AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Vi har vært gift i snart to år, og sammen i snart 5. Har to barn og ett på vei, ganske tette barn. Kona merket vel at de romatiske følelsene og begjæret mitt for henne ikke eksisterer lengre for mange måneder siden, men jeg har ikke greid å se det selv før nå. Vi er gode venner, og jeg er absolutt ikke frastøtt av henne eller forakter henne. Bare uinteressert på de romantiske følelsene. Dette er såklart veldig sårt for kona, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan får jeg tilbake følelsene? Anonymkode: 2098f...60b
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #2 Skrevet 55 minutter siden Dere har virkelig vært travle med å lage barn.. er ikke uvanlig at følelser dør litt under småbarnfasen så det er bare å stå i det. Dere har nok å gjøre med snart 3 barn uansett. Anonymkode: 03b89...ad2 1 1
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #3 Skrevet 34 minutter siden Du puster rolig, og går inn for å være en god partner og far videre. Om det var ekte kjærlighet, og hun ikke har drept den på noen måter, er den nok kun i dvale. Det er ikke til å forvente at et langt samliv skal gløde hele tiden. Noen ganger går man fremover på lojalitet, ansvarsfølelse og besluttsomhet. Det som er farlig er å begynne å dyrke det at man ikke kjenner gløden, og mentalt søke bort. Da glir man også bort. Et samliv er som havet. Veksler mellom store og små bølger, rolige behagelige krusninger og også fullstendig ro og stillhet. Det er normalt. Anonymkode: 19cfd...f3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå