AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:44 #21 Skrevet onsdag kl. 22:44 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Naboene våre flyttet etter å ha brukt to år og alle triks i boka for å bli kvitt røyklukt i et fullstendig innrøyket rekkehus de kjøpte. Ingenting av det dere lister opp her fungerte, dessverre. Paret som bodde der før hadde røyket 40 om dagen hver seg gjennom 25 år - så ganske ekstremt tilfelle. Anonymkode: 0036e...4c6 Da satt det nok i isolasjonen i veggene. Jeg renoverte en ordentlig innrøykt leilighet men der var det betong i vegger og tak. Kastet alt løst. Vasket lister, strøm, kjøkken, gulv, vegger og tak med klor og salmiakk. Deretter 2 strøk maling. Det ble veldig bra. Anonymkode: f12ba...211
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:59 #23 Skrevet onsdag kl. 22:59 Det kommer litt på om røyking har vært der i årevis . Men mye forsvinner med vask og maling av alle vegger lister og tak. Anonymkode: 0fdd9...81e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:05 #24 Skrevet onsdag kl. 23:05 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Om det er så innrøkt at overflater er gule/brune må alt rives. Anonymkode: 3465c...b01 Det går an å male over med en type spesiell maling som er beregnet på formålet. Hvis man bruker vanlig hvitmaling på for eksempel innrøykte tak, vil det gule komme gjennom. Kjenner noen som malte 15 strøk før de fant ut av det. 🙈 TS, det er vanskelig. Jeg skulle hatt leiligheten VELDIG billig før jeg hadde giddet bryet. Du må regne med å bytte mye. Anonymkode: 0dacb...b86 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå