AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:48 #1 Skrevet onsdag kl. 10:48 Må man vise seg naken på førstegangstjenesten? Er det fellesdusj? Noen som vet? For gutter. Anonymkode: 549e0...ba6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:14 #3 Skrevet onsdag kl. 17:14 Spør heller på Diskusjon.no eller noe. De har sikkert et under-forum for militæret under kategorien "jobb og utdannelse" Anonymkode: 47a80...f74
test1e Skrevet onsdag kl. 17:26 #4 Skrevet onsdag kl. 17:26 Når jeg var inne var det felles dusj på 'brakka'. Nå er det mange år siden (Da alle måtte inn)
Pandis Skrevet onsdag kl. 17:36 #5 Skrevet onsdag kl. 17:36 Det var i alle fall sånn for 20 år siden. Privatliv er en luksus det ikke er rom for i millitæret.
aksase Skrevet torsdag kl. 10:30 #6 Skrevet torsdag kl. 10:30 Du må nok være forberedt på å dele dusj med flere, ja. Det er det vanlige. Man bor jo gjerne 4-10 personer på hvert rom, og kanskje deler hele gangen/etasjen samme dusjanlegg og toalett. Men det kommer nok helt an på hvor du kommer. Det kan være stor forskjell på ulike militærleirer og ulike innkvarteringer.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 11.48): Må man vise seg naken på førstegangstjenesten? Jeg var inne på 90-tallet og måtte dra ned trusa for en sjekk av testiklene. AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 11.48): Er det fellesdusj? Noen som vet? Ja, det var uproblematisk, og bør være det nå og. Anonymkode: 44569...d4f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Fellesdusj ja. Du må bare forberede deg på å se mange mannerumper og tissetasser. Anonymkode: b1b4b...f86
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Kommer an på. Jeg var i sanitet der var det mixa rom, avkleding til undertøy, og ta hverandre i lyskene og over kjønnsorgan. Anonymkode: cf19b...b45
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer an på. Jeg var i sanitet der var det mixa rom, avkleding til undertøy, og ta hverandre i lyskene og over kjønnsorgan. Anonymkode: cf19b...b45 Vi hadde 1-mannsdusj skjermet på eget rom som vi delte med 6 andre. Anonymkode: cf19b...b45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå