AnonymBruker Skrevet i går, 17:29 #21 Skrevet i går, 17:29 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er de fine eller tantete? Syns noen av kjolene ser fine ut, men noe ser veldig tantete ut. Har ikke bestilt fra de før. Noen som vet om det er bra klær? Anonymkode: d2323...332 Dyrt for dårlig kvalitet. Kjole til 1000kr, mistet farge og kan ikke strykes. Stor ulempe, med masse blonder som krøller i vask. Dvs ubrukelig etter den måtte vaskes. Krympet vel mye gjorde den også, selv om den ikke skulle det. Har kjøpt annet også som blir raskt ødelagt. Digget buksene deres, men de holder 1år 800kr. Nei det blir for dårlig, iht mine forventinger Mye pent da. Anonymkode: 5e7ab...097
AnonymBruker Skrevet i går, 17:30 #22 Skrevet i går, 17:30 Jeg er skuffet over kvaliteten. Kjøpte en så fin overdel hvor det er strikk helt nederst på armene og nederst på overdelen. Den strikken ble slapp etter et år og overdelen helt ubrukelig. Ble så lei meg for jeg elsker fargene. Nå gidder jeg ikke en gang å gå inn i butikken for å kikke. Har fått mye bedre kvalitet på HM. Anonymkode: b9a8e...085
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #23 Skrevet i går, 17:33 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg er værtfall veldig fornøyd med kjolen jeg kjøpte, den har over hode ikke noe rart stoff enste sted det jeg syns det er dårlig kvalitet er på cubus og ny og ne Anonymkode: 00945...2f6 Cubus klær holder da i åresvis. Så det er jeg ikke enig i iallefall. Olabuksene mine derifra er nå, 5år gamle, like bra, 500kr. 800kr floyd bukse, er stygg og uten stretch på lårene etter et år. Anonymkode: 5e7ab...097 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Cubus klær holder da i åresvis. Så det er jeg ikke enig i iallefall. Olabuksene mine derifra er nå, 5år gamle, like bra, 500kr. 800kr floyd bukse, er stygg og uten stretch på lårene etter et år. Anonymkode: 5e7ab...097 nå har ikke jeg bukse fra noen av butikkene men flere av genserene fra cubus ble nuppete etter en vask Anonymkode: 00945...2f6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Skrevet 7 timer siden Jeg har egentlig mye klær derifra når jeg tenker over det. Men har nesten aldri betalt full pris. Bor i en by der det er flere Floydbutikker rundtom. Pluss butikk som selger selskapskjoler fra Floyd. Finner fine kjoler, bukser og toppet på 60-70%, ofte siste i butikken med min str og farge jeg liker. Er liksom litt skattejakt å gå innom Floyd. Har flere kjoler jeg har betalt 300-500 kr for, som kostet fra 1199 til 1499. Kvaliteten tilsier mer å kjøpe på disse tilbudene. Anonymkode: 99e6c...8ad
Joyful Skrevet 6 timer siden #26 Skrevet 6 timer siden Nesten hele garderoben min er derfra 😅. Elsker klærne og synes dem holder godt så lenge du vasker dem på 30 grader.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Skrevet 6 timer siden Har 3 kjoler fra de, 2 i 100% bomull, og en som er blanding av bomull og lin. Og fornøyd med de. Anonymkode: d6531...4e6
Queen19 Skrevet 6 timer siden #28 Skrevet 6 timer siden Det er veldig varierende når det kommer til stil, men jeg har ingen god opplevelse med kvaliteten til Floyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå