Gå til innhold

Piggsko med utskiftbare pigger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i slike? 
Obs. Ikke vits å foreslå brodder man tar av og på, da jeg ikke kan bøye meg ned for å gjøre nettopp den aktiviteten. 

Anonymkode: 2ce6f...c63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utskiftbare pigger? Du mener pigger du kan bytte ut når de er slitt?

Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden):

Utskiftbare pigger? Du mener pigger du kan bytte ut når de er slitt?

Ja

Skrevet

Icebug mener jeg du kan bytte på. Fantastisk bra sko/støvler! Jeg har hatt mine i 5-6 år, har ikke trengt å bytte pigger. Det er annet materiale enn på brodder 🙂

Anonymkode: 6a3b1...0af

Skrevet

Jeg har forresten også sånne støvler med pigger som kan felles inn/ut. Det er et mareritt å få til mens man har skoene på, da må man ta de ut før man tar skoene på. Med en gang du får småstein/slaps/snø inn i sporene er det tilnærmet umulig og anbefales ikke. I så falle er det nok bedre med icebug + sånt overtrekk til de!

Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (43 minutter siden):

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Icebug mener jeg du kan bytte på. Fantastisk bra sko/støvler! Jeg har hatt mine i 5-6 år, har ikke trengt å bytte pigger. Det er annet materiale enn på brodder 🙂

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg har forresten også sånne støvler med pigger som kan felles inn/ut. Det er et mareritt å få til mens man har skoene på, da må man ta de ut før man tar skoene på. Med en gang du får småstein/slaps/snø inn i sporene er det tilnærmet umulig og anbefales ikke. I så falle er det nok bedre med icebug + sånt overtrekk til de!

Takk for tips! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...