Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 20:03 #21 Skrevet tirsdag kl. 20:03 Brunello skrev (14 minutter siden): Det er bare å ta et google-søk, så fremkommer det at det gjennomsnittlig er større aldersforskjell i homofile par. Man skulle da kanskje trodd at det samme gjelder for lesbiske par òg?
Brunello Skrevet tirsdag kl. 20:53 #22 Skrevet tirsdag kl. 20:53 Rødvinsfilosofen skrev (49 minutter siden): Man skulle da kanskje trodd at det samme gjelder for lesbiske par òg? Jeg har ikke hevdet noe annet.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:00 #23 Skrevet tirsdag kl. 21:00 Sugardaddy-aktige forhold er mye mer akseptert når begge er menn. Sikkert fordi den yngste i mindre grad sees på som sårbar når han har utovertiss. Hos lesbiske er det ikke så vanlig. Anonymkode: 359ac...001 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:03 #24 Skrevet tirsdag kl. 21:03 Har vel opplevd nok sosial motgang i løpet av livet at man til slutt gir f og blir sammen med akkurat den man vil uten å bry seg om hva andre mener om det. Anonymkode: 1a75b...23e 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:20 #25 Skrevet tirsdag kl. 23:20 Er jo ikke mulig å gifte seg til penger nå lengre?? Eller leve sammen noen år i luksus? Er det planen ?? Anonymkode: 79b17...507 1
TheLegendBellaGoth Skrevet tirsdag kl. 23:24 #26 Skrevet tirsdag kl. 23:24 (endret) Hva er stor aldersforskjell da? Meg og min mann har 10 år i mellom oss, og nei jeg giftet meg ikke bare fordi at han har penger og er suksessfull. Og vi er streite Endret tirsdag kl. 23:26 av TheLegendBellaGoth Mer informasjon
Rødvinsfilosofen Skrevet tirsdag kl. 23:58 #27 Skrevet tirsdag kl. 23:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sugardaddy-aktige forhold er mye mer akseptert når begge er menn. Sikkert fordi den yngste i mindre grad sees på som sårbar når han har utovertiss. Hos lesbiske er det ikke så vanlig. Anonymkode: 359ac...001 Ikke at jeg skal forsvare Stein Erik Hagen, men den «gutten» han har giftet seg med er lege, forsker og tar en doktorgrad i hjertemedisin. Den forrige «guttungen» Stein Erik Hagen var samboer med var kirurg. Selv om Stein Erik Hagen er blant Norges rikeste menn, og mennene han faller for er 30-40 år yngre, så virker det som at han har en greie for smarte menn òg. Ikke bare unge. Er man hjertespesialist eller kirurg i Norge så har man neppe et behov for en sugar daddy 😅 4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 00:15 #28 Skrevet i går, 00:15 Av de lesbiske og homofile parene jeg kjenner eller kjenner godt til, så er alle omtrent jevnaldrende. Mellom Kim Friele og Wenche Lowzow var det 9-10 år, men de virket alltid jevngamle og utrolig samstemte, de to lyste det kjærlighet av når man så dem sammen. Så jeg tror noen av eksemplene som nevnes i tråden har mer med kjendisstatus å gjøre, og type kjendisstatus (de som søker oppmerksomhet for oppmerksomhetens skyld). Anonymkode: 6b840...59e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:34 #29 Skrevet i går, 00:34 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eller er det tilfeldigvis mest utbredt hos kjendiser? Anonymkode: b2da9...9b4 De homofile vennene jeg har ,har kjærester på rundt samme alder. Anonymkode: 2cf8e...b97 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:38 #31 Skrevet i går, 01:38 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Siden det uansett ikke er snakk om reproduksjon kan man likegodt bytte kropp mot status/penger. Det er jo veldig få eksempler på en ung rik, og en gammel fattig og/eller statusløs. Anonymkode: efdf9...3bb Hagen som giftet seg med en som er 40 år yngre er et eksempel … Anonymkode: 69a50...56e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:47 #32 Skrevet i går, 01:47 Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Ikke at jeg skal forsvare Stein Erik Hagen, men den «gutten» han har giftet seg med er lege, forsker og tar en doktorgrad i hjertemedisin. Den forrige «guttungen» Stein Erik Hagen var samboer med var kirurg. Selv om Stein Erik Hagen er blant Norges rikeste menn, og mennene han faller for er 30-40 år yngre, så virker det som at han har en greie for smarte menn òg. Ikke bare unge. Er man hjertespesialist eller kirurg i Norge så har man neppe et behov for en sugar daddy 😅 Det er sjelden de blir mangemilliardærer da …. Anonymkode: 69a50...56e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 01:58 #33 Skrevet i går, 01:58 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har lurt på det samme, men kjenner egentlig få åpne homofile privat. Og der er det ca samme alder. Går heller for kjendisteorien. Er du rik eller har status så kan du som eldre få en ung partner. Jan Thomas er vel 20 år eldre enn kjæresten og han var vel enda eldre den forrige kjæresten. Du ser det samme hos heterofile også. Petter Stordalen er 29 år eldre enn sin kjæreste. Anonymkode: 0e6db...9a7 Og han var gift med Gunhild som studerte til lege, men jobbet aldri som det. Er nok mer moro å leve et overfladisk luksusliv og reise verden rundt 😅 Anonymkode: 69a50...56e
AnonymBruker Skrevet i går, 02:02 #34 Skrevet i går, 02:02 Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Ikke at jeg skal forsvare Stein Erik Hagen, men den «gutten» han har giftet seg med er lege, forsker og tar en doktorgrad i hjertemedisin. Den forrige «guttungen» Stein Erik Hagen var samboer med var kirurg. Selv om Stein Erik Hagen er blant Norges rikeste menn, og mennene han faller for er 30-40 år yngre, så virker det som at han har en greie for smarte menn òg. Ikke bare unge. Er man hjertespesialist eller kirurg i Norge så har man neppe et behov for en sugar daddy 😅 Tror du tar feil der. Kirurger i Norge er ikke rike, hvis de ikke er plastikkirurger og jobber privat. Stein Erik Hagen er mangemilliardær, og kan tilby denne unge mannen en livsstil han ellers bare kunne drømt om. Jeg tenker i Hagens tilfelle, så er det status å være partner med en lege/kirurg. Anonymkode: b3a3a...c8a
AnonymBruker Skrevet i går, 02:30 #35 Skrevet i går, 02:30 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror du tar feil der. Kirurger i Norge er ikke rike, hvis de ikke er plastikkirurger og jobber privat. Stein Erik Hagen er mangemilliardær, og kan tilby denne unge mannen en livsstil han ellers bare kunne drømt om. Jeg tenker i Hagens tilfelle, så er det status å være partner med en lege/kirurg. Anonymkode: b3a3a...c8a Jeg vil også legge til at alt er relativt. Man kan være heldig hvis man starter sin egen private klinikk, spesielt innen plastikkirurgi, og tjene seg rik, men uansett om man klarer det, så kan det selvfølgelig ikke sammenlignes med Hagens formue. At noen tror denne unge mannen hadde vært interessert i Hagen om han hadde vært en vanlig mann, fremstår naivt for meg. Hagen hadde heller ikke vært interessert i denne legen hvis det ikke ga ham status. Anonymkode: b3a3a...c8a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:48 #36 Skrevet i går, 02:48 Tror det er en god del overrepresentasjon av pedo tendenser i homofile miljøer. Husker jeg leste litt om sexkjøp hvor det kom fram at prostituerte som hadde homofile menn som målgruppe typisk var VELDIG unge gutter (langt under myndighetsalder som regel). Også har man jo slik som homofile menn i moteindustrien som går etter små gutter, og også forsøker å fremstille de kvinnelige modellene som spinkle formløse tenåringsgutter. I overgrepssaker med serieovergrep mot tilfeldige mindreårige offer (type slik som i "lommemann" saken) så er det en disproporsjonalt stor andel av homofile menn som forgriper seg på små gutter i forhold til hvilken andel homofile menn generelt utgjør i befolkningen. Mye homofile kjendis menn blir sammen med mye yngre gutter/menn. Alt fra slik som Jan Thomas som blir sammen med en 20 år yngre partner, til slik som Michael Jackson og "Diddy" som utnyttet mindreårige gutter. Anonymkode: c3972...dfb
AnonymBruker Skrevet i går, 03:17 #37 Skrevet i går, 03:17 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ofte? Har aldri sett. I dette tilfellet (som giftet seg i helgen) er det nok pga.penger. Gutt og bestefar. Anonymkode: ba7c9...625 Jo, det er mer utbredt blant homofile par. Anonymkode: e71e3...947 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:13 #38 Skrevet i går, 04:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er en god del overrepresentasjon av pedo tendenser i homofile miljøer. Husker jeg leste litt om sexkjøp hvor det kom fram at prostituerte som hadde homofile menn som målgruppe typisk var VELDIG unge gutter (langt under myndighetsalder som regel). Også har man jo slik som homofile menn i moteindustrien som går etter små gutter, og også forsøker å fremstille de kvinnelige modellene som spinkle formløse tenåringsgutter. I overgrepssaker med serieovergrep mot tilfeldige mindreårige offer (type slik som i "lommemann" saken) så er det en disproporsjonalt stor andel av homofile menn som forgriper seg på små gutter i forhold til hvilken andel homofile menn generelt utgjør i befolkningen. Mye homofile kjendis menn blir sammen med mye yngre gutter/menn. Alt fra slik som Jan Thomas som blir sammen med en 20 år yngre partner, til slik som Michael Jackson og "Diddy" som utnyttet mindreårige gutter. Anonymkode: c3972...dfb Alexander Harlem er 38 år gammel. Christopher Mørch Huseby er 36 år gammel. Sykt av deg å sause sammen deres forhold til Jan Thomas med de angivelige overgrepssakene som har involvert mindreårige barn David Eriksen er like gammel som Jan Thomas. Louise Angelica Riise er 35 år gammel. Tenker du at Eriksen har «pedotendenser» og at Riise er et offer? Anonymkode: a96a7...d2a 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 04:17 #39 Skrevet i går, 04:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror det er en god del overrepresentasjon av pedo tendenser i homofile miljøer. Husker jeg leste litt om sexkjøp hvor det kom fram at prostituerte som hadde homofile menn som målgruppe typisk var VELDIG unge gutter (langt under myndighetsalder som regel). Også har man jo slik som homofile menn i moteindustrien som går etter små gutter, og også forsøker å fremstille de kvinnelige modellene som spinkle formløse tenåringsgutter. I overgrepssaker med serieovergrep mot tilfeldige mindreårige offer (type slik som i "lommemann" saken) så er det en disproporsjonalt stor andel av homofile menn som forgriper seg på små gutter i forhold til hvilken andel homofile menn generelt utgjør i befolkningen. Mye homofile kjendis menn blir sammen med mye yngre gutter/menn. Alt fra slik som Jan Thomas som blir sammen med en 20 år yngre partner, til slik som Michael Jackson og "Diddy" som utnyttet mindreårige gutter. Anonymkode: c3972...dfb Det gjelder for menn generelt. Damer vil heller ha en rik mann med status på 40-50 år enn en på samme alder. Anonymkode: 8c673...ded
AnonymBruker Skrevet i går, 04:49 #40 Skrevet i går, 04:49 Folk tar det de kan få. Desperasjon er stor, og frykten for å være singel er stor. Det er noe å tenke på når du er får deg kjæreste, du vet ikke hvilken følelse som ligger bak og hva som egentlig er grunnen for at folk gjør som de gjør, ofte ubevisst Anonymkode: a60b4...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå