Gå til innhold

Han klarer ikke å komme under sex… begynner å tære på meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 20.23):

Hei. Jeg skriver dette anonymt fordi jeg ikke helt vet hvem ellers jeg kan snakke med uten å føle meg klein. Jeg og kjæresten min har snart vært sammen i et halvt år. Alt mellom oss er helt fantastisk, jeg tror faktisk at jeg har møtt mannen i mitt liv. 

Men det er én ting som begynner å tære litt på meg, og jeg vet ikke om jeg er urimelig eller ikke.

Han klarer aldri å komme under vaginalt samleie. Han kommer kun hvis han runker selv til slutt. Det er ikke det at vi ikke har sex, vi har god kjemi og koser oss, men jeg kjenner at det stikker litt at han liksom aldri får orgasme av selve samleiet, bare av hånd.

Jeg har prøvd å ikke ta det opp for å unngå at han skal føle press. Jeg vet dette kan være følsomt for gutter, og jeg vil ikke gi ham prestasjonsangst. Samtidig merker jeg at det gjør noe med meg. Det er som om jeg blir litt usikker på meg selv, selv om jeg rasjonelt vet at det sikkert ikke handler om meg.

Han har vært i et langt forhold før (det tok slutt for ca. 2–3 år siden), og han nevnte en gang at eksen hans kanskje spontanaborterte. Det betyr jo at han faktisk har kommet inni noen før, og da blir jeg igjen litt sånn… hvorfor får han det ikke til nå?

Jeg sammenligner meg ikke med eksen hans, men det er vanskelig å ikke bli litt tankefull. Jeg var i et 10-års forhold før dette, og eksen min kom alltid av samleie, så dette er helt nytt for meg.

Jeg vet at sex ikke er alt, men jeg kjenner at det går inn på meg, og det føles dumt og sårt å ikke kunne snakke om det. Jeg vil ikke legge press på ham, men jeg vil heller ikke ignorere følelsene mine.

Er dette vanlig? Hvordan i all verden snakker man om dette uten at partneren får panikk? Og er det noen som har vært borti at menn plutselig sliter med dette i et nytt forhold selv om det har fungert før?

Jeg vil bare forstå hva som skjer, og hvordan jeg kan håndtere det uten å såre ham.

Anonymkode: f942f...80c

Da suger du ham. Så kan du også trene muskler der nede for å bli trangere. 

Anonymkode: 17a5e...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bytt ut "du" med "jeg". 

Jeg tok Cipralex, og fikk likevel ereksjon. Følsomheten forsvant derimot, og orgasmen er omtrent like svak som å bli puset på armen. Også seks år etterpå. 

Anonymkode: f3db8...314

Jeg har sluttet med den, var helt håpløs. Funnet en annen medisin som fungerer. 

Anonymkode: a39a8...287

Skrevet

Menn klarer jo faen meg ikke å tilpasse seg forskjellige senarier da egoet dems er i veien. 

Det er IKKE noe galt med deg💜

Han må tilpasse seg

Anonymkode: ccd88...3aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da suger du ham. Så kan du også trene muskler der nede for å bli trangere. 

Anonymkode: 17a5e...2c9

Noe så motbydelig, du kan suge en mann. 

Anonymkode: a39a8...287

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Menn klarer jo faen meg ikke å tilpasse seg forskjellige senarier da egoet dems er i veien. 

Det er IKKE noe galt med deg💜

Han må tilpasse seg

Anonymkode: ccd88...3aa

I dette tilfellet er det jo egoet til TS som sliter......

En opplysning jeg savner fra TS, er jo hvorvidt hun selv får en eller flere orgasmer underveis. Iallefall for min del, avtar tenningen, og dermed sannsynligheten for at jeg kommer, rimelig fort om dama ikke opplagt nyter knullingen, og kommer noen ganger. Hvem faen syns det er greit å komme selv, når dama ikke kommer? Akkurat det er jo selve definisjonen på en dårlig elsker og en mann med lite selvkontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...