Viernes Skrevet tirsdag kl. 07:21 #21 Skrevet tirsdag kl. 07:21 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ring julekulepolitiet. Anonymkode: b1856...ee7 815 493 00 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:21 #22 Skrevet tirsdag kl. 07:21 Ps, barna valgte det og fargene,de som pynter og Anonymkode: 7b304...461
Kålrota Skrevet tirsdag kl. 07:24 #23 Skrevet tirsdag kl. 07:24 Jeg har aldri tenkt på dyre og billige julekuler som et tema. Jeg har kuler jeg liker, enten kjøpt selv eller fått av andre.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:28 #24 Skrevet tirsdag kl. 07:28 Jeg har noen få dyre julekuler, men ikke noe jeg har lyst til å spare på. De rimelige fra nille duger godt. Husk at ikke alle ønsker lik jul som du. Noen synes det er fint uten julegardiner, juleputet osv. jeg personlig elsker jul, så her er det jul i alle rom. Men dyre julekuler er altså ikke noe jeg kommer til å ønske meg eller kjøpe. De eneste dyre vi har er to fra disney world, og 2 vi kjøpte på glassblåseri når vi var på bryllupsreise. Jeg vil har ungene skal kunne pynte treet slik de vil, og da passer det fint at ikke kulene kan knuse. I tillegg har jeg kattunge Anonymkode: f1ecb...09d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 07:36 #25 Skrevet tirsdag kl. 07:36 Har folk så lite å tenke på😳 hvordan andre pynter til jul påske sommer og høst. Bryr meg lite. Er jo så overfladisk . Anonymkode: b4732...64f 2
Sirah Skrevet tirsdag kl. 07:41 #26 Skrevet tirsdag kl. 07:41 Jeg har en blanding av billig og dyrt julepynt. Spiller det noen rolle hva det koster så lenge en selv syntes det er fint? I mange år nå har jeg hatt samme fargetema på juletreet. Har kjøpt inn noen få "dyre" kuler hvert år og har etterhvert fått en fin samling. I år har jeg derimot lyst på et nytt fargetema så har kjøpt masse billige kuler og supplerer sikkert med noen få dyre som vanlig, men i år har jeg et "billig" tre. Hvem bryr seg om det da? Syntes bare det høres smart ut med uknuselige kuler om man har barn eller katt (eller en vill valp for den saks skyld). Det hadde garantert jeg hatt også! Hva om barnet/dyret knuser de dyre kulene og gud forby får det i seg? Ang julepynt til resten av huset så kjøper jeg det jeg syntes er fint. De har en serie på Hageland her i området som jeg samler på, bruker å kjøpe en eller to ting til den som jeg samler på i året. Den er relativt dyr - i mine øyne! Resten av pynten er samlet gjennom mange år. Noe er kanskje dyrt, noe er fra Nille, noe fra Europris, noe fra Kremmerhuset osv osv. Alt er like kjært uansett prislapp. Ikke har jeg julegardiner heller. Julekaffeservice har jeg, men det er kunn fordi at min tante har bestemt seg for at jeg samler på dette så får det til jul og bursdag. Veldig hyggelig, men det står jo egentlig bare å tar plass? Jeg er glad for det nå som jeg har det, men hadde aldri kjøpt det selv. Vil tro de aller fleste er ca som meg. Bry deg om noe deg og ditt TS. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:39 #27 Skrevet i går, 08:39 Nille har jo kjempefine kuler. De fineste jeg har er fra Nille, store med sånn "fløyelsstoff". Anonymkode: db5a1...f85
AnonymBruker Skrevet i går, 08:46 #28 Skrevet i går, 08:46 AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 0.57): Når man er godt voksen? Svigerinnen har omtrent bare billige plastkuler fra Nille, Clas Ohlson o.l. Hun sier det er fordi hun ønsker uknuselig pynt pga katter og barn. Hun har heller nesten ikke samlet noen dyre kuler oppigjennom. Selv har jeg dyre kuler til å fylle et stort tre. Det er vel det som er det vanlige? Hun holder også resten av pynten enkel. Ingen julegardiner, ingen juleputer, tar kanskje på en juleduk på stuebordet og en på kjøkkenbordet. Ingen juleservise, kun vanlig servise. Ingen juleblomster, med mindre hun får i gave. Stort sett kun juletre, julestjerne i vinduet, julebelysning ute, en liten julekrybbe og et par nisser på do. Synes det hele er ganske stusselig. Hva tenker dere? Anonymkode: 33845...99c Nei og nei, for en svigerinne du har! Tenk å være så kjip som henne. (mener egentlig deg). Anonymkode: f33a7...2b8
Brukerano Skrevet i går, 08:46 #29 Skrevet i går, 08:46 Jeg har kun stygg julepynt, fordi det er hva jeg syns er gøy. Jeg pynter til jul slik jeg vil ha det. Tipper det går for henne også
AnonymBruker Skrevet i går, 08:52 #30 Skrevet i går, 08:52 AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 0.57): Når man er godt voksen? Svigerinnen har omtrent bare billige plastkuler fra Nille, Clas Ohlson o.l. Hun sier det er fordi hun ønsker uknuselig pynt pga katter og barn. Hun har heller nesten ikke samlet noen dyre kuler oppigjennom. Selv har jeg dyre kuler til å fylle et stort tre. Det er vel det som er det vanlige? Hun holder også resten av pynten enkel. Ingen julegardiner, ingen juleputer, tar kanskje på en juleduk på stuebordet og en på kjøkkenbordet. Ingen juleservise, kun vanlig servise. Ingen juleblomster, med mindre hun får i gave. Stort sett kun juletre, julestjerne i vinduet, julebelysning ute, en liten julekrybbe og et par nisser på do. Synes det hele er ganske stusselig. Hva tenker dere? Anonymkode: 33845...99c Herregud, hva spiller det for en rolle for deg? De fleste jeg kjenner har kuler fra Nille, Europris osv. det viktigste er at jo at folk syns selv det er et fint tre de har og at de bestemmer selv hvor mye penger de vil legge i julepynt. Jeg har en kombinasjon, har noen dyrere kuler, mange vintage kuler som er arvet og en dæsj europriskuler. Anonymkode: 8e79d...d6c
Matas Skrevet i går, 14:17 #31 Skrevet i går, 14:17 Tråden er ryddet for identifisering av privatpersoner. Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:25 #32 Skrevet i går, 14:25 Jeg fortrekker ting vi har laget hjemme, men at vanlige julekuler ikke skulle være "innafor" er det rareste jeg har hørt på en stund. Anonymkode: cf1ff...e6c
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #33 Skrevet i går, 14:29 AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 0.57): Når man er godt voksen? Svigerinnen har omtrent bare billige plastkuler fra Nille, Clas Ohlson o.l. Hun sier det er fordi hun ønsker uknuselig pynt pga katter og barn. Hun har heller nesten ikke samlet noen dyre kuler oppigjennom. Selv har jeg dyre kuler til å fylle et stort tre. Det er vel det som er det vanlige? Hun holder også resten av pynten enkel. Ingen julegardiner, ingen juleputer, tar kanskje på en juleduk på stuebordet og en på kjøkkenbordet. Ingen juleservise, kun vanlig servise. Ingen juleblomster, med mindre hun får i gave. Stort sett kun juletre, julestjerne i vinduet, julebelysning ute, en liten julekrybbe og et par nisser på do. Synes det hele er ganske stusselig. Hva tenker dere? Anonymkode: 33845...99c Jeg tenker at du troller. Anonymkode: 0086c...54e
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #34 Skrevet i går, 14:29 AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 8.00): mye rart man skal henge seg opp i Anonymkode: ee80c...223 Julekulene henges opp. Anonymkode: 94397...08c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå