AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:04 #21 Skrevet torsdag kl. 20:04 Village skrev (28 minutter siden): Innlegget ditt var bare fjas. Trådstarten var ikke fjas. Ts beskriver en fiktiv fantasihistorie som hadde bedre passet seg i dagboken til en fersk pubertetstenåring... Anonymkode: 4c656...feb 4
Village Skrevet lørdag kl. 08:53 Forfatter #22 Skrevet lørdag kl. 08:53 AnonymBruker skrev (På 20.11.2025 den 21.04): Ts beskriver en fiktiv fantasihistorie som hadde bedre passet seg i dagboken til en fersk pubertetstenåring... Anonymkode: 4c656...feb Hadde du visst hvordan det, utenfor turiststrømmen, er å være hvit mann i deler av latinamerika så hadde du trolig engasjert deg på en helt annen måte enn å beskrive historien min som fantasi. Du bommer når du kritiserer meg for å fantasere. Du bør heller kritisere meg for at jeg motsto fristelsen så dårlig.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:45 #23 Skrevet lørdag kl. 09:45 Village skrev (49 minutter siden): Hadde du visst hvordan det, utenfor turiststrømmen, er å være hvit mann i deler av latinamerika så hadde du trolig engasjert deg på en helt annen måte enn å beskrive historien min som fantasi. Du bommer når du kritiserer meg for å fantasere. Du bør heller kritisere meg for at jeg motsto fristelsen så dårlig. Jeg regner med over 99.9% av den norske befolkning ikke trenger å vite hvordan det er å være hvit mann i deler av Latin-Amerika utenfor turiststrømmen. Anonymkode: f5031...a95 3
Village Skrevet lørdag kl. 18:23 Forfatter #24 Skrevet lørdag kl. 18:23 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg regner med over 99.9% av den norske befolkning ikke trenger å vite hvordan det er å være hvit mann i deler av Latin-Amerika utenfor turiststrømmen. Anonymkode: f5031...a95 Mener du at 99,9 % av den norske befolkningen heller ikke trenger å vite hvordan det er å være hvit kvinne i andre deler av verden? Eller er denne promillen bare knyttet til menns attraktivitet og ikke kvinners? Din promille informeres herved om mitt sjokkerende møte med en attraktivitet som jeg ikke trodde fantes noe sted. Det jeg trodde var toppen av attraktivitet som følge av stilling/posisjon av den typen musikere/skuespillere opplever bleknet fullstendig da jeg ble overrumplet av den attraktiviteten som møtte meg i latinamerika utenfor turiststrømmen.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:30 #25 Skrevet søndag kl. 01:30 Village skrev (7 timer siden): Mener du at 99,9 % av den norske befolkningen heller ikke trenger å vite hvordan det er å være hvit kvinne i andre deler av verden? Eller er denne promillen bare knyttet til menns attraktivitet og ikke kvinners? Din promille informeres herved om mitt sjokkerende møte med en attraktivitet som jeg ikke trodde fantes noe sted. Det jeg trodde var toppen av attraktivitet som følge av stilling/posisjon av den typen musikere/skuespillere opplever bleknet fullstendig da jeg ble overrumplet av den attraktiviteten som møtte meg i latinamerika utenfor turiststrømmen. Det er notert. Anonymkode: f5031...a95
Village Skrevet søndag kl. 06:40 Forfatter #26 Skrevet søndag kl. 06:40 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er notert. Anonymkode: f5031...a95 I notatene anbefales at følgende blir notert: "Norsk mann opplevde å bli tilbudt sex som pasient hos en kvinnelig lege, å få tilbud om å dele sengen med vertinnen der han bodde, å få valget mellom å ha sex med en av de 4 kvinnene til stede i huset der han spiste lunsj og å bli forklart at samtlige kvinner på det lokale diskoteket var tilgjengelige for sex med han. Alt på under en uke den første gangen han var alene utenfor turiststrømmen i et latinamerikansk land." I tillegg kan du notere at den samme mannen burde vært litt mer bevisst i avvisningen av den unge kvinnen i trådstarten så lenge han hadde vært alene i latinamerika i over en uke da det skjedde.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:23 #27 Skrevet søndag kl. 09:23 Village skrev (På 22.11.2025 den 9.53): Hadde du visst hvordan det, utenfor turiststrømmen, er å være hvit mann i deler av latinamerika så hadde du trolig engasjert deg på en helt annen måte enn å beskrive historien min som fantasi. Du bommer når du kritiserer meg for å fantasere. Du bør heller kritisere meg for at jeg motsto fristelsen så dårlig. Og hva ville vært galt med å ikke motstå fristelsen - er det pga partner hjemme? Eller for ung alder på jenta? Maktubalansen mellom fattig kontra rik turist? Anonymkode: 4c656...feb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:24 #28 Skrevet søndag kl. 09:24 Village skrev (2 timer siden): I notatene anbefales at følgende blir notert: "Norsk mann opplevde å bli tilbudt sex som pasient hos en kvinnelig lege, å få tilbud om å dele sengen med vertinnen der han bodde, å få valget mellom å ha sex med en av de 4 kvinnene til stede i huset der han spiste lunsj og å bli forklart at samtlige kvinner på det lokale diskoteket var tilgjengelige for sex med han. Alt på under en uke den første gangen han var alene utenfor turiststrømmen i et latinamerikansk land." I tillegg kan du notere at den samme mannen burde vært litt mer bevisst i avvisningen av den unge kvinnen i trådstarten så lenge han hadde vært alene i latinamerika i over en uke da det skjedde. Jeg noterer at personen fremstår som delerisk. Anonymkode: f5031...a95 2
Village Skrevet søndag kl. 14:14 Forfatter #29 Skrevet søndag kl. 14:14 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hva ville vært galt med å ikke motstå fristelsen - er det pga partner hjemme? Eller for ung alder på jenta? Maktubalansen mellom fattig kontra rik turist? Anonymkode: 4c656...feb Ubeskyttet sex er min kritikk av meg selv. Jeg hadde ingen partner hjemme på den tiden så den kritikken rammer ikke meg. Jeg kritiserer ikke meg selv for at hun var ung så lenge hun ikke var ulovlig ung. Der er nok flertallet her av en annen oppfatning så lenge jeg var mer enn dobbelt så gammel som henne. Maktubalansen var i hennes favør så lenge hun var på sin hjemmebane. Og så var det hun som forgrep seg på meg og ikke jeg som forgrep meg på henne.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:49 #30 Skrevet søndag kl. 14:49 Village skrev (33 minutter siden): Ubeskyttet sex er min kritikk av meg selv. Jeg hadde ingen partner hjemme på den tiden så den kritikken rammer ikke meg. Jeg kritiserer ikke meg selv for at hun var ung så lenge hun ikke var ulovlig ung. Der er nok flertallet her av en annen oppfatning så lenge jeg var mer enn dobbelt så gammel som henne. Maktubalansen var i hennes favør så lenge hun var på sin hjemmebane. Og så var det hun som forgrep seg på meg og ikke jeg som forgrep meg på henne. Hva ga du henne i gave? Hva mener du med at hun forgrep seg på deg? Anonymkode: 4c656...feb
Village Skrevet søndag kl. 16:15 Forfatter #31 Skrevet søndag kl. 16:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva ga du henne i gave? Hva mener du med at hun forgrep seg på deg? Anonymkode: 4c656...feb Jeg ga henne ingen gave. Hun ventet på meg der hun visste at jeg ville komme. Hun dro meg med ut fra stien. Hun dro min shorts ned og hun tok min penis i munnen. Jeg forsøkte å avslutte det hele via å dra ut min penis fra hennes munn. Så tok hun av seg hennes klesplagg og plasserte min penis mot hennes underliv med hennes hånd. Jeg forsøkte å stoppe det som skjedde, men var ikke bestemt nok. At hun var den mest attraktive kvinnen jeg hadde vært i nærheten av forut av dette er min litt dårlige unnskyldning. Jeg lot det minste hodet overstyre det største da provokasjonen ble så voldsom som den ble.
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:19 #32 Skrevet søndag kl. 16:19 Village skrev (På 19.11.2025 den 1.16): Under et opphold i et latinamerikansk land: I gaten bodde det en ung kvinne som ofte lekte med barna utenfor huset der jeg bodde. Små bryster, smalt liv, brede hofter, muskuløs bak og smale lange ben. Gnistrende øyne og fyldige lepper. Alltid iført topp uten bh, ettersittende shorts og sandaler. Rene, men utvaskede klær som hadde blitt små for hennes voksne kropp. Etter at jeg så henne første gang tok jeg meg i å se etter henne hver gang jeg så ut av et vindu eller oppholdt meg ute. Etter mine daglige løpeturer begynte jeg å sette med utenfor huset for eventuelt å komme i kontakt med henne. Det gjorde jeg via barna som tok kontakt. Med den unge kvinnen bak seg som hviskende hjalp dem med deres forsøk på å kommunisere på engelsk. Inntil jeg svarte dem på deres språk, og dermed også fikk direkte kontakt med den unge kvinnen. Noen dager etter første møte så jeg henne, med ansiktet i min retning, et stykke foran meg på stien i min faste løperunde. Ute i naturen uten hus eller andre mennesker å se i noen retning. Jeg måtte over i gange de siste metrene før jeg nådde frem til henne. Med en hånd i shortslommen for å skjule det møtet med henne på dette stedet hadde medført inne i shortsen. Hun tok meg i hånden og dro meg ut av stien og inn i et skogholt. Så satte hun seg ned på kne og dro shortsen min ned. Før jeg fikk koblet på fornuften hadde hun min penis så langt inne i munnen at leppene nådde penisroten. Jeg la hendene mine på hver side av ansiktet hennes slik at jeg kunne dra penis ut via å trekke meg tilbake uten at hun fulgte etter. Det medførte at hun reiste seg opp, dro av seg shortsen og snudde seg rundt. Med en hånd plasserte hun penis. Før jeg forsøkte å koble på fornuften var penis ikke synlig sett ovenfra. Får du noe ut av å skrive disse eventyrene? Tror du vil ha mer lykke på nakentid. Der er det noen gubber som sitter og og ønsker nye fantasier velkomne.. Anonymkode: e6a13...58a
Village Skrevet søndag kl. 19:19 Forfatter #33 Skrevet søndag kl. 19:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får du noe ut av å skrive disse eventyrene? Tror du vil ha mer lykke på nakentid. Der er det noen gubber som sitter og og ønsker nye fantasier velkomne.. Anonymkode: e6a13...58a Jeg regner med at du er kvinne, så da må vel det jeg opplevde bli oversatt til noe kvinnelig for at du skal forstå det. Det jeg opplevde er tilsvarende hva en kvinne på ferie, på en gresk øy, opplever når hun delvis blir voldtatt av den vakre adonis, som jobber i resepsjonen på hotellet, og som hun har flørtet med de siste dagene. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:33 #34 Skrevet i går, 07:33 Village skrev (12 timer siden): Jeg regner med at du er kvinne, så da må vel det jeg opplevde bli oversatt til noe kvinnelig for at du skal forstå det. Det jeg opplevde er tilsvarende hva en kvinne på ferie, på en gresk øy, opplever når hun delvis blir voldtatt av den vakre adonis, som jobber i resepsjonen på hotellet, og som hun har flørtet med de siste dagene. Det du beskriver ville selvsagt vært et stort traume, og ikke noen fantasi vi ville funnet på for et forum. Anonymkode: 4c656...feb 1
Village Skrevet i går, 10:35 Forfatter #35 Skrevet i går, 10:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det du beskriver ville selvsagt vært et stort traume, og ikke noen fantasi vi ville funnet på for et forum. Anonymkode: 4c656...feb "Ufrivillig" sex med en attraktiv person er et stort traume for noen. For andre er det en fantastisk opplevelse som man fornuftsmessig ikke ville være med på. Min opplevelse var i den siste katagorien. Den seksuelle opplevelsen var så fantastisk at jeg unngikk "overgriperen" etterpå.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #36 Skrevet i går, 11:16 Village skrev (39 minutter siden): "Ufrivillig" sex med en attraktiv person er et stort traume for noen. For andre er det en fantastisk opplevelse som man fornuftsmessig ikke ville være med på. Min opplevelse var i den siste katagorien. Den seksuelle opplevelsen var så fantastisk at jeg unngikk "overgriperen" etterpå. Du kan faktisk ikke komme unna med å beskrive dette som voldtekt eller overgrep - det er ikke bare respektløst, men også fullstendig feilaktig begrep. Anonymkode: 4c656...feb 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:44 #37 Skrevet i går, 14:44 Hørtes smålig peddo ut. Anonymkode: 2c5cc...da4 1
Village Skrevet 23 timer siden Forfatter #38 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du kan faktisk ikke komme unna med å beskrive dette som voldtekt eller overgrep - det er ikke bare respektløst, men også fullstendig feilaktig begrep. Anonymkode: 4c656...feb Hva er riktig begrep for deg?
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #39 Skrevet 23 timer siden Village skrev (17 minutter siden): Hva er riktig begrep for deg? Hookup. Samleie. Sex. Knulling. Puling. Fucking. Take your pick. Anonymkode: 4c656...feb
Village Skrevet 16 timer siden Forfatter #40 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hookup. Samleie. Sex. Knulling. Puling. Fucking. Take your pick. Anonymkode: 4c656...feb Med hookup mener du vel tilfeldig sex. I såfall er jeg enig med deg hele veien. Det var både tilfeldig sex, samleie, sex, knulling, puling og fucking. I tillegg påstår jeg at dette var ufrivillig fra min side. Og at hun manipulerte meg til å ha ubeskyttet sex med henne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå