Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går og farger øyenbrynene hos hudpleier ca. en gang i måneden, fordi de er altfor lyse i forhold til håret. Men nå er det en gang sånn at de ikke ser spesielt fine ut i den fasen der jeg burde komme meg avgårde og farge igjen, men ikke har fått gjort det. Tenkte derfor jeg skulle gå til anskaffelse av en øyenbrynsblyant eller noe for å kamuflere det verste i akkurat denne perioden. Har noen tips?

Gjest Gjest
Skrevet

H/m har en liten boks av deres merke med 2 farger og kost.veldig god ,koster 50 kr tror jeg.Blyant kan blii for kvasst.

Skrevet

Jeg bruker øyebrynsblyant fra Rimmel (brun), tegner med mange små "strøk" istedet for å tegne lange streker, da blir det mest naturlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Dr.Hanusca mascara og har øøøøøøørlite vann på. (Men tvler på om det går helt bra når det regner).

Vet Body Shop har noen greie øyenbrynsfarger.

Skrevet

Jeg bruker id-makeup sin øyenbrynsskygge og kost. Det er mye bedre enn å bruke blyant. Blir veldig naturlig og fint.

Skrevet

Jeg har vært gjennom ørti forskjellige øyenbrynsblyanter, for jeg eier ikke farge på øyenbrynene. Og hver gang ender jeg på den samme: H&M internmerke, blyant i den ene enden og kost i den andre, til 19,90kr. Den får ligge litt varmt, for den er bittelitt hard, men jeg har brukt den i fem år nå og er fortsatt like fornøyd! Og med den prisen skader det uansett ikke å prøve.

Husk å kjøpe en god sminkeblyantspisser i samme slengen!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har en sånn øyenbrynskygge fra Elizabeth Arden, er kjempefornøyd med den! :)

Skrevet
Jeg bruker id-makeup sin øyenbrynsskygge og kost. Det er mye bedre enn å bruke blyant. Blir veldig naturlig og fint.

Samme her. Jeg synes også den fra Bodyshop som ble nevnt over er ok, hvis du er ute etter noe forholdsvis billig. Men - bare så det er sagt - i.d. sin er utrolig drøy, og har bedre farger enn Bodyshop sine. Synes jeg, da. :)

Gjest Binna
Skrevet

Jeg vil anbefale deg øyebrynsskygge, da jeg ikke har sett noen misslykkede med det, man maaange som har hatt strek og dårlig lys.. Resultatet blir litt mer naturtro.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et lite skrin fra shiseido som jeg er kjempe fornøyd med, det er to farger i skrinet. Den varer forever!! Har også en blyant fra Dior, med blyant i ene enden og en maskara lignende kost i den andre. Er også fornøyd med denne men det blir litt mer skarpe linjer av denne en av pudre i shiseido skrinet.

Skrevet

Brukte lenge øyebrynspudder fra Body Shop, og var kjempefornøyd med det. Men så snublet jeg over en øyebrynsblyant fra Guerlain (Divinora, heter den det?) - fabelaktig. Den er myk nok til at det ikke blir harde streker, og har en egen børste i den andre enden. Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...