Gjest camillo Skrevet 3. april 2006 #21 Skrevet 3. april 2006 Herr Nilsen, Original Nilsen og Justisen! ← Takk for forslag. Jeg vet ikke hva de to første er, men synes du Justisen ligner Blå?
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #22 Skrevet 3. april 2006 Takk for forslag. Jeg vet ikke hva de to første er, men synes du Justisen ligner Blå? ← På Justisen får du dekket dine behov, enten du liker Blå eller ei.
Gjest Miloine Skrevet 4. april 2006 #23 Skrevet 4. april 2006 Herr Nilsen Pub med live jazz tre faste dager i uken. Herr Nilsen er en trivelig pub i engelsk stil vis-vis Tinghuset. I det ene hjøet er det bygd opp en liten scene, som bestiges av ulike jazzmusikere.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #24 Skrevet 4. april 2006 Herr Nilsen Pub med live jazz tre faste dager i uken. Herr Nilsen er en trivelig pub i engelsk stil vis-vis Tinghuset. I det ene hjøet er det bygd opp en liten scene, som bestiges av ulike jazzmusikere. ← Dette er et fint sted som er ganske så likt som BLÅ Jeg er ofte på BLÅ og Herr Nilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå