Vilde26 Skrevet 18. november #1 Skrevet 18. november Finnes det noen enkle ting/måter for å tease mannen? Noen steder mannfolk liker å bli tatt på?
AnonymBruker Skrevet 18. november #2 Skrevet 18. november Yess, mange måter. Du kan tease mannen helt til han blir vill og «gal». Han vil til slutt trygle om orgasme. Når du til slutt lar det gå for han vil han få de villeste orgasmer. Du gjør dette med å nesten gi han orgasme, stanse rett ved toppp. Deretter roe ned, så fortsette til neste nestenorgasme. Stanse og på nytt roe ned, så fortsette osv. Gjør dette gjerne 30-40 ganger eller mer. Blir dere erfarne kan du tease han en time eller lengre. Mannen din vil da være nesten på toppen av orgasme like lenge. Dette kan gjøres på forskjellige måter, og en blanding. Suging, onanering, vanlig sex hvor du trekker deg ut rett føre, men også stimulere erogene soner til han omtrent tørner gal. Masse fantasi brukes. Har han fethiser aller andre preferanser så utnytt disse under teasingen. Anonymkode: 6ea36...691 2
Hedonborealis Skrevet 18. november #3 Skrevet 18. november Ja, gjør som det står i svar #2. Holde en person på randen til orgasme kaller jeg edging. Stryk over hele kroppen hans kun med fingertuppene, slik at de akkurat berører huden. Gjerne samtidig ved å suge ham. Særlig ømfintlige steder er: Armhulene, rompeballene, anus, mellomkjøttet, fotsålene, armene og hendene, magen og resten av kropoen . Noen liker det veldig å bli dratt i pungen, forholdsvis kraftig. Gjerne bruk litt olje på penis, pung og anus. Matolje som brukes til steking er et ypperlig alternativ til dyre massajeoljer. Ved å vise oppmerksomhet til hele kroppen, begynner det å "koke" i hele ham und du viser at du ser og liker alt på ham. Dette er akkurat det som gjør sex med deg så spesielt og fint for ham. Masserer du kun kuken og pungen, så gjør du noe han fint kan gjøre selv. Senest i går kveld elsket jeg og fruen hverandre på den måten i 2 1/2 timer. 🥰 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #4 Skrevet 18. november Hedonborealis skrev (1 time siden): Ja, gjør som det står i svar #2. Holde en person på randen til orgasme kaller jeg edging. Stryk over hele kroppen hans kun med fingertuppene, slik at de akkurat berører huden. Gjerne samtidig ved å suge ham. Særlig ømfintlige steder er: Armhulene, rompeballene, anus, mellomkjøttet, fotsålene, armene og hendene, magen og resten av kropoen . Noen liker det veldig å bli dratt i pungen, forholdsvis kraftig. Gjerne bruk litt olje på penis, pung og anus. Matolje som brukes til steking er et ypperlig alternativ til dyre massajeoljer. Ved å vise oppmerksomhet til hele kroppen, begynner det å "koke" i hele ham und du viser at du ser og liker alt på ham. Dette er akkurat det som gjør sex med deg så spesielt og fint for ham. Masserer du kun kuken og pungen, så gjør du noe han fint kan gjøre selv. Senest i går kveld elsket jeg og fruen hverandre på den måten i 2 1/2 timer. 🥰 Regner med dette endte med helt sinnsyke orgasmer for deg og henne🥰 Anonymkode: 6ea36...691
Hedonborealis Skrevet 18. november #5 Skrevet 18. november (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Regner med dette endte med helt sinnsyke orgasmer for deg og henne🥰 Anonymkode: 6ea36...691 Det gjorde det💞💓. Og etter jeg var kommet etter 2 timer💦, ble det en runde til med massasje til fruen. Hun sa etterpå at hun ikke vet hvor mange orgasmer hun hadde i kveld og at hun synes synd på meg at jeg som mann ikke kan ha høydepunkt på høydepunkt. Jeg svart: massere henne, se hennes nydelige kropp og ansikt, og oppleve hennes intense nytelse er mer enn jeg kunne drømt om å få oppleve. Endret 18. november av Hedonborealis Skrivefeil 3
AnonymBruker Skrevet 18. november #6 Skrevet 18. november Svarene her handler om erting/teasing når man har kommet til selve sexen. Hvis du mente i en tidligere fase, er det kanskje litt andre mekanismer som fungerer. Da tenker jeg på tiden før klærne forsvinner. Vi menn er ulike, men jeg liker veldig godt at hun gnir puppene mot meg, et elelr annet sted på kroppen min, gjerne med tynn bluse uten BH, det tenner meg. Blir også tent av at hun sitter på låret mitt og gnir musa si mot låret og viser at hun liker det. Generelt blir jeg tent av å se at hun er tent og nyter. Blir derfor også tent når hun tar seg selv på musa og på puppene, også med klær på, og bevisst viser til meg at hun gjør det. Noen ganger kan vi gå slik og erte hverandre i timevis før vi går til sengs. Anonymkode: e2cca...4ab 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #7 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Yess, mange måter. Du kan tease mannen helt til han blir vill og «gal». Han vil til slutt trygle om orgasme. Når du til slutt lar det gå for han vil han få de villeste orgasmer. Du gjør dette med å nesten gi han orgasme, stanse rett ved toppp. Deretter roe ned, så fortsette til neste nestenorgasme. Stanse og på nytt roe ned, så fortsette osv. Gjør dette gjerne 30-40 ganger eller mer. Blir dere erfarne kan du tease han en time eller lengre. Mannen din vil da være nesten på toppen av orgasme like lenge. Dette kan gjøres på forskjellige måter, og en blanding. Suging, onanering, vanlig sex hvor du trekker deg ut rett føre, men også stimulere erogene soner til han omtrent tørner gal. Masse fantasi brukes. Har han fethiser aller andre preferanser så utnytt disse under teasingen. Anonymkode: 6ea36...691 Husk at alle menn er forskjellig. Noen menn får orgasme når du teaser de (uten sprut) og er da ferdig etter første gang! Anonymkode: 923d5...fdb
Hedonborealis Skrevet 18. november #8 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Husk at alle menn er forskjellig. Noen menn får orgasme når du teaser de (uten sprut) og er da ferdig etter første gang! Anonymkode: 923d5...fdb "(...) Noen menn får orgasme uten sprut og da er de ferdig etter første gang". Orgasme hos menn uten ejakulasjon? Så lenge prostataen er på plass og mannen er frisk, hvordan skal det gå ann? Jeg er mann selv, har aldri fått orgasme uten "sprut" siden det begynte å sprute hos meg. Det jeg har fått til, er 2 orgasmer med sprut etter hverandre med noe tid mellomrom, men høydepunkt uten sprut får jeg ikke til. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november #9 Skrevet 18. november Hedonborealis skrev (11 timer siden): Det gjorde det💞💓. Og etter jeg var kommet etter 2 timer💦, ble det en runde til med massasje til fruen. Hun sa etterpå at hun ikke vet hvor mange orgasmer hun hadde i kveld og at hun synes synd på meg at jeg som mann ikke kan ha høydepunkt på høydepunkt. Jeg svart: massere henne, se hennes nydelige kropp og ansikt, og oppleve hennes intense nytelse er mer enn jeg kunne drømt om å få oppleve. Helt magisk 💕💓💞 Anonymkode: 6ea36...691
AnonymBruker Skrevet 18. november #10 Skrevet 18. november Hedonborealis skrev (5 timer siden): "(...) Noen menn får orgasme uten sprut og da er de ferdig etter første gang". Orgasme hos menn uten ejakulasjon? Så lenge prostataen er på plass og mannen er frisk, hvordan skal det gå ann? Jeg er mann selv, har aldri fått orgasme uten "sprut" siden det begynte å sprute hos meg. Det jeg har fått til, er 2 orgasmer med sprut etter hverandre med noe tid mellomrom, men høydepunkt uten sprut får jeg ikke til. Hvis menn klarer orgasme uten sprut, er dette normalt helt motsatt, de kan da få flere orgasmer på rad. De fleste menn som har løst den koden, orgasme uten å sprute, er absolutt ikke ferdige. De kan mye mer og får ofte flere orgasmer i serie. Anonymkode: 6ea36...691 1
AnonymBruker Skrevet 18. november #11 Skrevet 18. november Tror nesebor og øyne er det eneste jeg ikke kunne teaset min mann ved å berøre med tunga. Albuer også kanskje. Anonymkode: 52750...887
Hedonborealis Skrevet 19. november #12 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis menn klarer orgasme uten sprut, er dette normalt helt motsatt, de kan da få flere orgasmer på rad. De fleste menn som har løst den koden, orgasme uten å sprute, er absolutt ikke ferdige. De kan mye mer og får ofte flere orgasmer i serie. Anonymkode: 6ea36...691 Det tror jeg er et spm. hvordan man definerer en orgasme. Å få følelsen av utløsning uten å ejakulere definerer ikke jeg som orgasme, men som edging. Denne følelsen kan jeg ha mye og ofte under samleie. Allikevel er ristingen i kroppen og følelsen sterkest ved utløsningen.
Bamseklemmer Skrevet 19. november #13 Skrevet 19. november Hedonborealis skrev (52 minutter siden): Det tror jeg er et spm. hvordan man definerer en orgasme. Å få følelsen av utløsning uten å ejakulere definerer ikke jeg som orgasme, men som edging. Denne følelsen kan jeg ha mye og ofte under samleie. Allikevel er ristingen i kroppen og følelsen sterkest ved utløsningen. Enig med deg👏 Definisjonen på en Orgasme = Sammentrekninger.. dette gjelder både kvinner og menn. Og styrken kan vel da defineres fra 0 til 10🫡 Men men.. la de nå tro de får orgasme, så blir det sikkert greit😉 2
Soft mann Skrevet 19. november #14 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Husk at alle menn er forskjellig. Noen menn får orgasme når du teaser de (uten sprut) og er da ferdig etter første gang! Anonymkode: 923d5...fdb Når en ikke spruter så kan eg fortsette mange ganger. Men som du sier, alle er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 19. november #15 Skrevet 19. november Får jeg orgasme klarer jeg ikke mer. Hjerner er utkoblet og tror jeg er ferdig. Samma søren hvor deilig,sexy eller hva . Anonymkode: 923d5...fdb 1
911 Skrevet 19. november #16 Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Får jeg orgasme klarer jeg ikke mer. Hjerner er utkoblet og tror jeg er ferdig. Samma søren hvor deilig,sexy eller hva . Anonymkode: 923d5...fdb Derfor er det viktig at hun som utfører denne teasingen vet hva hun holder på med. Jeg klarer, som de fleste, å få en liten utløsning (ruined orgasm) underveis uten orgasme og da kan jeg holde på mye lengre om jeg vil, Når orgasmen kommer er jeg også ferdig og må ha litt tid om vi skal fortsette. Heldigvis har jeg en dame som kommer lett og ofte. Dermed merker jeg at det er fritt fram for å komme slik at vi begge blir fornøyde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå