AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #1 Skrevet 19. november 2025 Hei. Noen av dere damer, herrer eller hen som samler på 1 eller flere av David Andersen sine smykke serier? Hvorfor akkurat den serien? Jeg samler på Flora grunnet at jeg er svak for emalje smykker og denne serien er så utrolig feminin og sart med sine blomster design. Jeg samler også på Saga serien da jeg synes litt "røffere" historiske smykker også er utrolig fint. Anonymkode: 779fe...426 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2025 #2 Skrevet 19. november 2025 Jeg liker saga serien og har en del derfra. Veldig kult at de laget smykker etter gamle funn Anonymkode: caa81...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #3 Skrevet 20. november 2025 Hvis du ønsker å samle på edelt metall ville jeg heller gått for ekte gull/sølvmynter i 999 renhet. Anonymkode: 7fd6d...aa2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #4 Skrevet 20. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du ønsker å samle på edelt metall ville jeg heller gått for ekte gull/sølvmynter i 999 renhet. Anonymkode: 7fd6d...aa2 Jeg samler ikke for å bygge noen form for økonomisk verdi. Jeg samler fordi jeg synes smykkene er fine å ha rundt halsen, i ørene og rundt armen. Anonymkode: 779fe...426
AnonymBruker Skrevet 20. november 2025 #5 Skrevet 20. november 2025 Jeg kan ikke si at jeg samler direkte, men jeg har også en del smykker fra Saga-serien. I det siste har jeg begynt å ta dem i bruk igjen, og har fått opp øynene for at de er veldig fine. De har ligget urørt i smykkeskrinet i mange år fordi de føltes utdaterte og litt som om man hang igjen i "Kristin og Håkon og OL på Lillehammer-stilen". Anonymkode: 420db...b6d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå