AnonymBruker Skrevet i går, 20:28 #1 Skrevet i går, 20:28 Hvor ofte? Hvilke situasjoner? Er det greit at foreldre uttrykker skuffelse overfor sine voksne barn? Er det greit at foreldre uttrykker skuffelsen gjennom sinne? Anonymkode: 1ab6a...9fa
AnonymBruker Skrevet i går, 20:33 #2 Skrevet i går, 20:33 Greit er det jo selvsagt ikke. Men at det kan være forståelig fra et menneskelig perspektiv kommer jo ann på mye…Hva er konteksten her? Forskjell på å være skuffet over karrierevalg, eller om barnet er nynazist. Anonymkode: e308b...e70 2 3
Rødvinsfilosofen Skrevet i går, 20:45 #3 Skrevet i går, 20:45 Familier er veldig forskjellige. Jeg måtte ha tatovert meg oppover ørene, kjørt i fylla eller ha startet OnlyFans for å skuffe foreldre mine, tror jeg. Mens andre opplever at alt de gjør er å skuffe foreldre sine. Feil studievalg, feil studiested, feil partnervalg, feil valg av bolig, feil bruk av penger, feil bruk av tid, osv. Når de ringer så får de kjeft for å ringe for sjeldent. Når de treffes får de kjeft for å treffes for sjeldent. Osv. Noen foreldre blir aldri fornøyd uansett? 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Ganske ofte her "Regnet med du ikke hadde fullført det prosjektet ja" "Hvor mye veier du nå da? Jøss, veier du ikke mere?" Men det uttrykkes ikke med sinne da, mer passiv aggressivt Anonymkode: 0c574...327 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ganske ofte her "Regnet med du ikke hadde fullført det prosjektet ja" "Hvor mye veier du nå da? Jøss, veier du ikke mere?" Men det uttrykkes ikke med sinne da, mer passiv aggressivt Anonymkode: 0c574...327 Det er jo overhode ikke greit 🙁 Anonymkode: 30f22...ad0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Jeg blir skuffet når mine voksne barn tar dumme valg. De slutter ikke å være barna mine selv om de er voksne. Jeg blir ikke sint, men gir konstruktive tilbakemeldinger og sier tydelig at jeg blir skuffet når jeg blir det. Jeg gir ikke så ofte utrykk overfor andre at jeg er skuffet, men kan guffe litt oppgitt til min mor, av og til. Spesielt om min eldste, som tar en del dumme valg. Anonymkode: eacf2...98f
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Synes det er ok å vise skuffelser, men ikke sinne. Anonymkode: fdb08...947 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Ofte, spesielt dersom det viser seg at det voksne barnet tenderer til «raddis» Anonymkode: 67053...6e5
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden Sjelden jeg blir skuffet. Spør de heller hvorfor de tok det valget. Var ikke helt A-4 da jeg var yngre heller og tok mine valg. Anonymkode: df469...7e2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Det spørs jo helt på hva situasjonen er, men ja i flere situasjoner er det greit å være skuffet eller sint på sine voksne barn. F.eks faren til utøya terroristen har god grunn til å være begge deler ovenfor sønnen. Anonymkode: 1aaa1...b84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå