AnonymBruker Skrevet 19. november #21 Skrevet 19. november SebaMed Relief hand cream, lukter ikke godt da, men syns den er såpass god at jeg bruker den likevel. Anonymkode: 8c569...444 1
Slarti Skrevet 19. november #22 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Okeefe‘S working hands er konge. Jobbet mye på lager og drev med papp hele dagen, da blir man veeeldig tørr. Anonymkode: f835a...ff0 Støtter denne 100% Den er billigere en det sem selger på apoteker og MYE bedre. Finner den i dagligvare, rusta og av til på Normal.
AnonymBruker Skrevet 20. november #23 Skrevet 20. november Glycinello er den jeg synes er best på såre hender. Mye annet fungerer på tørre hender, men denne er best når de er skikkelig såre/sprukne. Anonymkode: 0c56a...95f
AnonymBruker Skrevet 23. november #24 Skrevet 23. november Slarti skrev (På 19.11.2025 den 17.41): Støtter denne 100% Den er billigere en det sem selger på apoteker og MYE bedre. Finner den i dagligvare, rusta og av til på Normal. Og på byggevare og bensinstasjoner. Jeg elsker den også! Pleide sverge til Neutrogena (den tykke konsentrerte), men O'Keeffe's Working Hands har overtatt førsteplassen hos meg. Anonymkode: de810...59a
AnonymBruker Skrevet 23. november #25 Skrevet 23. november Jeg har anbefalt AgrOsan før, og gjør det gjerne igjen! Kjøper på helsekost. Eneste som også fungerer på mine atopiske barn. Trekker godt inn og er alltid i hus her👍 Anonymkode: 95309...7a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå