AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Dette har jeg alltid lurt på. Det virker som det er så hinsides godt og menn må kjempe mot å ikke komme for fort. Anonymkode: a0bcc...d96
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Varmt, vått, glatt som oftest Anonymkode: a12fc...e38 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Dette har jeg alltid lurt på. Det virker som det er så hinsides godt og menn må kjempe mot å ikke komme for fort. Anonymkode: a0bcc...d96 "Å bli omsluttet av myk varme. Det kan ikke helt beskrives egentlig. Det er deilig." Hilsen min mann. Anonymkode: 4f244...14d 2
Even Tuell Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dette har jeg alltid lurt på. Det virker som det er så hinsides godt og menn må kjempe mot å ikke komme for fort. Anonymkode: a0bcc...d96 Men det er jo hinsides godt og det er jo en kamp om å ikke bare la tingene få utløp der og da. Før man faktisk glir inn i henne, har man jo gjort masse andre greier. Man er superkåt, forventningsfull, masse spenning, gira, nærmest litt desperat etter å gå fra forspillet til samleiet. Det er jo litt det forspillet skal gjøre ... trekke opp, trekke opp og trekke opp til man bare måååå. Og det vil jeg tro gjelder for kvinner like mye som menn. Etter nok tirring, pirring og sånn, så blir man nærmest desperat etter noe mer. Sagt litt flåsete; hun vil ha pikk og han vil ha fitte ... og de vil ha det NÅ! Så når man er da "peak forventningsfull" og endelig får slippe inn i varmen er det en magisk følelse. Det er både den fysiske stimulien og det psykiske ... forventningen, spenningen, kåtskapen. Om vi kaller hva vi gjør under forspillet som "lett stimulering", så er overgangen til å gli inn i henne den rake motsetningen. Det blir en intens og brå overgang fra lek til å faktisk kjenne den varme, våte, glatte fitta klemme rundt hele pikken. Det er trangt, litt motstand, det føles som hun åpnes opp mens jeg glir inn. Mer og mer av pikken blir stimulert. Først tuppen/hodet som "presser" seg inn og merker hvordan fitta klemmer og så resten av pikken som gradvis kommer dypere og dypere. Det fysiske og psykiske gir nærmest en overload av de mest intense og deiligste følelsene. Forventningen og spenningen får eeeeendelig utløp. Endelig er jeg inni henne, dypt inni henne. Resten av verden forsvinner fullstendig og det eneste man tenker er at gud bedre så godt og hvorfor gjør vi ikke dette HELE tiden?!? Det er så godt at øynene nærmest triller rundt oppe i hodet. Så ja, 10 av 10 mulige ... om ikke 11. Og den enorme gleden og følelsen av første stikket er mer intenst en de aller fleste orgasmer. De er selvsagt gode og intense de også, men de få sekundene man endelig får gli helt til bunns er magi i reneste form. 4 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Dette har jeg alltid lurt på. Det virker som det er så hinsides godt og menn må kjempe mot å ikke komme for fort. Anonymkode: a0bcc...d96 Trangt Hilsen Mr Big Anonymkode: a467d...c3d 1
Even Tuell Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trangt Hilsen Mr Big Anonymkode: a467d...c3d Lite troverdig. De som kaller seg selv Mr Big har som regel minst grunn til å gjøre det 😉
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Even Tuell skrev (26 minutter siden): Men det er jo hinsides godt og det er jo en kamp om å ikke bare la tingene få utløp der og da. Før man faktisk glir inn i henne, har man jo gjort masse andre greier. Man er superkåt, forventningsfull, masse spenning, gira, nærmest litt desperat etter å gå fra forspillet til samleiet. Det er jo litt det forspillet skal gjøre ... trekke opp, trekke opp og trekke opp til man bare måååå. Og det vil jeg tro gjelder for kvinner like mye som menn. Etter nok tirring, pirring og sånn, så blir man nærmest desperat etter noe mer. Sagt litt flåsete; hun vil ha pikk og han vil ha fitte ... og de vil ha det NÅ! Så når man er da "peak forventningsfull" og endelig får slippe inn i varmen er det en magisk følelse. Det er både den fysiske stimulien og det psykiske ... forventningen, spenningen, kåtskapen. Om vi kaller hva vi gjør under forspillet som "lett stimulering", så er overgangen til å gli inn i henne den rake motsetningen. Det blir en intens og brå overgang fra lek til å faktisk kjenne den varme, våte, glatte fitta klemme rundt hele pikken. Det er trangt, litt motstand, det føles som hun åpnes opp mens jeg glir inn. Mer og mer av pikken blir stimulert. Først tuppen/hodet som "presser" seg inn og merker hvordan fitta klemmer og så resten av pikken som gradvis kommer dypere og dypere. Det fysiske og psykiske gir nærmest en overload av de mest intense og deiligste følelsene. Forventningen og spenningen får eeeeendelig utløp. Endelig er jeg inni henne, dypt inni henne. Resten av verden forsvinner fullstendig og det eneste man tenker er at gud bedre så godt og hvorfor gjør vi ikke dette HELE tiden?!? Det er så godt at øynene nærmest triller rundt oppe i hodet. Så ja, 10 av 10 mulige ... om ikke 11. Og den enorme gleden og følelsen av første stikket er mer intenst en de aller fleste orgasmer. De er selvsagt gode og intense de også, men de få sekundene man endelig får gli helt til bunns er magi i reneste form. Takk for nydelig beskrivelse. Hilsen ts Anonymkode: a0bcc...d96 1
911 Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Takk for nydelig beskrivelse. Hilsen ts Anonymkode: a0bcc...d96 Bifalles 👏 Helt fantastisk beskrivelse i tillegg til AB som skriver varmt, vått og glatt. Noen sier trangt, men når det er glatt føles det ikke særlig trangt og bare godt, sikkert fordi jeg er "normalt" utstyrt 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Det føles som penis berører sjelen til kvinnen. Anonymkode: bbdfb...30f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå