Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stoppet julen for ca 15år siden, enda møter jeg store øyne hos andre når jeg takker nei til julefeiring. Synes det er godt å slippe jaget, mange går jo helt av skaftet pga julen. Spyr ut penger på gaver.

Setter pris 2 ekstra fridager da 😊

Anonymkode: ba0f1...a18

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og når du snakker om jag, gå av skaftet og å spy ut penger så har jo du like lite forståelse andre veien. Går opp i opp☺️

Anonymkode: ccf43...6dc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg respekterer de som ikke feirer jul, men jeg har litt problemer med de som sier at de ikke feirer jul/jôl, men som likevel gjør det.  (Jeg har noen venner som er slik)

De "feirer ikke jul", men samtidig vil de ha fri fra jobb på juledagene, de pynter ("vinterpynt"), baker ("det er jo godt selv om jeg ikke feirer jul"), tar i mot julegaver, og gjør nøyaktig det samme som alle andre, bortsett fra å gi julegaver til andre.

Det har jeg problemer med å respektere.

Anonymkode: 461c0...98d

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger jo ikke "jage" selvom man feirer jul. Man kan gjøre det koselig, ikke stress. Jeg koser meg veldig med det. 

Anonymkode: 3cfd7...1f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok... det er vel ikke sånn direkte uutholdelig å stå i at andre synes valget ditt er aparte.

Anonymkode: 1890c...e03

AnonymBruker
Skrevet

Du sier de ikke forstår deg, men samtidig snakked du ned det de gjør. Logisk nok 😛

Anonymkode: e0d60...4bd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det har jeg problemer med å respektere.

Anonymkode: 461c0...98d

Skjønner ikke problemet (for deg) med det du beskrev? Hva er forskjellen på om du 'respekterer' det eller ikke? 

Anonymkode: 0b429...dae

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Man trenger jo ikke "jage" selvom man feirer jul. Man kan gjøre det koselig, ikke stress. Jeg koser meg veldig med det. 

Anonymkode: 3cfd7...1f1

Dette prøver jeg hvert år, men funker aldri. Desverre blir jeg veldig påvirket av andre sitt stress. Og er allerede sliten og lei jul i år. Jeg er lei all masket, klagingen osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke ønske "jaget" betyr ikke at man ikke kan feire jul med familien. 

Anonymkode: f33f0...559

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...