AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Kontra kvinner som ikke har født? Anonymkode: 30854...0b1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Nei, merker ingen forskjell. Sex er deilig uansett om hun er født eller ikke. Anonymkode: cd35e...d61 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, merker ingen forskjell. Sex er deilig uansett om hun er født eller ikke. Anonymkode: cd35e...d61 *ha født. Anonymkode: cd35e...d61
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *ha født. Anonymkode: cd35e...d61 *HAR født.. hjelpes 😩😂 Anonymkode: cd35e...d61 1 2
Even Tuell Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Nei. Nå skal det samtidig sies at jeg kun har hatt sex med en kvinne både før og etter hun har født, så antallet målepunkter er lavt. Det var heller ingen forskjell selv etter flere fødsler. Fitta var superdigg før førstemann og er like superdigg etter sistemann. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Nei. Men lurer på om kvinner føler det annerledes etter å ha født. Anonymkode: 84018...5fa
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Jeg tror de fleste av oss føler oss litt videre der nede. Har selv født tre og aldri hørt en mann klage over at jeg er for vid etter fødslene. På samme måte har jeg heller aldri klaget over at penisen til en mann er for tynn. Anonymkode: 85be5...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei. Men lurer på om kvinner føler det annerledes etter å ha født. Anonymkode: 84018...5fa Ts her. Har født to ganger og opplever å være like stram som før fødslene. Har blitt langt mer oppmerksom på trening av bekkenbunn med årene og etter siste fødsel begynte jeg å få vaginale orgasmer. Anonymkode: 30854...0b1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Jeg har ikke merket noe. To fødsler, ingen forskjell. Jeg har ligget med henne siden tenårene og nå er hun 50. Like stram og deilig. Folk må slutte å tro at kvinner blir "vide" der nede av å føde, eller - som noen tror - av å ha mye sex (Gudhjelpes!). Og disse tullingene som snakker om at en kvinne blir "vid" av å ligge rundt, skulle bare tenkt over hvor mye MER sex en kvinne i et monogamt ekteskap kan ha, hvis forholdet er nært og intimt. Anonymkode: 9800f...2a9 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå