Gå til innhold

Bytte batteri på iPhone 14 Pro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt den i mer enn tre år, og merker nå at batteriet begynner å bli litt dårligere. Det er nå på 79% og det står «service» på det. Ser at bytte av batteri koster ca 1700-2000kr. Vil i tilfelle gjøre det på et sertifisert verksted, som er litt kronglete i seg selv pga reise. 
Hvis man bestiller time hos et sertifisert verksted, for eksempel Elkjøp, bytter de batteriet mens man er der slik at man får med seg telefonen med en gang?

Er det verdt det? Jeg hadde håpet å ha telefonen et år eller to til. Det er ikke krise ennå, så det kan gå en stund til uten å bytte. Men tviler vel om det holder i to år til, sånn som det er nå. 

Anonymkode: 46cba...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er det verdt det? Jeg hadde håpet å ha telefonen et år eller to til. 

Apple er flinke på å oppdatere telefoner så basert på tidligere historikk blir 14 sikkert oppdatert til 2028 eller kanskje 2029.

Hvis du er fornøyd med telefonen eller er det jo greit å få byttet batteri.

Elkjøp, Eplehuset med flere bytter på timen hvis du bestiller time i forkant og de har verksted. Sørg for å ha nesten utladet batteri før timen.

Men, det er få Elkjøp som har verksted så sjekk i forkant:

Apple Support - autorisert Apple-reparatør | Elkjøp

Anonymkode: 1e18d...be5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Apple er flinke på å oppdatere telefoner så basert på tidligere historikk blir 14 sikkert oppdatert til 2028 eller kanskje 2029.

Hvis du er fornøyd med telefonen eller er det jo greit å få byttet batteri.

Elkjøp, Eplehuset med flere bytter på timen hvis du bestiller time i forkant og de har verksted. Sørg for å ha nesten utladet batteri før timen.

Men, det er få Elkjøp som har verksted så sjekk i forkant:

Apple Support - autorisert Apple-reparatør | Elkjøp

Anonymkode: 1e18d...be5

Ja, jeg er fornøyd med telefonen ellers og har ingen annen grunn til å bytte telefon. Den er helt skadefri og fungerer strålende. Takk for info! Jeg sjekket linken tidligere, og ser at jeg må reise litt for å dra til nærmeste verksted. Det var derfor jeg måtte vite om de bytter batteriet samme dag, så tusen takk! Jeg vurderer sterkt å få byttet batteriet, men jeg skal vente litt og se. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...