AnonymBruker Skrevet 18. november #1 Skrevet 18. november Jeg skal i gang med traumebehandling neste uke. Har fått ptsd etter snart 3 år med voldsomme påkjenninger. Påkjenninger som sjokk, dødsfall, alvorlig sykdom, stått i kamper og ha. Traume hendelsene har kommet med tette intervaller og jeg har ikke rekt å hente meg inn før noe nytt. Nervesystemet er på hele tiden. Mye av tiden. Noen med erfaringer? Det er spesifikke ting som trigger reaksjonene Anonymkode: 27e42...2bc
AnonymBruker Skrevet 18. november #2 Skrevet 18. november Ptsd eller cptsd? Ja. EMDR hjalp - men det var ift cptsd. Anonymkode: 0b291...792
AnonymBruker Skrevet 18. november #3 Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ptsd eller cptsd? Ja. EMDR hjalp - men det var ift cptsd. Anonymkode: 0b291...792 Vet ikke hva jeg har. Det er vel ptsd. Jeg har ikke en traumatisk barndom eller slike ting. Har ikke blitt diagnostisert, men legen mener jeg har det basert på symptomene. Spiller ingen rolle. Bare komme i gang med noe som hjelper. Anonymkode: 27e42...2bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå