Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste hørt flere steder at folk liker å sette fram en nisse eller to på do. Er dette en greie, eller er det bare tilfeldig at jeg har hørt/sett det flere steder?

I tilfelle, synes dere det er fint eller litt rart?

Anonymkode: 6b80e...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel like forskjellig som alt annet av pynt? Vi har en porselensnisse på badet, og kanskje noe pynt i vinduet. Synes det er hyggelig. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg har ikke nisser på do men jeg har julete håndklær og såpe :P så jeg er nok "skyldig" på en måte.. 

Anonymkode: 7e06c...040

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pynter ikke særlig med nisser noe sted, har i all hovedsak annen type julepynt enn det. Men, jeg har alltid noe juledekorasjoner på vasken på badet, pluss ei stjerne i vinduet. Mamma pleier å ha nisser på baderomsinnredningen i tillegg til resten av huset, og det er da helt greit det. Aldri reagert på en nisse på badet.

Hvis du mener at nissen står på selve doen, hadde jeg tenkt at det er uhygienisk. Da må den jo stå der man trekker ned, hvor man tar før man har vasket hender… men på et skap eller ei hylle eller vinduskarm, det er ikke noe rart.

Anonymkode: 2e186...ffb

• Liker 1
Skrevet

I og med at jeg ikke liker nisser så synes jeg det er rart å ha nisser i huset i det hele tatt. Men det er ikke noe mer rart å ha de på do enn i stuen om en først liker den slags.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var rart. Alle nisser er stygge og noen av de er ganske skumle.

Anonymkode: 0550e...383

Skrevet

jeg elsker nisser og figurer. Har det gjerne hvor som helst

AnonymBruker
Skrevet

er det et sted jeg ikke syns det passer med nisser er på do

Anonymkode: 34cda...ece

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pynter alle rom i huset, inkludert badene, til jul. Unntaket er vaskerommet og boden...

Anonymkode: 0a5b9...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Hjemme hadde vi masse små nisser på gjestedoet. (Pappfigurer, teipet fast på veggen). Min morfar skrev hvert år en hilsen på en av nissene. 

Anonymkode: e9dd4...9e3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vokst opp med julepynt på toalett og bad. Julegardin og til og med en liten juleduk på benken ved servanten og noen nisser. Og rødt teppe på gulvet. Jeg synes ikke det er rart men tror nok ikke ddt er så vanlig idag.

Selv har jeg kun et duftlys eller duftpinner på badet til jul med julelukt.

Anonymkode: 971e3...0d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vokst opp med julepynt på toalett og bad. Julegardin og til og med en liten juleduk på benken ved servanten og noen nisser. Og rødt teppe på gulvet. Jeg synes ikke det er rart men tror nok ikke ddt er så vanlig idag.

Selv har jeg kun et duftlys eller duftpinner på badet til jul med julelukt.

Ja og julehåndduker har jeg 🎅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hjemme hadde vi masse små nisser på gjestedoet. (Pappfigurer, teipet fast på veggen). Min morfar skrev hvert år en hilsen på en av nissene. 

Anonymkode: e9dd4...9e3

Så koselig 🤩

Skrevet

Hvor vanlig det er skal jeg ikke svare på, men det er vel ikke noe rarere enn annen julepynt? Jeg fikk noen såpedispensere formet som pepperkakemenn til jul et år så jeg setter nå ut de på toalettene i jula. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne sikkert funnet på noe slikt, men mannen har nedlagt veto. Han ga klar beskjed den gangen had satt på do og fikk øyekontakt med en påskekylling.

Jeg har julehåndduk og julesåper, så litt pynt blir det også på do.

Anonymkode: 35fbc...342

AnonymBruker
Skrevet

creepy

Liker ikke nisser, og på badet er den siste plassen jeg vil se de

Anonymkode: 9d9f2...475

Skrevet

Verken nisser eller engler på badet her. Men jule-dusjfoheng og matte fra ebay, og såpedispenser formet som et juletre. Har minst mulig pynt på badet til vanlig, bare en stor grønn plante i vinduet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg hadde syntes det var rart. Alle nisser er stygge og noen av de er ganske skumle.

Anonymkode: 0550e...383

Selvfølgelig, de skal jo skremme bort onde ånder. 

Anonymkode: 8202d...f89

AnonymBruker
Skrevet

Har sånn nissetrekk på dolokket.

Anonymkode: 53b5c...3e8

AnonymBruker
Skrevet

juletoalettsetetrekk dekorasjoner nisse snømann hjort spirit toalettsetetrekk teppe baderomssett med papirhåndkletrekk til julegave premium år hjemmedekorasjoner 2025 - kr.119 https://share.google/TjMp4rLNgQKKh9I2E

Anonymkode: 53b5c...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...