AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Er interessert i en leilighet som det har vært røykt i, og siden det er dødsbo tenker jeg at den som har bodd der sikkert har røykt inne i årevis. Hvor lett/vanskelig er det å bli kvitt lukten? Anonymkode: 92fea...c10
Thyra Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Med mindre du er ekstra sensitiv blir det vel borte når leiligheten tømmes og vaskes, og når det ikke fylles på med ny lukt? Selv om boligen er innrøkt varer ikke lukten for alltid, liksom.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Det er i slike tilfeller folk bytter tak og vegger. Nikotin nytter det ikke å male over heller Anonymkode: 6d936...523
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Vi kjøpte et hus som stinka røyk. Måtte fjerne all tapet og male alle vegger. Nå er det 3 år siden vi kjøpte huset, og jeg kan fortsatt merke litt røyklukt når jeg kommer hjem etter å ha vært borte en stund. Tror vi må male taket for å få det helt bort. Anonymkode: 38f5a...d6d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Alle flater må vaskes, behandles og evt males. Stikkontakter og utvendige ledninger må vaskes, evt byttes ut. Anonymkode: 8a954...8fe
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Hva med ozon maskin? Ts Anonymkode: 92fea...c10
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Om det er så innrøkt at overflater er gule/brune må alt rives. Anonymkode: 3465c...b01
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Du må nok male vegger og vaske tak... Anonymkode: b2c81...07b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden I denne leiligheten som Jeg er interessert i er det et vaskerom/bod og et bad, og tenker at røyklukten sikkert har satt seg i veggene inne på disse rommene også. Hva er deres erfaring? Ts Anonymkode: 92fea...c10
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Dere må fjerne tapet/strie/panel og male om. Legge nytt gulv og legge nytt listverk. Anonymkode: 4ed2a...a08
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #11 Skrevet 21 minutter siden Jeg syns det overdriver når folk sier man må skifte vegger,male osv .. verste lukta sitter ofte i møbler og når de fjernes og det taes en nedvask pleier det å ordne seg. Har erfaring. Anonymkode: f9c06...942
Ms. Steele Skrevet 3 minutter siden #12 Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg syns det overdriver når folk sier man må skifte vegger,male osv .. verste lukta sitter ofte i møbler og når de fjernes og det taes en nedvask pleier det å ordne seg. Har erfaring. Anonymkode: f9c06...942 De overdriver ikke altså. Jeg har selv kjøpt en leilighet som var totalt innrøkt. Det stinket da jeg overtok selv om alt tilsynelatende var vasket. Jeg vasket hele leiligheten med sterkt blandet husvask, malte det jeg kunne male veldig mange ganger, byttet gulv, skiftet ut alt av deksler til stikkontakter osv. Det var mye jobb, men leiligheten ble luktfri og fresh den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå