Gå til innhold

Fristelsen som du klarte å motstå - eller ikke.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Under et opphold i et latinamerikansk land:

I gaten bodde det en ung kvinne som ofte lekte med barna utenfor huset der jeg bodde. Små bryster, smalt liv, brede hofter, muskuløs bak og smale lange ben. Gnistrende øyne og fyldige lepper. Alltid iført topp uten bh, ettersittende shorts og sandaler. Rene, men utvaskede klær som hadde blitt små for hennes voksne kropp.

Etter at jeg så henne første gang tok jeg meg i å se etter henne hver gang jeg så ut av et vindu eller oppholdt meg ute. Etter mine daglige løpeturer begynte jeg å sette med utenfor huset for eventuelt å komme i kontakt med henne. Det gjorde jeg via barna som tok kontakt. Med den unge kvinnen bak seg som hviskende hjalp dem med deres forsøk på å kommunisere på engelsk. Inntil jeg svarte dem på deres språk, og dermed også fikk direkte kontakt med den unge kvinnen.

Noen dager etter første møte så jeg henne, med ansiktet i min retning, et stykke foran meg på stien i min faste løperunde. Ute i naturen uten hus eller andre mennesker å se i noen retning. Jeg måtte over i gange de siste metrene før jeg nådde frem til henne. Med en hånd i shortslommen for å skjule det møtet med henne på dette stedet hadde medført inne i shortsen.

Hun tok meg i hånden og dro meg ut av stien og inn i et skogholt. Så satte hun seg ned på kne og dro shortsen min ned. Før jeg fikk koblet på fornuften hadde hun min penis så langt inne i munnen at leppene nådde penisroten. Jeg la hendene mine på hver side av ansiktet hennes slik at jeg kunne dra penis ut via å trekke meg tilbake uten at hun fulgte etter. Det medførte at hun reiste seg opp, dro av seg shortsen og snudde seg rundt. Med en hånd plasserte hun penis. Før jeg forsøkte å koble på fornuften var penis ikke synlig sett ovenfra. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cool story bro! 

Anonymkode: 7e26a...a4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hehe😂 Historien som aldri skjedde i virkeligheten 

Anonymkode: f2a06...547

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

God innledning, men slutten var ganske antiklimaktisk. Du må nok jobbe litt mer med denne.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Fristelsen som du klarte å motstå - eller ikke.

Hadde en kollega som bokstavelig talt sa rett ut at hun ville at jeg skulle rive av henne klærne og ta henne.

Pen dame, men etter 12 sekunder koblet hjernen at jeg har verdens nydeligste familie, så motstod fristelsen. 

Anonymkode: 24c31...726

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Svakt - både innholdsmessig og litterært. Håper ikke du lever av å skrive.

Anonymkode: e7606...240

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svakt - både innholdsmessig og litterært. Håper ikke du lever av å skrive.

Hvorfor håper du dette?

Anonymkode: f5031...a95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor håper du dette?

Det ville ha blitt et tapsprosjekt både for deg og de du skriver for.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det ville ha blitt et tapsprosjekt både for deg og de du skriver for.

Ikke om h*n allerede lever av å skrive.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde en kollega som bokstavelig talt sa rett ut at hun ville at jeg skulle rive av henne klærne og ta henne.

Pen dame, men etter 12 sekunder koblet hjernen at jeg har verdens nydeligste familie, så motstod fristelsen. 

Det var mange sekunder. 

Anonymkode: c93b2...598

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 10.01):

Hehe😂 Historien som aldri skjedde i virkeligheten 

Anonymkode: f2a06...547

Du klarte ikke å motstå fristelsen.

• Liker 1
Skrevet

"For ca ett år siden,var jeg i Lørenskog for å besøke en eldre slektning et par dager.Hun er enslig,og godt opp i årene,så hun satt pris på besøk.Hun sov en del,så jeg fikk mye egentid,brukte den stort sett på å ta husarbeid O.L.Når jeg sto på kjøkkenet og tørket oppvasken,såklart så stille jeg kunne,så jeg at en ung,veldreid kvinne stå og forsøke hugge ved i nabohagen.
Jeg kjente MANNEN i mitt eldre hjerte STORME frem,og jeg måtte bare la oppvasken stå,for å strutte ut på tunet.
Med min mandige men rolige stemme sa jeg:"La meg hjelpe deg,vakre du"
Hun snudde seg og det GLITRET i øynene hennes,og med et lite sjenert smil,sa hun"gjerne".
Jeg hugget ved som aldri før,musklene mine glinset i formiddagsola,og for hvert hugg,hikstet hun av lyst.
Når jeg var ferdig,tok hun av seg toppen,og blottet de deilige brystene sine.
Akkurat når jeg ikke klarte stå imot mer,kastet vi hverandre i armene sine,og jeg tok henne der og da!
MEN...så kom typen hennes,som har værr undergrunnsmester i boksing.
Og når jeg trodde livet mitt var over,så rev han også av seg tøyet og hoppet inn i dansen!"
Helt sant😂

jeg lover😂😂😂

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kriminelliam skrev (24 minutter siden):

"For ca ett år siden,var jeg i Lørenskog for å besøke en eldre slektning et par dager.Hun er enslig,og godt opp i årene,så hun satt pris på besøk.Hun sov en del,så jeg fikk mye egentid,brukte den stort sett på å ta husarbeid O.L.Når jeg sto på kjøkkenet og tørket oppvasken,såklart så stille jeg kunne,så jeg at en ung,veldreid kvinne stå og forsøke hugge ved i nabohagen.
Jeg kjente MANNEN i mitt eldre hjerte STORME frem,og jeg måtte bare la oppvasken stå,for å strutte ut på tunet.
Hun snudde seg og det GLITRET i øynene hennes,og med et lite sjenert smil,sa hun"gjerne".
Jeg hugget ved som aldri før,musklene mine glinset i formiddagsola,og for hvert hugg,hikstet hun av lyst.
Akkurat når jeg ikke klarte stå imot mer,kastet vi hverandre i armene sine,og jeg tok henne der og da!
Og når jeg trodde livet mitt var over,så rev han også av seg tøyet og hoppet inn i dansen!"
Helt sant😂

jeg lover😂😂😂

Han ville være sist vet du 😂

Anonymkode: ea0e5...c07

Skrevet
late_argument skrev (1 time siden):

Kvinneguidens Jon Fosse

Dama til Fosse er ung, men ikke så ung. 

Skrevet
Kriminelliam skrev (1 time siden):

Helt sant😂

jeg lover😂😂😂

Det er flere isfjell på sørpolen enn i Sahara. 

For hver historie som din på Lørenskog så eksisterer det 1 million historier som min i latinamerika.

Skrevet
Kriminelliam skrev (2 timer siden):

Helt sant😂

jeg lover😂😂😂

Jeg tror ikke hun hikstet for hvert hugg. Det ble for usannsynlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 12.50):

Hva skjedde i de 12 sekundene da? 

Anonymkode: 4c656...feb

• Liker 1
Skrevet
Kriminelliam skrev (1 time siden):

Hallo,tråden var jo bare fjas😂

Innlegget ditt var bare fjas. Trådstarten var ikke fjas.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...