AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Jeg er gravid med mitt andre, og allerede fortalt noen få. Vil gjerne fortelle datteren min på 3 år hun skal bli storesøster men vil jo være helt sikker på at det vil gå bra. Ville dere sagt det ved 12 uker eller ventet til uke 20? Hva gjorde dere? Anonymkode: 8f1a0...8e0
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Vi sa det etter at vi hadde vært på tidlig ultralyd i uke 11. Eldstemann var da 2,5 år. Anonymkode: 3d0c8...481
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Jeg sa til mine på 6 og 8 år da jeg var 19 uker på vei. Etter UL. Det ble uansett veeeldig lang ventetid for dem etter det. Anonymkode: 29f02...ebc
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Fortalte det etter tidlig ultralyd i uke 13. var ekstremt dårlig med hyperemesis, så følte vi måtte gi forklaring. I tillegg var det fint å dele selv, for de får det fort med seg når nyheten har kommet ut (andre som spørr om de gleder seg til å få søsken osv). Anonymkode: 13fc4...324 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Vi ventet med å fortelle til etter oul, først til barnet/-a, så til alle andre. Så det var ca 20 uker til termin. Anonymkode: c11b9...a80
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Sa det i uke 8 til 6-åringen. Følte vi måtte da jeg var veldig, veldig dårlig og kastet opp hele tiden. Han var så stor at han ble oppriktig bekymret for meg. Vi hadde vært på ultralyd og sett hjerteaktivitet, så tenkte det må bare bære eller briste. Kan ikke ha en angstpreget 6-åring som tror mamma er alvorlig syk😅 Anonymkode: 061b2...da5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Jeg vil prøve å vente så lenge som mulig med å fortelle snart treåringen, det blir en fryktelig lang ventetid. Enten etter OUL eller når magen blir såpass at han legger merke til det. Anonymkode: cb4d2...cab
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Helt trygg er du aldri. Et familiemedlem mista nylig i uke 30, så man vet aldri. Anonymkode: a7b0a...af6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Helt trygg er du aldri. Et familiemedlem mista nylig i uke 30, så man vet aldri. Anonymkode: a7b0a...af6 Takk for ditt nyttige bidrag....... Anonymkode: 1c001...daa 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Fortalte det da jeg begynte å spy egentlig, så uke 5-6. Jentungen på 4år ble redd siden mamma var så mye syk. Bedre å bare fortelle hvorfor Anonymkode: a28fe...fa0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sa det i uke 8 til 6-åringen. Følte vi måtte da jeg var veldig, veldig dårlig og kastet opp hele tiden. Han var så stor at han ble oppriktig bekymret for meg. Vi hadde vært på ultralyd og sett hjerteaktivitet, så tenkte det må bare bære eller briste. Kan ikke ha en angstpreget 6-åring som tror mamma er alvorlig syk😅 Anonymkode: 061b2...da5 Samme her. Bedre å bare fortelle det liksom :)! Anonymkode: a28fe...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå