Bridget Skrevet 24. november 2002 #1 Del Skrevet 24. november 2002 Gikk ut av et laaangvarig forhold for 7-8 mnd siden. Er ikke klar for noe nytt forhold på lenge enda, men har jo likevel seksuelle behov. Min vennine sier jeg må passe meg så jeg ikke får et "dårlig rykte" og ikke må være "billig". Når blir man egentlig det? Har denne tiden "rotet" med tre menn, hvorav jeg hadde sex med to av dem - han ene traff jeg flere ganger den andre var en ONS som jeg forsåvidt godt kunne latt være. Er det billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 24. november 2002 #2 Del Skrevet 24. november 2002 de fyrene du ligger med, de plukker sikkert opp nye jenter et par ganger hver helg. ville du kalt de gutta billig? nei? vel da er du ikke billig selv heller da. hvis du absolutt vil ligge med en ny fyr hver helg, kle deg iallefall ut, skaff deg en parykk og bruk falskt navn. hvem vet, kanskje ligger du med samme fyren to helger etter hverandre uten at han visste det men spøk tilside, hvis du ikke ville kalt disse gutta billige er du selv heller ikke billig. men man kan vel gjøre seg selv litt kostbar vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. november 2002 #3 Del Skrevet 24. november 2002 Min mening er at du ikke er billig. Hvorfor skulle du være billig? Bare fordet du har hatt sex men noen du ikke er sammen med? I disse dager har vi blitt mer frigjorte og åpne. Ironisk nok er det fortsatt masse fordommer hos både jenter og gutter. Så lenge du gjør det som føles riktig for deg, skal du ikke tenke på hva alle andre mener. Det er din kropp og ditt liv, det får andre bare respektere. Så får folk passe på seg selv og sine egne saker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 24. november 2002 #4 Del Skrevet 24. november 2002 bare for ordens skyld, hører jeg om jenter som ligger med en ny fyr hver helg tenker jeg fy for ei hore! sorry at jeg er så politisk ukorrekt men det er dessverre sant! kanskje det hadde vært annerledes hvis jeg kjente henne! men hvis jeg hører om gutter som ligger med nye jenter hver helg tenker jeg fy for en drittsekk! æsj!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2002 #5 Del Skrevet 24. november 2002 Ordet billig gjelder begge sider! . Det er en myte det at ikke gutter blir kalt billige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gla Skrevet 25. november 2002 #6 Del Skrevet 25. november 2002 Synes ikke det er billig. Men et rykte er jo greit å ta vare på. Og så trenger du kanskje ikke fortelle veninnene dine alt. Den tabben har jeg gjort og fått tilbakemelding av ei som kjenner ei som har pratet med ei veninne av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. november 2002 #7 Del Skrevet 25. november 2002 Synes hele stemplingsgreien av kvinner (og menn forsåvidt) som "billig" og "hore" som har seg dann og wann er helt på jordet. Har man venner som omtaler en som "billig" er det på tide å se seg om etter en ny omgangskrets. Hva faen har hore (= en som tar seg betalt for sex) med en som har sex når h*n har lyst å gjøre? Ingenting!!! "Billig"; er ikke det sånt man omtaler ting på salg som? Hva har det med tilfeldig sex å gjøre? Ingenting! Ok, så er "billig" et uttrykk man bruker om folk som byr seg fram litt for fort og lett seksuelt. So what? Er det noe å bry seg med? Hvis man i alle tilfeller skulle bry seg, var det for å finne ut om den som hopper til sengs med alt og alle på null komma niks, har et problem. Et problem relatert til seksuelle overgrep, problemer med selvtillit, overdrevent behov for "feil" type anerkjennelse osv. - mennesket trenger dermed din støtte, ikke din fordømmelse! Og er det ingen slike problemer i bakgrunnen; ja, så la mennesket få lov til å ta for seg av livets goder. Utforskertrang, nysgjerrighet og lyst er helt plausible grunner vi alle har for å gå til sengs med noen. Folk som bryr seg om andres sexliv så til de grader at man går hen og stempler folk som "horer" og "billig", bør ta en runde med seg selv. Er det virkelig en ekte bekymring som ligger til grunn, eller er det bare et behov for å føle seg så innmari mye bedre enn andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #8 Del Skrevet 25. november 2002 Sitter Vibeke oppe kl 3 om natten og skriver innlegg her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2002 #9 Del Skrevet 25. november 2002 Til ovenstående Gjest, ikke ødelegg for oss andre gjester som følger med her i KG da! Om Vibeke har lyst å sitte oppe 03 om natta så er vel det hennes sak!?? Dessuten syns jeg Vibeke skrev et meget bra svar og støtter hennes innlegg! Til deg som starta tråden, syns ikke du er billig. Følg dine lyster og det DU føler er rett og galt! Nyt det livet du har fått utdelt og kos deg som fri og frank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 25. november 2002 #10 Del Skrevet 25. november 2002 *imponert over at folk jeg ikke kjenner bryr seg om når jeg skriver innlegg på KG* Vibeke (joda, jeg får nok søvn, mamma) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. november 2002 #11 Del Skrevet 25. november 2002 Bridget: Bare kos deg du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 25. november 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 25. november 2002 Hei og takk for svar og takk for støtten fra noen av dere! Blir noe overrasket av svaret til Lislie og jeg tror kanskje du har misforstått litt: Jeg ligger ikke med en ny fyr hver helg og jeg går heller ikke ut for å finne en jeg kan dra med hjem - jeg går ut for å ha det morsomt sammen med venner. På 6-7 mnd, etter at mitt 10 år lange forhold ble brutt, har jeg hatt sex med to og kyssa en. Jeg syns ikke selv dette er hverken mange eller billig... Og han ene som jeg traff flere ganger, det var ikke i fylla når jeg tilfeldigvis traff han ute, vi trivdes sammen og avtalte å møtes - jeg var bare ikke klar for noe nytt forhold (hvilke jeg også sa til han med en gang). Han andre var en ferieflørt og jeg hadde drukket en del så den kunne jeg forsåvidt latt være, men jeg ble sjarmert i senk på en hvit strand, kokospalmer, solnedgang og mørkebrune nydelige øyne.... Og hva ryktet mitt angår så er det kun to venniner som vet dette - resten av mine bekjente tror jeg lever i sølibat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 25. november 2002 #13 Del Skrevet 25. november 2002 Du er singel, du kan ligge med hvem du vil uten at andre har noe med et det. Kos deg du. Vi som er single og lever i "sølibat" burde fått sex på blå resept i velferdsnorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 25. november 2002 #14 Del Skrevet 25. november 2002 go vibeke :blunke: kjempegodt svart som jeg stiller meg 100 % bak! Og forresten - hva ER det med oss jenter og vår kjappe fordømmelse av andre jenter som såkalt "billige"? Synes ikke det er noe å bry seg med egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. november 2002 #15 Del Skrevet 26. november 2002 "Spørsmålet er ikke hvor mange menn det har vært i mitt liv, men om det har vært liv i mine menn" - sa ei klok dame (Mae West?) engang. Syns det er noen ord å ta med seg.. Ingen har rett til å dømme deg for antall sexpartnere, så lenge du ikke sårer, svikter eller skader andre kan du gjøre akkurat som du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mira79 Skrevet 27. november 2002 #16 Del Skrevet 27. november 2002 Du er ikke billlig! Med hvilken rett har noen å kalle deg billig. Syns at i Norge generelt så har vi en tendens til å bry oss vel mye om andre. Jeg gidder ikke å bry med med hvor mange partnere evt. kjæreste har hatt, naboen har hatt osv. Det spiller vel ikke noen rolle. Jeg håper ingen bryr seg med hva jeg gjør med hvem. Det er ditt liv og ingen har rett til å bry seg med slike ting. Det er forskjell å på å bry seg om og bry seg med...husk det. Lev livet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #17 Del Skrevet 27. november 2002 Hmm, med fare for å tråkke i et ormebol her.... jeg personlig fatter ikke hvorfor du vil ha sex med fremmede bare for å dekke dine behov. Om det ikke akkurat er billig, er man vel ikke akkurat kostbar heller. (Gjelder både gutter og jenter)Og hva med konsekvensene? Kjønnsykdommer, graviditet osv? Hvorfor skal alle ta så lett på det å ha sex? Sex bør dreie seg mer om å dekke sine behov etter min mening. Bruk heller en dildo og vent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 27. november 2002 #18 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg forstår ikke hvorfor vi er så redde for å være fysiske! Det er OK å savne en kjæreste, men nesten tabu å savne sex... Jeg syns IKKE du er billig - og jeg syns absolutt ikke du skal behøve å forsvare hvor mange partnere du har hatt siden du ble single. Det jeg syns er viktig er at de gangene man treffen noen og det er gjensidig fysisk tiltrekning, og man gjerne vil ha et ONS - men ikke noe mer, så sier man fra! Hvis begge spiller med åpne kort (og beskytter seg) ser jeg ikke noe galt i det! Og det med at vi jenter så lett stempler hverandre som billige tror jeg bunner i god, gammeldggs misunnelse! Og det bør vi da holde for gode til, eller?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå