AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #61 Skrevet 5 timer siden Skjønner at du syntes dette er ubehagelig og at du har dine erfaringer. Alikevel så syntes jeg ikke dette hørtes veldig mye ut. Min tidligere samboer drakk 3-5 boxer med øl/cider daglig…OG forandra personlighet opptil flere ganger i uka og grunnet det hørtes din kjæreste ut som en engel sammenlignet med han. Hvis du ønsker barn med dette mennesket så ser jeg ikke noen annen utvei enn å komme deg bort fra han på en fin og rolig måte før dere blir uvenner grunnet dette. Du kommer ikke til å forandre deg og svært liten sannsynlighet at han gjør det. Skjønner du har kuttet ut noe som du likte å gjøre fordi han mente det, men jeg personlig syntes du har valgt det selv fordi du er både snill og tenker samarbeid men er det nå så rett og riktig at man skal kutte ut noe som gir glede bare for å glede en annen ? I visse settinger kanskje, men ikke i det lange løp …. Dette er ikke rette mannen for deg. Anonymkode: d38d8...a93 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #62 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det har jeg ikke sagt. Jeg lurte bare på om han kunne spre drikkemønsteret sitt, så det ikke ble så mye på kort tid. Jeg har endret en del av meg selv for ham. Kan ikke utdype mer, vil ikke bli gjenkjent. Noe som var en slags hobby, en viktig del av meg siden jeg var barn. Han likte det ikke, derfor sluttet jeg. Ts Anonymkode: ad794...6b6 Dette er mye verre enn å drikke en flaske vin på en time, spør du meg. Anonymkode: f535d...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #63 Skrevet 5 timer siden Jeg fatter ikke hvorfor avholdsfolk ikke kan finne hverandre? Anonymkode: 52aed...3fc 1
Brunello Skrevet 4 timer siden #64 Skrevet 4 timer siden Kom for øvrig tall på alkoholkonsum nå. Nordmenn drikker i snitt 6,2 liter ren alkohol i året som tilsvarer 66 vinflasker i året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå