AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Tenker på hjemme hos deg selv Anonymkode: 865db...be0
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Haha, "høyde på" juletreet mente jeg, selvfølgelig! 😄 Anonymkode: 865db...be0
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Opp mot taket. Ikke nødvendigvis helt opp, men så høyt som mulig. Anonymkode: caa76...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Vi har 180, synes den er både før høy og bred. Skulle definitivt valgt et smalere tre Anonymkode: 1e346...7c4
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Så tett opp til taket som mulig. Julestjerna skal akkurat ikke touche taket. Det er viktigere at treet har jevne og tette grener, men også litt sjarmerende når det ikke har det... Anonymkode: 13c74...f4f
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Et juletre må være høyt, så høyt at stjerna akkurat går på før taket. Og det må være rett og pent, et stygt juletre ødelegger julestemninga. Det finns ikke noe sjarm i et juletre som har skavanker. Anonymkode: 8d5bc...479
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden 10 cm fra taket. Anonymkode: 07861...574
Sirah Skrevet 20 timer siden #9 Skrevet 20 timer siden Jeg foretrekker ca 180 hos oss. Er litt trangt der det må stå så noe større blir for massivt.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Har 180, burde hatt 210, løser det med å sette det i en kurv, så det kommer opp fra gulvet. Lettere å legge pakker under da. Anonymkode: 9c013...2b9
Amantha Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Har et kunstig juletre på 2 m og det holder tenker jeg. Er 5 m opp til taket i stue så et mye høyere ett vil ikke være fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå