Gå til innhold

Har kvinner for store krav til menn i et kjærlighetsforhold?

Har kvinner for store krav til menn i et kjærlighetsforhold?  

18 stemmer

1. 1. Har kvinner for store krav til menn i et kjærlighetsforhold?

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stenger 21. nov. 2025, 21:10

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Et spørsmål som ofte dukker opp i diskusjoner om moderne forhold, er dynamikken mellom forventninger og realitet. Hvor går grensen mellom sunne krav og urealistiske forhåpninger? I denne meningsmålingen ønsker jeg å lodde stemningen rundt et spesifikt tema: Har kvinner for store krav til menn i et kjærlighetsforhold? Stem Ja eller Nei, og gjerne del dine tanker og erfaringer i kommentarfeltet under!

Endret av frivis
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du, det kommer helt an på kvinnen. Og til dels mannen.

Breaking news, men ingen av gruppene er ensartede.

Anonymkode: e8ad0...c67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige. Jeg er lesbisk og forholder meg derfor ikke til menn i kjærlighetsforhold.

Anonymkode: 7c864...6b4

Skrevet

Nei ikke generelt. Altfor ofte altfor lave krav, og det er nok mer omfattende realiteten enn at det er for høye krav. 

Noen kvinner er imidlertid urimelige, men oftest er det ønsket om å ha en reell partner menn kaller urimelige krav. Å kalle det et for høyt krav at en partner er akkurat en partner i liv og ansvar, med forventninger om trygghet, tillit, kommunikasjon og samarbeid om alt i livet, det blir bare tullete. Er ikke slikt tilstede er man ingen partner, bare en følgesvenn, så lenge det varer. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ikke ut fra de forholdene jeg ser rundt meg, og har vært i selv. Så jeg er nå langvarig singel.

Anonymkode: 8f1f6...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...