Gå til innhold

Problemer med et par gjester til selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet
monican94 skrev (2 minutter siden):

3 sikret beløp er jo alt fra 100 til 999... er det et jubileum vil jeg tro de er inneforstått med en kostnad..  men kommer nok ann på pris om folk kommer, mye dill og dall og gaver man ikke har bruk for kan jo dra opp prisen endel ? 

Det er under 500kr. Jeg bestemte meg for å ta 60% av kostnaden for jeg vet at ikke alle sitter like godt i det som meg. Og alle andre år har det vært gratis, men da har det vært problemer med at visse ikke kan binde seg til noe og da står jeg der med ekstra mat :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (8 timer siden):

Jeg tenker at jeg purer nesten 1 uke før og setter en frist til 3 dager før. Så skriver jeg bare at jeg ikke får ordnet mat, gave og borddekking til vedkommende om de melder seg når det er over fristen. 

Jeg vil gjøre denne gangen ekstra spesiell og da er det mye som skal stelles i stand :duskedame: 

Har du allerede sent ut invitasjoner uten tilmeldingsfrist? 

Hvor lenge er det til arrangementet? 

Jeg vil si en frist for tilmelding/betaling 3 dager før er veldig kort tid. Faktisk at det sender et signal om at det ikke er så viktig, det kan fikses i siste sekund. 

Hadde satt fristen minst en uke før, purret én gang 2-3 dager før.

Og det er frist for betaling, selvklart. Ved muntlig tilbakemelding innen da, minner du folk om at de tilmelder seg ved å betale. 

Anonymkode: aa748...449

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Siste frist for å vipse meg for påmelding og komme med tilbakemeldinger er nå til fredag 21.november. Etter det er det ikke mulig delta da jeg skal gjøre innkjøp og bestillinger. Noen flere som øsker å vær med?"

Anonymkode: 0f236...4a5

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det et MLM-party? 

Anonymkode: 48485...043

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...