AnonymBruker Skrevet 19. november #21 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (16 timer siden): Selvfølgelig kan hun være bekymret. Hun fikk barnet når hun var tett oppunder 40 år, bare det er bekymringsverdig. I tillegg ble barnet født prematurt.. Her lyser alle alarmklokker spør du meg. Anonymkode: 30636...fda Du bør virkelig tenke før du skriver , du kjenner kanskje ikke noen som har prøvd i mange år å få barn ? Håper ikke du slenger slik dritt til andre rundt deg men tenker før du snakker /skriver neste gang .Både jeg og samboeren er i 40 årene og ja vi måtte tilslutt ha hjelp og da eggdonasjon . Mange blir faktisk gravide når de er eldre nå.hilsen TS Anonymkode: 798cd...671 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. november #22 Skrevet 20. november 17 mnd fra fødsel eller termin? Det er jo to forskjellige ting. Man må regne utifra termin, barnet skulle jo ikke født før lenge etter. Du kan ikke tenke at barnet henger etter hvis det ikke går når det er 17 mnd hvis barnet er født 3-4 mnd for tidlig. Barnet er jo egentlig bare litt over ett år. Mitt barn er født 3 mnd for tidlig, gikk ved 17 mnd. Anonymkode: 309a8...2fa
AnonymBruker Skrevet 20. november #23 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 17 mnd fra fødsel eller termin? Det er jo to forskjellige ting. Man må regne utifra termin, barnet skulle jo ikke født før lenge etter. Du kan ikke tenke at barnet henger etter hvis det ikke går når det er 17 mnd hvis barnet er født 3-4 mnd for tidlig. Barnet er jo egentlig bare litt over ett år. Mitt barn er født 3 mnd for tidlig, gikk ved 17 mnd. Anonymkode: 309a8...2fa Han ble født 1 mnd for tidlig så han er 18 mnd i desember . Anonymkode: 798cd...671
AnonymBruker Skrevet 20. november #24 Skrevet 20. november Minste født prematur (født uke 31) , gikk tidligere enn broren på 9 son ikke er prematur. Men 9åringen har både autisme og dårlig syn. Barn er forskjellige i når og hvordan de utvikler seg. Noen bruker bare litt mer ekstra tid, mens noen kan også ha diagnose som forsinker det. (Mener ikke at ditt barn har det.) Hør foreløpig på fysio, plutselig kan det løsne 💖 Anonymkode: 90425...614 1
AnonymBruker Skrevet 20. november #25 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Minste født prematur (født uke 31) , gikk tidligere enn broren på 9 son ikke er prematur. Men 9åringen har både autisme og dårlig syn. Barn er forskjellige i når og hvordan de utvikler seg. Noen bruker bare litt mer ekstra tid, mens noen kan også ha diagnose som forsinker det. (Mener ikke at ditt barn har det.) Hør foreløpig på fysio, plutselig kan det løsne 💖 Anonymkode: 90425...614 Tusen takk for svar ❤️ nei ingen diagnose veldig sosial og kommet mye lengre frem språklig enn de på hans alder og de som er eldre. Anonymkode: 798cd...671 1
AnonymBruker Skrevet 20. november #26 Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 19.12): Selvfølgelig kan hun være bekymret. Hun fikk barnet når hun var tett oppunder 40 år, bare det er bekymringsverdig. I tillegg ble barnet født prematurt.. Her lyser alle alarmklokker spør du meg. Anonymkode: 30636...fda Som om mors alder har noe med hvor fort unger kan gå å gjøre 😂 hvilken forskning bruker du for å støtte oppunder de alarmklokkene dine egentlig? Anonymkode: 43079...16b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november #27 Skrevet 20. november Datteren min begynte å gå da hun var 18 mnd. Ikke prematur e.l. Anonymkode: fbf38...823
AnonymBruker Skrevet 20. november #28 Skrevet 20. november Jenta mi gikk når hun var 18 mnd. Helt frisk og fin og normal. Anonymkode: bc9ca...81c
AnonymBruker Skrevet 20. november #29 Skrevet 20. november Datteren min gikk sine første sikre skritt når hun var 16 mnd. Har ikke hemmet henne noe for senere. Der går nok fint! Anonymkode: 4fa90...9d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå