Gjest Jåla Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Mener å huske å ha sett reklame eller omtale om bodylotion med skimmer (var bilde av Beyoncé også der..). Har du prøvd? Hvilket merke? Hva synes du?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Jeg bruker Cliniderm shimmering body lotion Q10. Kjøpes på apoteket. Er fornøyd med den!
kitekatt Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Mener å huske å ha sett reklame eller omtale om bodylotion med skimmer (var bilde av Beyoncé også der..). Har du prøvd? Hvilket merke? Hva synes du? ← Jeg bruker Dove sin Silkening Lotion. Er kjempegod og gir et LETT skimmer. Har en annen fra Yves Rocher som er mer til festbruk, men synes egentlig den skimrer litt for mye
Tusseline Skrevet 1. april 2006 #4 Skrevet 1. april 2006 Jeg bruker Cliniderm shimmering body lotion Q10. Kjøpes på apoteket. Er fornøyd med den! ← Den fikk jeg i gave, og den ga en del skimmer. Men for min del er det ikke hverdagsbruk.
Gjest itla Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 Jeg har et skimmer i kremform som jeg blander i den vanlige bodylotionen min når behovet melder seg... Dermed kan jeg også variere graden av glitter. Skimmeret jeg har er av merket 17 fra Boots (altså i England), men vil tro det er mulig å få tak i noe lignende her hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Boots selges på Sparkjøp. http://www.sparkjop.no/default.asp?ItemGroup=VaremerkeBoots
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Jeg kjøpte en i et parfymeri. Parfyme og lotion i samme serie, og den ga akkurat passe glitring Var noe italiensk-aktig navn...
Gjest itla Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Boots selges på Sparkjøp. http://www.sparkjop.no/default.asp?ItemGroup=VaremerkeBoots ← Noe av det, ja, men de har ikke noe særlig utvalg. 17-merket har jeg ikke sett der.
Gjest Malina Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 Jeg har en skimrende bodylotion fra L`orèal Den fungerer helt greit; gir mye fukt og en fin skimrende efekt på huden. Den varer dog ikke å lenge....,men ifølge prisen er det bra! På brun hud er det kjempe lekkert med litt skimmer. Jeg har sett No7 merket har fått en ny skimrende kroppskrem, som smatidig gir litt farge. Den har en lett konsisens og ikke avslørende store skimmerkorn. Jeg prøvde den på den ene armen, og den satt helt til jeg dusjet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå