AnonymBruker Skrevet 21. november #41 Skrevet 21. november Ja. Jeg dusjer hver dag hele året. Anonymkode: dea13...301 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #42 Skrevet 21. november Gentleman59 skrev (22 timer siden): M66: Hvorfor i alle dager skulle årstider bestemme hvor ofte jeg dusjer? To ganger om dagen. Temperaturen er blant annet en grunn. Anonymkode: 89f0d...6ea
micromaya Skrevet 21. november #43 Skrevet 21. november Vil si det er tilnærmet likt. Dusjer alltid hver morgen + etter trening. Trener nesten hver dag, så de fleste dager inneholder to dusjer. Der det kanskje blir en ekstra dusj om sommeren (pga varmen) går det opp-i-opp med treningsdusjen nå. (Trener oftere nå enn på sommeren, da vil jeg heller være ute og nyte været ;)). 1
Gentleman59 Skrevet 21. november #44 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Temperaturen er blant annet en grunn. Anonymkode: 89f0d...6ea M66: Nei, fordi jeg dusjer når jeg har lyst. Uansett temperatur ute.
AnonymBruker Skrevet 21. november #45 Skrevet 21. november Dusjer vel oftere om vinteren, fordi jeg fryser. Eneste måten å bli skikkelig varm i vinterhalvåret. Anonymkode: 364b0...5cc 1
Udyrisk Skrevet 21. november #46 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dusjer vel oftere om vinteren, fordi jeg fryser. Eneste måten å bli skikkelig varm i vinterhalvåret. Anonymkode: 364b0...5cc For meg er det omvendt,blir kald av dusj når huset er kaldt. Gentleman59 skrev (17 minutter siden): M66: Nei, fordi jeg dusjer når jeg har lyst. Uansett temperatur ute. Du ja! Men alle er ikke som deg.
Gentleman59 Skrevet 21. november #47 Skrevet 21. november Udyrisk skrev (10 minutter siden): For meg er det omvendt,blir kald av dusj når huset er kaldt. Du ja! Men alle er ikke som deg. M66: Helt korrekt.
AnonymBruker Skrevet 21. november #48 Skrevet 21. november Jeg dusjer hver dag, spiller ingen rolle hvilken årstid det er. Anonymkode: 4140f...637 1
AnonymBruker Skrevet 21. november #49 Skrevet 21. november Ja, dusjer annenhver eller hver tredje dag året rundt. Anonymkode: 3e703...e72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå