Stor pike Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden (endret) Et tilbakevendende tema dette. Men uansett, pga sykdom har jeg ikke trent på et par år. Men nå er jeg i gang igjen (klapp på skulderen til meg) og alt treningstøyet er nå funnet frem igjen. Men altså, jeg har en masse sports-bher, men ingen jeg kan bruke. Noen av dem er stappet med pads som krøller seg i vask. Og de andre er for små. Altså jeg får dem på, men puppene "renner ut". Så hvor finner jeg gode, faste og store sports-bh? Endret 7 timer siden av Stor pike 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Hvor store er muggene? Anonymkode: 15bcd...7e1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Bravissimo, underverker eller Zalando. Når det skal sies så har jeg alltid måttet ha dobbelt opp, vanlig bh innerst og sportsbh utenpå... Aldri funnet en som faktisk holdt til mine 70H. Anonymkode: 2f880...acc 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Følger. Jeg har alltid brukt 2 topper for å holde på plass. Anonymkode: de173...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Ikke tukle med Tine meierier. Anonymkode: 564c2...9a6 1
AllahBallah Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor store er muggene? Anonymkode: 15bcd...7e1 Høres ut som noen solide 2 liters mugger. 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Jeg brukte Shockabsorber med store girls, eller gjør det enda, bare fordi de holder *fast*. Ultimate run bra padded er favoritten. Anonymkode: 1c23b...466
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Freya eller Shock Absorber. For å finne rett størrelse bør du egentlig prøve i en skikkelig undertøysbutikk. Ellers har Timarco et godt utvalg i store størrelser. Anonymkode: a7e1c...5b9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Freya fungerer godt for meg (G-cup). Det er dog vanskelig å finne dem i fysisk butikk. Jeg har kjøpt fra Timarco. Anonymkode: af396...b00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå