AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:08 #1 Skrevet onsdag kl. 22:08 Hei! Skal i gang med ivf nå når jeg får mensen i løpet av de neste par dagene. Jeg lurer på om noen vil dele hvor mange egg de fikk ut hvis noen hadde ca samme tallene som meg - jeg har en amh på ca 35 og skal gå på fostimon 150 i 10 dager (i første omgang til ultralyden hvertfall) Vi skulle ha ivf i 2021 og da hadde jeg amh på 42 og ble satt på en meget lav dose hormoner, mener den var på ca 75, da også fostimon. De var så redd for å overstimulere meg grunnet høy amh så dosen ble alt for lav, den gangen kom det kun et egg frem, det viste seg vel å merke være gullegget, de stoppet forsøket grunnet kun ett egg og jeg satte eggløsningssprøyten og ble gravid med en gang. Nå er historien en annen da mannen har fått en skade i pungen og derfor har ekstremt nedsatt sædkvalitet, skal et mirakel til om han kan gjøre meg gravid. grunnet min erfaring fra forrige gang er jeg nå redd for at dosen er for lav enda en gang og at vi skal komme i samme situasjon igjen. Jeg vil jo ha mange egg ut! høres 150 ut som en bra dose ifht amh på 35? Veldig takknemlig for svar 🙏🏻😊 Anonymkode: a8e7e...4f4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Amh var 12,6 på meg med samme dose. Og jeg fikk 8 egg Anonymkode: 507e4...06f
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Amh var 12,6 på meg med samme dose. Og jeg fikk 8 egg Anonymkode: 507e4...06f Tusen takk for svar! Det høres jo ut som en grei dose da ifht min amh. Anonymkode: a8e7e...4f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå