Gå til innhold

Er klær fra Floyd bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er de fine eller tantete? Syns noen av kjolene ser fine ut, men noe ser veldig tantete ut. Har ikke bestilt fra de før. Noen som vet om det er bra klær?

Anonymkode: d2323...332

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt fra det merket.

• Liker 3
Skrevet

har et par kjoler derfra jeg liker godt. Kan gå lenge imellom hver gang jeg finner noe, men plutselig har de noe fint igjen. Mye syntetisk dessverre da :( K40

Anonymkode: 73789...557

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er litt overpriset i forhold til den kvaliteten man får. Det er ikke gode materialer i klærne og kvaliteten er ikke dårlig, men jeg har reagert på prisen ofte. 

Jeg har noen kjoler fra merket og de er jeg ganske fornøyd med. Pleier å kjøpe når det er salg. 

Anonymkode: e3987...2c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har et par plagg jeg liker derfra, men handler helst på salg. 

Anonymkode: d8bee...bff

Skrevet

Opplevde at buksene jeg har kjøpt fra der ble veldig fort slappe i stretchen og slitt i låra. Bluser og kjoler har holdt seg greit. 

Anonymkode: 46b28...3d8

Skrevet

Jeg synes de ofte har klær med snitt som kler meg, men om jeg er tantete …. Det kan jeg kanskje ikke bedømme selv 😅

Noe av plaggene synes jeg er klassisk pent, noe synes jeg er kult, men så har de også ting jeg ikke liker som jeg synes er litt kjerring.

Anonymkode: 6afd5...9b1

Skrevet

Normalt greie klær, som forventet i den prisklassen. Jeg er veldig glad i kjolene mine derfra. Liker at de har samme kjolemodellene i ulike farger, lengder og med ulike ermelengder. Finner man en favoritt, kan man kjøpe flere utgaver av samme kjolen.

Noen synes sikkert det er tantete klær, men sånn er det alltid. Who cares.

Anonymkode: f1574...53a

• Liker 1
Skrevet

Har et par kjoler derfra som har holdt seg fint og som jeg synes er fine. En genser som holdt veldig dårlig. En bukse som har holdt formen bra og ikke nuppet, men som har fadet litt (sort bukse). Har dog vasket den mye og den var ikke så dyr. 

Noen av klærne virker litt overpriset for meg når jeg har sett på dem.

Anonymkode: 8a49b...51d

Skrevet

Nja.. jeg ble ganske skuffet da jeg kjøpte en dyr kjole som viste seg å være 100% polyester. Den ser jo litt plastikk ut også. Min feil selvsagt, jeg burde jo sjekket materialet før kjøp. Men helt ok klær, bare mye syntetisk stoff til dyr pris (men ofte salg der da).

Anonymkode: 13015...bd5

• Liker 1
Skrevet

Klærne er fine å se på, men naterialet er bare plast.. så da er det dyrt synes jeg. Hadde det vært ordentlige materialer kunne de tatt de prisene og det hadde vært helt ok. 

Anonymkode: 85655...703

Skrevet

Jeg har 5 kjoler derfra som jeg bruker i jobbsammenheng. De 4 "lille sorte"  som jeg bruker til representering, må vaskes etter 2 timers bruk. Den grønne lange holder 2 representeringer før den må vaskes. Jeg regner med at jeg ikke trenger å handle nytt de neste 2 årene. De holder seg fint i vask, både i form og farge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er de fine eller tantete? Syns noen av kjolene ser fine ut, men noe ser veldig tantete ut. Har ikke bestilt fra de før. Noen som vet om det er bra klær?

Anonymkode: d2323...332

tantete er det vært fall ikke 

Anonymkode: 00945...2f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

jeg er værtfall veldig fornøyd med kjolen jeg kjøpte, den har over hode ikke noe rart stoff 

enste sted det jeg syns det er dårlig kvalitet er på cubus og ny og ne

Anonymkode: 00945...2f6

• Liker 1
Skrevet

Føler at Floyd har veldig mye forskjellig. Noe veldig moden stil, mens andre klær passer like godt til unge kvinner. Jeg har likt en del av klærne til Floyd siden jeg var rundt 20, mens en del av tøyet tenker jeg at jeg nok ikke vil gå med før om en 20 års tid

Skrevet

Har nesten utelukkende brukt bukser fra Floyd de siste årene, men nå gir jeg opp. Jeg elsker fasongen, men etter noen få vasker begynner de å se rufsete ut. Små strikker stikker ut både her og der. (Skal sies at jeg har hatt tre i hver farge, så jeg har virkelig vært glad i de buksene ;)).

Anonymkode: be19c...3f4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Polyester, så kvaliteten er så som så. Kan alltids brukes på "penkjoler", men egner seg ikke som hverdagstøy.

Anonymkode: 6ff99...41c

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har nesten utelukkende brukt bukser fra Floyd de siste årene, men nå gir jeg opp. Jeg elsker fasongen, men etter noen få vasker begynner de å se rufsete ut. Små strikker stikker ut både her og der. (Skal sies at jeg har hatt tre i hver farge, så jeg har virkelig vært glad i de buksene ;)).

Anonymkode: be19c...3f4

Bruker du skyllemiddel eller tørketrommel? Jeg hadde en bukse fra Floyd som ble stygg etter noen få vask. Gikk for å være en Karen og dama i butikken sa det mest sannsynlig var derfor. Kjøpte en ny som har holdt seg fin i åresvis :)

Ellers er jeg jevnt over fornøyd med Floyd. Syntes de har en del som er litt kjærring, men de klærne lar jeg jo bare være å kjøpe :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns butikken er veldig både-og. Noe er fint, andre ting er tantete/kjerring. Jeg har et skjørt derfra i 100% lin, så ikke bare polyester der. 

Anonymkode: 4fc34...4e1

Skrevet

Noe liker jeg, annet kan jeg styre min begeistring for.

Prisen er dog noe stiv når flere av plaggene er bare polyester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...