Gå til innhold

Barbeint i støvletter/boots?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har flydd mye siste tiden og lagt merke til at veldig mange som bruker støvletter og boots barbeint? Både innenriks og utenriks. 

Virker så ubehagelig. Er det en ny motegreie?

Anonymkode: 34a4f...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar folk av seg på beina på fly?

Anonymkode: 510b8...15b

Skrevet

Aldri sett, men da er sjansen stor for gnagsår.

Anonymkode: d84f0...6b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tar folk av seg på beina på fly?

Anonymkode: 510b8...15b

I sikkerhetskontrollen 

• Nyttig 1
Skrevet

alltid strømper (strømpebukse, stayups), stort sett tynne i nylon. Må være ubehagelig uten. 

Anonymkode: 66c12...f00

Skrevet

Jeg har lært på KG at det er uhygiensk med sokker selv om ingen av anti-sokkegjengen har klart å forklare hvorfor.

Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (3 timer siden):

Jeg har lært på KG at det er uhygiensk med sokker selv om ingen av anti-sokkegjengen har klart å forklare hvorfor.

Det er faktisk veldig uhygienisk å ikke bruke sokker i boots og støvletter. All svette fra føttene trenger inn i skinnet på skoene og de lukter grusomt.

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sioux skrev (4 timer siden):

Det er faktisk veldig uhygienisk å ikke bruke sokker i boots og støvletter. All svette fra føttene trenger inn i skinnet på skoene og de lukter grusomt.

Du trenger ikke argumentere med meg om det - jeg bruker alltid sokker om vinteren.

Men det var en anti sokker-bruker her som rapporterte meg en gang fordi jeg spurte om hva som var uhygenisk med sokker.

Endret av Grønnsaksvaffel
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har flydd mye siste tiden og lagt merke til at veldig mange som bruker støvletter og boots barbeint? Både innenriks og utenriks. 

Virker så ubehagelig. Er det en ny motegreie?

Ja, har undret meg over dette selv. Se bare på damene i nyhetene på nrk. Før hadde vitterlig flere av de strømper på beina. Nå skal absolutt alle gå med bare føtter i skoene. Ser veldig unaturlig ut særlig på denne årstiden. Hvorfor? Er det en idiotisk dresskode å alltid ha bare bein/føtter?

Anonymkode: a77ab...962

Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (2 timer siden):

Du trenger ikke argumentere med meg om det - jeg bruker alltid sokker om vinteren.

Men det var en anti sokker-bruker her som rapporterte meg en gang fordi jeg spurte om hva som var uhygenisk med sokker.

Oi, rapporterte? Folk må ha lite å gjøre 😅

Jeg argumenterte ikke med deg, siterte for å si meg enig.

Skrevet
Sioux skrev (Akkurat nå):

Oi, rapporterte? Folk må ha lite å gjøre 😅

Jeg argumenterte ikke med deg, siterte for å si meg enig.

Vedkommende hadde en eller annen fetisj for nakne føtter og tålte tydeligvis ikke å blir utfordret på argumentene sine 😄

Skrevet

Høres veldig ukomfortabelt ut, synes jeg.

Bare føtter ned i noe annet enn sandaler virker bare stress. Hva om man blir litt svett på beina og skal putte de ned i trange støvletter, grusomt!

Har sett jentunger barbeint i Uggs, men Uggs er jo tøfler uansett. 

Anonymkode: 7558d...90d

Skrevet

Det har jeg aldri sett, men virker rart. Spesielt på denne årstiden og i boots må det være ubehagelig. I tillegg til at det er uhygiensk. 

Jeg synes det er rart å gå barbeint når man vet at man kanskje må ta av seg skoene og man ikke er hjemme. Må vel innrømme at jeg ikke har så veldig lyst til å se på andres bare føtter rundt omkring. 

Selv så fryser jeg lett på beina og må ha sokker på nesten året rundt, om det ikke er veldig varmt om sommeren. 

Anonymkode: f918e...f6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det har jeg aldri sett, men virker rart. Spesielt på denne årstiden og i boots må det være ubehagelig. I tillegg til at det er uhygiensk. 

Jeg synes det er rart å gå barbeint når man vet at man kanskje må ta av seg skoene og man ikke er hjemme. Må vel innrømme at jeg ikke har så veldig lyst til å se på andres bare føtter rundt omkring. 

Selv så fryser jeg lett på beina og må ha sokker på nesten året rundt, om det ikke er veldig varmt om sommeren. 

Anonymkode: f918e...f6d

Spørsmålet er, blir de tvunget til å gå barfot de som jobber i nyhetene i tv?

Anonymkode: a77ab...962

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...