AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:30 #21 Skrevet torsdag kl. 21:30 Send lyden til lyden av Norge. Anonymkode: 61df4...6d4 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:48 #22 Skrevet torsdag kl. 21:48 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men har du spurt om noen av naboene dine også hører lyden? Anonymkode: cae5e...5c0 Spurte hun som bor under meg, hun hadde ikke hørt det sa hun. Lyden er ikke så høy at den kan tas opp. Men jeg hører den og våkner. Anonymkode: a1d21...7be
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:52 #23 Skrevet torsdag kl. 21:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spurte hun som bor under meg, hun hadde ikke hørt det sa hun. Lyden er ikke så høy at den kan tas opp. Men jeg hører den og våkner. Anonymkode: a1d21...7be For meg virker det som at du nok bare må lære deg å leve med lyden. Du blir nok vant til den etter hvert. Anonymkode: cae5e...5c0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:56 #24 Skrevet torsdag kl. 22:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg virker det som at du nok bare må lære deg å leve med lyden. Du blir nok vant til den etter hvert. Anonymkode: cae5e...5c0 Jeg blir jo ikke vant til den når ddn vekker meg og varer noen få sekund. Og når den har vært noen få ganger, stopper det, og begynner kanskje nofn timer ettetpå. Problemet er at jeg våkner, og får ikke sove før det er ferdig, siden den plutselig begynner, og plutselig slutter. Anonymkode: a1d21...7be
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:59 #25 Skrevet torsdag kl. 22:59 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg blir jo ikke vant til den når ddn vekker meg og varer noen få sekund. Og når den har vært noen få ganger, stopper det, og begynner kanskje nofn timer ettetpå. Problemet er at jeg våkner, og får ikke sove før det er ferdig, siden den plutselig begynner, og plutselig slutter. Anonymkode: a1d21...7be Ok. Anonymkode: cae5e...5c0 2
Tubaluba Skrevet 5 timer siden #26 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 20.11.2025 den 23.56): Jeg blir jo ikke vant til den når ddn vekker meg og varer noen få sekund. Og når den har vært noen få ganger, stopper det, og begynner kanskje nofn timer ettetpå. Problemet er at jeg våkner, og får ikke sove før det er ferdig, siden den plutselig begynner, og plutselig slutter. Anonymkode: a1d21...7be Joda, antagelig blir du vant. Jeg bor tett på toglinje, med blant annet godstog hver natt. I starten våknet jeg alltid, nå våkner jeg aldri. Togene høres relativt godt, og det rister i huset i tillegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå