Gå til innhold

Hvor mye sminke bruker dere på fest, hverdag eller bursdager typ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! Hvor mye sminke bruker dere? Jeg bruker consealer foundation mascara blush to stk parfyme øyenskygge browser brownser highlighter.Til consealer bruker jeg fit me kjøpt på normal, til fonduation lyko sin så bra! Til mascara er det selvfølgelig maybeline sky high i vannfast verdens beste mascara! Blush bruker jeg milk stick sin husker ikke hvilken farge🤨brownser bruker jeg milk stick elser milk stick! Øyenskygge bruker jeg bare brownser og lys consealer får å lyse opp. Så bruker jeg highlighter fra lyko. 

Hilsen 13 år gammel jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei surpumpen!

Jeg bruker som regel bortimot det samme til hverdag og fest, kanskje litt ekstra til fest men ikke mye.

Bruker glow serum foundation fra lumene, en countering stick under kinnbena, siden av nesen og siden av pannen og over øynene der skygge faller naturlig, legger samtidig litt bronwser like over, og deretter en liten prikk med blush fra isadora (alle i stick versjon) som blandes ut. Så fyller jeg ut øyebryn, legger litt svart øyenskygge med en tynn pensel på øvre lokket i stedetfor eyeliner også mascara. 

Til fest vil jeg kanskje kline til med litt ekstra øyenskygge. 

Jeg bruker sjeldent concealer da jeg liker at hud ser ut som hud, forsøker å legge all sminke med moderasjon og så naturlig som mulig 😊

AnonymBruker
Skrevet

Til hverdag, men særlig når jeg ikke er på jobb så dropper jeg det. Kun mascara, farget brynsgele og blush. Til fest så er det øyenskygge i tillegg. 

Anonymkode: de0c2...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...