Gå til innhold

Er Black Friday eller januarsalg best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo storsalg i forbindelse med Black Month/Black Friday, men også stort salg i januar. Historisk sett, hvilke av de to salgene har hatt best tilbud? Tenker da spesielt på elektronikk. 

Anonymkode: 09275...628

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elektronikk er vel best black friday. Typisk sesongvarer er best i januar , men da kan du også,risikere og ikke få tak i varen..

Anonymkode: 441a9...c3c

• Liker 1
Skrevet

Det er som regel rester som ingen vil ha i januar salg

Anonymkode: 4ac3c...045

• Liker 1
Skrevet

Er det noe forskjell på black week/black month/black Friday tilbud? Altså om jeg ser en airfryer på tilbud nå bør jeg vente til black Friday for det blir enda billigere? Eller er bare Black Friday blitt en enorm suppe av tilbud som varer i ukesvis? Føler jeg drukner i tilbudsvarsler 😂

Anonymkode: 45228...9db

• Liker 1
Skrevet

Jeg som trodde black friday var i dag??!!!! satt å rev meg i håret og finner ikke noen gode deals. 🙈

Anonymkode: 3888b...68a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det noe forskjell på black week/black month/black Friday tilbud? Altså om jeg ser en airfryer på tilbud nå bør jeg vente til black Friday for det blir enda billigere? Eller er bare Black Friday blitt en enorm suppe av tilbud som varer i ukesvis? Føler jeg drukner i tilbudsvarsler 😂

Det er nok dessverre blitt en suppe som varer i ukesvis. Totalt ødelagt hele konseptet.

Anonymkode: e1f53...5a9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du sett den du skal ha på et godt tilbud da? 
i fjor skulle jeg ha hodetelefoner, og det var litt nedsatt hele uken, men på selveste dagen ( om man kan kalle det det ) kom de på 50% . Det er jo en sjanse og ta , du kan jo risikere at tilbudet ikke blir bedre og at det blir utsolgt. 

Skrevet (endret)

Har faktisk fulgt med på to type varer som jeg har siklet etter lenge, men som jeg ikke har orka å bruke penger på (før nå) 

En tv som i hele år har kostet 19800 kr. Kjøpte den i går for kr. 7300,-
Ei tredemølle som i hele år har kostet 18000,- kjøpte for 9000,-. 

Storfornøyd med å ha spart rundt kr. 21 000,-. :)

Endret av Goodtimes
1
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe spesielt men klær feks. Det er jo absolutt tilbud hele tiden, og det er liksom ikke helt "sinnsyke" tilbud heller. Skulle ønske de bare holdte seg til en dag eller helg ikke en hel måned! 

Skrevet

Det passer fryktelig dårlig akkurat nå, men jeg skjønner at termostaten er gåen på kjøleskapet mitt. Det var dyrt (12.000) da jeg kjøpte det for ca 6-7 år siden, og jeg har irritert meg over pipe/suse/bråkelyder siden det var nytt. Nei da, sa servicemannen, det er bare vifta som går.. det er sånn no-frost-greie.  Nå bråker det helt vilt og knirker i tillegg, og maten fryser rundt omkring i hyllene,  Jeg fant frosne gulrøtter i grønnsaksskuffen også.   Det er et display utenpå døren, men det har ikke funket på en stund heller.

Skal, skal ikke kjøpe nytt nå, og går det an å finne noe brukbart uten sånt viftehelvete?  Kanskje vente til januarsalg?  Å fikse en termostat er kanskje like dyrt som å kjøpe nytt?  

Skrevet

Har ofte opplevd at Cyber Monday er lavere priset enn Black Friday.

Januarsalg har ofte enda bedre priser, men da er man jo avhengig av at butikken ikke har blitt utsolgt tidligere.

• Liker 2
Skrevet

De har ofte prisgaranti, slik at du får igjen mellomlegget om varen går ned mer i pris på Black friday. De har det i alle fall hos Elkjøp.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Tror årets januarsalg må være tidenes vits. Prisene er ikke akkurat noe å skryte av og mange varer ble satt opp i pris rett før jul. 

Anonymkode: f8218...e25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tror årets januarsalg må være tidenes vits. Prisene er ikke akkurat noe å skryte av og mange varer ble satt opp i pris rett før jul. 

Anonymkode: f8218...e25

Sesongvarene må jo ut. Prisene settes vel ned ytterligere. Der jeg jobber er det dårlig salg i år, fordi vi hadde så veldig høyt  salg i desember og har ikke så mye varer igjen, . Er det sånn overalt tro? Var det generelt mer shopping før jul enn forventet? Det er uansett for tidlig for kupp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...