Gå til innhold

Hvordan bli mer sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en sliten småbarnsmor som vil komme meg ut av joggebuksa og få en glow up. Hva er ditt beste tips for å bli mer hverdags-sexy (for å kalle det det)?

Anonymkode: 70fa1...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimfit jeans med stretch og en tur til frisøren.

Anonymkode: 5d013...8c5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

En farge som passer deg på klærne. Gjerne lik farge både oppe og nede i  Et linstoff gjerne med et belte. Det syntes eg  er fint og stilfullt. Litt stramtsittende vil utstråle selvsikkerhet. Ikke mye sminke, stelte negler og hår, ikke noe mer en du gjør hjemme på badet

Skrevet

Føler man kommer lang vei med velstelt hår, pen nøytral sminke som fremhever dine beste trekk og et antrekk som passer deg og kroppen din og som du føler deg vel i :) 

Småbarns mor på 36 år selv. Og for meg er klær og det å føle seg velstelt en viktig del for meg når jeg går på jobb og ellers ut av huset for å føle meg bra. Om ikke nødvendigvis sexy, så liker jeg å føle meg fresh. Tregning hjelper også på for min del at jeg føler meg vel i kroppen og sterk!

Anonymkode: fe9fc...168

Skrevet

Definitivt hiv joggebuksa!

Pene hverdags-skjørt/kjoler, pene strømpebukser og støvletter, genser med høy hals funker fint som topp. Med slike antrekk kan du variere og kombinere mye! 

Anonymkode: c5d60...f37

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Definitivt hiv joggebuksa!

Pene hverdags-skjørt/kjoler, pene strømpebukser og støvletter, genser med høy hals funker fint som topp. Med slike antrekk kan du variere og kombinere mye! 

Anonymkode: c5d60...f37

Som mann er jeg helt enig i dette  

Anonymkode: fc459...167

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og nytt undertøy. Pushup og kløft hjelper. 

Anonymkode: 91948...f1e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke klipp deg kort ... I K K E KLIPP DEG KORT !!!!!

Anonymkode: c6be0...b97

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er en sliten småbarnsmor som vil komme meg ut av joggebuksa og få en glow up. Hva er ditt beste tips for å bli mer hverdags-sexy (for å kalle det det)?

Anonymkode: 70fa1...995

Ta på deg jeans og litt sminke så kommer du langt 😊

Anonymkode: 8da48...fca

Skrevet

Begynn innerst. Kjøp noe pent og sexy undertøy (Hunkemøller har mye bra f.eks) - det gjør underverker for holdningen innenfra. Skjørt og en topp eller hverdagskjoler er også mye mer sexy enn joggebukse. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...