Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jåla
Skrevet

Mener å huske å ha sett reklame eller omtale om bodylotion med skimmer (var bilde av Beyoncé også der..).

Har du prøvd? Hvilket merke? Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Cliniderm shimmering body lotion Q10. Kjøpes på apoteket. Er fornøyd med den! :)

Skrevet
Mener å huske å ha sett reklame eller omtale om bodylotion med skimmer (var bilde av Beyoncé også der..).

Har du prøvd? Hvilket merke? Hva synes du?

Jeg bruker Dove sin Silkening Lotion. Er kjempegod og gir et LETT skimmer. Har en annen fra Yves Rocher som er mer til festbruk, men synes egentlig den skimrer litt for mye ;)

Skrevet
Jeg bruker Cliniderm shimmering body lotion Q10. Kjøpes på apoteket. Er fornøyd med den!  :)

Den fikk jeg i gave, og den ga en del skimmer. Men for min del er det ikke hverdagsbruk.

Skrevet

Jeg har et skimmer i kremform som jeg blander i den vanlige bodylotionen min når behovet melder seg... Dermed kan jeg også variere graden av glitter. ;) Skimmeret jeg har er av merket 17 fra Boots (altså i England), men vil tro det er mulig å få tak i noe lignende her hjemme.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte en i et parfymeri. Parfyme og lotion i samme serie, og den ga akkurat passe glitring :)

Var noe italiensk-aktig navn...

Gjest Malina
Skrevet

Jeg har en skimrende bodylotion fra L`orèal

Den fungerer helt greit; gir mye fukt og en fin skimrende efekt på huden. Den varer dog ikke å lenge....,men ifølge prisen er det bra!

På brun hud er det kjempe lekkert med litt skimmer.

Jeg har sett No7 merket har fått en ny skimrende kroppskrem, som smatidig gir litt farge. Den har en lett konsisens og ikke avslørende store skimmerkorn.

Jeg prøvde den på den ene armen, og den satt helt til jeg dusjet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...