko til barna sine, da han lett kan svi av mangfoldige tusen på klær uten at det gjør noe med lommeboka hans. Mens jeg for eksempel er redd for at telefonen min som kostet 3000 for fire år siden skal ryke, så kjøper han seg rådyre modeller og det skader ikke hans økonomi. Jeg unner han det, men det er vanskelig å være i andre enden. Når trekkene startet og ting ble enda hardere så ble jeg helt desperat. Og det å spørre han om penger går ikke. Jeg vet ikke om han vil forstå. Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. Kontoen på det stedet jeg brukte er slettet ( ikke eskorteside, men et samfunn for sex ) og jeg kommer aldri noen gang til å gjøre noe sånt igjen. Ts Anonymkode: 10b2c...bc4 Han høres ut som en forferdelig mann 😮 Det er jo han som burde skamme seg som ikke hjelper deg økonomisk, han må jo se at du sliter. At du har solgt seksuelle tjenester forteller bare at du er helt desperat og sammen med egoistisk dritt. Du fortjener noe bedre enn dette!!! 6 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:26 #33 Skrevet torsdag kl. 22:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg setter så stor pris på svarene deres, det var godt å "si det" til noen. Han vet hvor mye jeg sliter, jeg har pratet med han, og grått og vært lei meg over dette mange ganger. Han sier han forstår, men han gjør ikke det da det er vanskelig for han å sette seg inn i. I det siste så har han måtte betalte mer av mat og sånt, og det har irritert han, og det alene føler jeg så innmari på. Jeg vil så gjerne bidra helt og holdent med mitt jeg også. Men likevel så er det ikke nok det jeg har. Jeg har store utgifter som mange andre, regninger jeg ikke får gjort noe med. Og barna de vokser og trenger ting, ønsker å være med på ting med vennene sine og har ønsker akkurat som alle andre barn. Det gjør så vondt å ligge å grue seg til disse tingene, så desperasjonen tok til slutt overhånd. Jeg skjønner at jeg må stå for gammel gjeld, men livet føles så tungt. Takk for at dere som sagt svarer meg, jeg er glad for at jeg laget denne tråden, har vurdert det litt. Var så redd for alle svar som skulle komme. Men det er godt å kunne dele det med noen også. Ts Anonymkode: 10b2c...bc4 Det her høres ikke ut som noe rettferdig samboerskap. Du har vanskelig økonomi og han har alt på stell, og dere skal dele alt 50? Hva er det for noe?? Anonymkode: 34add...1ac 6 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:26 #34 Skrevet torsdag kl. 22:26 petterm skrev (Akkurat nå): Han høres gjerrig og lite sympatisk ut. Jeg er usikker på om han faktisk bryr seg om hvordan du har det! Hadde han brydd seg om deg så hadde han forstått og hjulpet deg. Husk at hvis du tjener mer og blir trukket mer så vil det bety at gjelden minker. I forhold til sex salg så synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet. Du har ikke gjort noe ulovlig, og du har ikke hatt samleie med de. Du har gjort det du måtte i en desperat situasjon. Vil anbefale deg å ta kontakt med NAV for veiledning. Hun var utro. Utroskap er utroskap. Anonymkode: 71782...6ef 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:26 #35 Skrevet torsdag kl. 22:26 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg setter så stor pris på svarene deres, det var godt å "si det" til noen. Han vet hvor mye jeg sliter, jeg har pratet med han, og grått og vært lei meg over dette mange ganger. Han sier han forstår, men han gjør ikke det da det er vanskelig for han å sette seg inn i. I det siste så har han måtte betalte mer av mat og sånt, og det har irritert han, og det alene føler jeg så innmari på. Jeg vil så gjerne bidra helt og holdent med mitt jeg også. Men likevel så er det ikke nok det jeg har. Jeg har store utgifter som mange andre, regninger jeg ikke får gjort noe med. Og barna de vokser og trenger ting, ønsker å være med på ting med vennene sine og har ønsker akkurat som alle andre barn. Det gjør så vondt å ligge å grue seg til disse tingene, så desperasjonen tok til slutt overhånd. Jeg skjønner at jeg må stå for gammel gjeld, men livet føles så tungt. Takk for at dere som sagt svarer meg, jeg er glad for at jeg laget denne tråden, har vurdert det litt. Var så redd for alle svar som skulle komme. Men det er godt å kunne dele det med noen også. Ts Anonymkode: 10b2c...bc4 Han høres ut som en fjomp. Kjæresten min hadde ALDRI latt meg sitte og gråte over økonomien, uten å hjelpe til. Og vi bor ikke engang sammen! Anonymkode: c99f4...2b3 5 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:27 #36 Skrevet torsdag kl. 22:27 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg troller ikke dere trenger en oppvekker dette er min serriøse mening dere er gal. Man selger seg ikke bare på dette grunnlaget. Punktum. Få psykisk hjelp. Anonymkode: 71782...6ef Håper du får hjelp med empatien og rettskrivingen din. Anonymkode: e767b...8e6 6 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:28 #37 Skrevet torsdag kl. 22:28 Tror ikke jeg hadde klart å leve med den mannen. Anonymkode: 3a95d...23b 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:28 #38 Skrevet torsdag kl. 22:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var utro. Utroskap er utroskap. Anonymkode: 71782...6ef Nei, hun var (er) under stort mentalt press og desperat. Å ikke forstå dette er bare mangel på empati. Anonymkode: 34add...1ac 7 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:28 #39 Skrevet torsdag kl. 22:28 Hiv deg på Only fans TS. Da begynner grunkene å trille inn fortere enn svint. Anonymkode: 41bcb...12d
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:28 #40 Skrevet torsdag kl. 22:28 Nr1: Det skal ikke være nødvendig at du selger deg selv. Nr2: Det skal ikke være kjæresten din sitt problem. Nr3: Du lyver og er utro. Dette kan umulig ende godt. Som kvinne til kvinne, ALDRI gjør deg avhengig av en mann. Velg heller systemet. No offence men menn som går etter damer som deg er som regel farligere. Dette baserer jeg på mine inntrykk, ikke fakta. Anonymkode: 54fc0...c8b 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå