DreamyMe Skrevet 1. april 2006 #1 Skrevet 1. april 2006 Jeg har lyst til å lage meg en Oreokake for jeg har hørt at den er så god. Men jeg vet ikke hvilke butikker som har Oreo kjeks? Hørte også at Egon selger Oreokake, så kanskje man kan få tatt med seg fra der? Noen som vet hvor jeg får tak i Oreo kjeks???
Gjest Skya Skrevet 1. april 2006 #2 Skrevet 1. april 2006 Selges ikke disse på Deli Deluca? Tror det, tenkte å prøve meg på ei slik kake til neste helg jeg.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #3 Skrevet 1. april 2006 Selges på Deli De Luca og på Centra ved Colosseum i allefall.
Goosebump Skrevet 1. april 2006 #5 Skrevet 1. april 2006 I tillegg til de butikkene som er nevnt over har jeg også sett Oreo kjeks på Meny. Når man snakker om hvor man får Oreo kake må man jo ikke glemme Peppe's!!! NAM!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #6 Skrevet 1. april 2006 Jeg finner Oreo-kjeks på ICA MAXI og ULTRA jeg. ← I tillegg til de butikkene som er nevnt over har jeg også sett Oreo kjeks på Meny. ← Det er tydeligvis veldig individuelt. Verken Ica Maxi, Ultra eller Meny her i området har Oreo's.
DreamyMe Skrevet 1. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2006 Selger de Oreokjeksene på Deli Luca i kjekspakker eller har de bare sånn Oreo kake stykker der? For jeg fant en oppskrift på nettet og har tenkt til å lage en hjemmelagd Oreokake. her er den oppskriften jeg fant: http://blogg.hobbyboden.com/cormz/index.php/2005/09/22/p2075 Det ser godt ut da
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #10 Skrevet 1. april 2006 Både kjeks og kaka selges på Deli De Luca.
DreamyMe Skrevet 1. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2006 Takk for svar folkens Nå blir det godkake til bursdagsfest her
Mini_me Skrevet 1. april 2006 #12 Skrevet 1. april 2006 Hjelpe meg.....Den kaka så utrolig god ut....Def ingenting for meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå