AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hei! Kunne noen gode sjeler hjelpe meg å rydde i tankene og tolke en samtale? Håper på konstruktive tilbakemelding (dvs. ikke av typen «du må være idiot» etc). Tidligere i høst matchet jeg med en kollega (vi er hundrevis på jobb). Vi møttes et par ganger, og jeg ble litt betatt – han er en flott mann, selv om vi har noen forskjeller. Likevel fikk jeg panikk over at vi jobber samme sted. Etter første date var han ivrig på å møtes igjen, men etter andre ble det bare et «sov godt», som virket kjøligere. Det, kombinert med jobbsituasjonen, gjorde at jeg skrev at vi nok passer best som kolleger. Han svarte litt tvetydig: at jeg er veldig fin og at han er ny på dating. Jeg lot være å følge opp. Jeg angret raskt og holdt meg i to dager før jeg skrev til ham at jeg fikk litt panikk, og håpet han ikke oppfattet meg som kald. Jeg la til at jeg tenkte på ham, og regnet med at han tok hintet selv om jeg ikke spurte direkte om han ville sees igjen. Han svarte at han koste seg masse med meg, men samtidig syntes det føltes rart – «Jeg blir ekstra nervøs. Det blir jo nærmere. På deg også». Jeg tolket det som en avvisning og svarte at det var forståelig, uten å fortsette samtalen. Siden har vi hilst høflig på jobb, men har ikke vært rom for å ta opp noe mer. Dette har ført til at jeg har overtenkt mye, ikke klart å date andre, og lurer nå på om det er verdt å teste stemningen for å en prat?Asså, jeg skjønner at jeg har lullet meg inn i noe delulu greier her, og synes det er så vanskelig at jeg ikke tør å spørre venninner om råd. Var det riktig av meg å ta det som en avvisning? Hvordan hadde dere (kvinner) tolket dette? Anonymkode: 58061...152
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Dere begge er for usikre. Spør om han vil bli med på en ny date, kino e.l. Anonymkode: 6e369...507 3 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor du tok det som en avvisning? På meg virker det som dere begge er nervøse og usikre, at han i utgangspunktet ønsket date videre. Anonymkode: 2bd9d...b76 4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor du tok det som en avvisning? På meg virker det som dere begge er nervøse og usikre, at han i utgangspunktet ønsket date videre. Anonymkode: 2bd9d...b76 Takk for svar. Hm. Kanskje jeg mistolket. Fint å se andres synspunkter. Takk! makkapakka skrev (2 minutter siden): Det ordner seg på julebordet. Det var ikke så konstruktivt. Vi skal ikke på julebord sammen heller. TS Anonymkode: 58061...152
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Den meldingen du skrev… Den at du angret og at du håpet han ikke oppfattet deg som kald… den hadde ikke jeg likt. For kald ble du, og du sier samtidig at du ikke ble det - at jeg ville tatt feil om jeg oppfattet deg som kald. Med andre ord, jeg ville oppfattet deg som fortsatt kald. At du la ansvaret over på meg, enda det var du som trakk deg unna. Som om du ønsket å bli «jaktet». Ville med andre ord blitt fullstendig useriøst for min del, og jeg hadde hatt lett for å se meg om andre plasser Anonymkode: d2f09...ef8
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Dere begge vil, men ingen tør. Anonymkode: d15e0...704 1
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #9 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den meldingen du skrev… Den at du angret og at du håpet han ikke oppfattet deg som kald… den hadde ikke jeg likt. For kald ble du, og du sier samtidig at du ikke ble det - at jeg ville tatt feil om jeg oppfattet deg som kald. Med andre ord, jeg ville oppfattet deg som fortsatt kald. At du la ansvaret over på meg, enda det var du som trakk deg unna. Som om du ønsket å bli «jaktet». Ville med andre ord blitt fullstendig useriøst for min del, og jeg hadde hatt lett for å se meg om andre plasser Anonymkode: d2f09...ef8 Takk for tilbakemelding! Tolker du hans svar slikt eller er dette din oppfatning om du var han? TS Anonymkode: 58061...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå