Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har vært i ett veldig langt forhold nå. Og siste tiden ikke hatt det bra i forholdet og prøvd å finne ut hvofor, og da gått til en terapaut alene for å prøve å rydde opp i hodet mitt. 

jeg er en ekstrem people pleaser og sitter alle mine behov til side for å please de jeg har nær, spesielt om jeg er redd for å miste de eller jeg føler ubehag fra dies side om jeg sitter grenser. 

hele veien har han hatt mange seksuelle fantasier og ønsker, som han deler med meg. Jeg har vært med på en del, men jeg har ikke store behov for å inkludere andre i vårt sexliv.
Siste årene har det gått mer og mer over på at han ønsker at jeg skal gå å treffe andre menn alene, og når jeg sier nei, så fortsetter han å mase om det, men vinkler det inn på andre måter, forslag, eller jeg får en kald skulder, en mann uten livsglede.

Jeg går til slutt med på det. Og prøver etterpå å sitte grenser igjen.
Da får jeg ofte respons fra han at han elsker å leve det livet gjennom meg, da jeg er mer utadvendt enn han, at han elsker å strekke strikken min for å utfordre meg selv.
jeg får alltid forslag fra han om hva jeg kan gjør med andre, og om jeg ikke er giret så blir det ikke god stemning, eller jeg blir nektet sex av han for da mast han lysten. Så jeg tar ofte opp igjen det temaet for å få han på god siden igjen. Også blir det en slik ond sirkel.  

Han lever rett og slett nesten for at jeg skal gjøre seksuelle ting, og ønsker at jeg skal kle meg utfordrende så andre kan se meg, sende utfordrende snapper til venner for å se respons. 

under terapaut timen dykket hun ned i fortiden min når jeg var 14 år så var det en mann på 20 som maste på seg sex med meg, jeg sa nei så mange ganger før jeg ga etter. Og hun sa at det er nok en del av hele tingen , for grensene mine har blitt krysset hele tiden. Jeg har aldri sett på det på den måten før. Jeg gir etter for mas for å slippe ubehag… 

langt og slitsomt innlegg. Men vil gjerne høre om noen har hatt lignende opplevelser og eventuelt hvordan ta tilbake livet sitt kanskje?

Anonymkode: f7d31...785

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og etter jeg skjønte dette så har jeg bare vært kvalm, og bestemt meg for at jeg ikke vil ha det slik lengre.

ts

Anonymkode: f7d31...785

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Sender deg en varm klem, han høres dessverre ut som han ikke har helt kontroll på sine seksuelle lyster. Skjønner veldig godt at du er kvalm!

Uten sammenlikning forøvrig hadde jeg en ff over en lengre periode og han var besatt av trekant med oss og en annen dame. Han ga seg ikke og snakket om dette støtt og stadig. Det ga meg avsmak på hele fyren og jeg avsluttet. 
Verden hadde vært et bedre sted uten menns syke seksualitet!❤️

Anonymkode: 48a5b...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du må ta vare på deg selv. Du fortjener bedre enn en mann som presser deg til å gjøre ting du ikke har lyst til. Hva gjør dette med selvbildet ditt på sikt, tror du? Det finnes andre menn der ute som handler kvinner mer med respekt. 

Anonymkode: 18d89...37e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! Sender deg en varm klem, han høres dessverre ut som han ikke har helt kontroll på sine seksuelle lyster. Skjønner veldig godt at du er kvalm!

Uten sammenlikning forøvrig hadde jeg en ff over en lengre periode og han var besatt av trekant med oss og en annen dame. Han ga seg ikke og snakket om dette støtt og stadig. Det ga meg avsmak på hele fyren og jeg avsluttet. 
Verden hadde vært et bedre sted uten menns syke seksualitet!❤️

Anonymkode: 48a5b...a03

Jeg er så enig. 

Anonymkode: 18d89...37e

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, hvis du skal ta tilbake ditt liv og finne deg selv og ha kontroll over eget liv, da er det første og viktigste du gjør...

Å komme deg ut av dette forholdet så fort som overhodet mulig!

Jeg tror du forstår det selv?!

Det han gjør mot deg, når han vet du ikke vil gjøre det i utgangspunktet kan faktisk defineres som seksuelt press og en form for psykisk vold. 

Den mannen du er sammen med elsker deg ikke, han bruker deg kun som et sexredskap og han bruker deg litt som en hallik bruker prostituerte. Men istedenfor at han får penger av deg så får han tilfredsstilt sine seksuelle voldelig fantasier og fetisjer hvor det inngår å få kvinner - deg! - til å gjøre ting seksuelt de ikke ønsker. 

Vær ærlig med familie om at du må ut av dette forholdet NÅ, og flytt inn til familie/venner om du har mulighet, inntil du har funnet et sted å bo selv. Om dere bor i din bolig - få hjelp til å kaste samboer ut av politiet, om han ikke flytter frivillig. Politiet vil hjelpe deg når du forteller at han tvinger deg til å ha sex med andre, mot din vilje!

Anonymkode: 9a1bc...c12

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd tilsvarende. Men jeg leser jo om press og krav her inne. 

Så jeg følte for å referere til hva mann sier;

Det mest avtennende han vet er at jeg ikke har lyst. For all lyst forsvinner om den andre parten ikke føler lyst. For han har aldri følt det minste behov for å ha sex med noen som ikke ønsker det selv. 

Anonymkode: 13162...07a

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...