Rødvinsfilosofen Skrevet i går, 06:10 #41 Skrevet i går, 06:10 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hagen som giftet seg med en som er 40 år yngre er et eksempel … Anonymkode: 69a50...56e AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er sjelden de blir mangemilliardærer da …. Anonymkode: 69a50...56e AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror du tar feil der. Kirurger i Norge er ikke rike, hvis de ikke er plastikkirurger og jobber privat. Stein Erik Hagen er mangemilliardær, og kan tilby denne unge mannen en livsstil han ellers bare kunne drømt om. Jeg tenker i Hagens tilfelle, så er det status å være partner med en lege/kirurg. Anonymkode: b3a3a...c8a 1.3 - 3 millioner kroner i året er til å leve av. Også i Oslo. Nå vet jeg ikke mye om de, men jeg nekter å tro at disse unge mennene har viet 12-13 år av livet sitt til å nå dette nivået yrkesmessig… …for så å skulle pensjonere seg og bli TradHusbonds på fulltid. Stas å bo på et slott, aldri måtte vaske et bad igjen, å kunne kjøre dyre biler, eie fin kunst, spise god mat og drikke god vin. Men når man gjør det hver eneste dag, så blir man lei det òg. Økonomisk frihet er digg, men det er ikke alt. Man kan godt være av den oppfatning om at en hver person som er sammen med en milliardær er en golddigger. Da reduserer man i samme slengen partneren deres til å kun ha én eneste verdi. Å være rik. 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:16 #42 Skrevet i går, 10:16 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alexander Harlem er 38 år gammel. Christopher Mørch Huseby er 36 år gammel. Sykt av deg å sause sammen deres forhold til Jan Thomas med de angivelige overgrepssakene som har involvert mindreårige barn David Eriksen er like gammel som Jan Thomas. Louise Angelica Riise er 35 år gammel. Tenker du at Eriksen har «pedotendenser» og at Riise er et offer? Anonymkode: a96a7...d2a Han er 36 NÅ ja. Men han var bare 19 da de ble kjærester. Og Jan Thomas var over 40. Noe creepy over det hele, når voksne menn blir sammen med en tenåring. Uansett hvor "modne" de påstår at kjæresten er. Anonymkode: 273c5...6f9
AnonymBruker Skrevet i går, 12:40 #43 Skrevet i går, 12:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han er 36 NÅ ja. Men han var bare 19 da de ble kjærester. Og Jan Thomas var over 40. Noe creepy over det hele, når voksne menn blir sammen med en tenåring. Uansett hvor "modne" de påstår at kjæresten er. Anonymkode: 273c5...6f9 En 19 åring er myndig og ikke et barn mindreårig barn. Det er ikke et valg jeg selv ville ha tatt hvis jeg var i 40-årene, men man hjelper 0 barn og forhindrer 0 overgrep av å stemple slike relasjoner som «pedotendenser». Anonymkode: a96a7...d2a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå