Gå til innhold

Innafor med bare billige plastkuler på juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er godt voksen? Svigerinnen har omtrent bare billige plastkuler fra Nille, Clas Ohlson o.l. Hun sier det er fordi hun ønsker uknuselig pynt pga katter og barn. Hun har heller nesten ikke samlet noen dyre kuler oppigjennom. Selv har jeg dyre kuler til å fylle et stort tre. Det er vel det som er det vanlige?

Hun holder også resten av pynten enkel. Ingen julegardiner, ingen juleputer, tar kanskje på en juleduk på stuebordet og en på kjøkkenbordet. Ingen juleservise, kun vanlig servise. Ingen juleblomster, med mindre hun får i gave. Stort sett kun juletre, julestjerne i vinduet, julebelysning ute, en liten julekrybbe og et par nisser på do.

Synes det hele er ganske stusselig. Hva tenker dere?

Anonymkode: 33845...99c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvfølgelig. Den eneste regelen for julepynt er den du lager selv. Nille har da fine kuler.  La henne skape sin egen jul, slik hun vil ha den. Ikke alle pøser på med nisser.

Det må ikke være dyrt. Noen tror Jesus ble født i en stall.

Endret av Natttåke
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

meme-troll.gif.86c1855f59c1c9815d3f06ca065af6e1.gif

Anonymkode: 279eb...89d

• Liker 14
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har julegardiner i dag? Vi hadde det på 80 tallet. 

Anonymkode: f5ddc...d78

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem har julegardiner i dag? Vi hadde det på 80 tallet. 

Anonymkode: f5ddc...d78

Jeg har. Faktisk. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring julekulepolitiet. 

Anonymkode: b1856...ee7

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

alt man skal nå bruke energi på å fundere i.. 🤯 hva andre pynter med eller ikke er strengt tatt ikke noe man trenger tenke på fordi man kan gjøre som man vil hos seg selv. 

Anonymkode: 47b84...d89

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle noen bry seg om det? Hvorfor bryr DU deg om det? Og hvem bestemmer hva som er "innafor" i andres hjem? 

Håper du troller for dette er tragisk.

Anonymkode: bc366...753

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Billige julekuler, nå har jeg hørt det og! :ler:

Endret av BobbySocks
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Vanlig å samle dyre julekuler? 

Det har jeg aldri hørt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hvis dette ikke er trolling så er dette en av de mer navlebeskuende, tåplige og tragiske innleggene her på lang tid!

Pris på juledekorasjon er ikke viktig. Hvor det er kjøpt er ikke viktig. Å velge billig og uknuselig pga barn og dyrt er smart! Ingen har noen plikt til å forklare hvorfor de pynter/ikke pynter som de gjør. 

Oh man, du hadde tilta hos meg. Jeg pynter MYE!!! Men jeg har jo ikke råd til MYE dyr pynt! Så det er kuler og glitter, julenisser, duker og plastjuletrær (jepp mange, i ulike farger😁) fra nille, rusta, europris osv. Har et stort dyrt plasttre og kanskje 15 dyre juletrekuler. Noen kjøpt selv, noe arvet. Elsker julen! Men mine søsken pynter ikke i det heletatt. Og det er greit!

Anonymkode: 0b684...303

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Grønnsaksvaffel skrev (1 minutt siden):

Vanlig å samle dyre julekuler? 

Det har jeg aldri hørt.

Jeg vet om flere som samler på dyre kuler/juletrepynt feks fra Georg Jensen, Rosendahl, dyre juleservice osv. Så det skjet jo. Men de jeg kjenner som gjør dette har også billige ting fra nille osv.

Anonymkode: 0b684...303

AnonymBruker
Skrevet

mye rart man skal henge seg opp i 

Anonymkode: ee80c...223

AnonymBruker
Skrevet

Noen synes det er stusselig med billige julekuler, andre synes det er latterlig å i det hele tatt pynte å tre og bruke mye penger på noe som er fremme noen få dager. Selv er jeg et sted midt i mellom.

Anonymkode: c18c1...e74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når man er godt voksen? Svigerinnen har omtrent bare billige plastkuler fra Nille, Clas Ohlson o.l. Hun sier det er fordi hun ønsker uknuselig pynt pga katter og barn. Hun har heller nesten ikke samlet noen dyre kuler oppigjennom. Selv har jeg dyre kuler til å fylle et stort tre. Det er vel det som er det vanlige?

Hun holder også resten av pynten enkel. Ingen julegardiner, ingen juleputer, tar kanskje på en juleduk på stuebordet og en på kjøkkenbordet. Ingen juleservise, kun vanlig servise. Ingen juleblomster, med mindre hun får i gave. Stort sett kun juletre, julestjerne i vinduet, julebelysning ute, en liten julekrybbe og et par nisser på do.

Jeg har hatt 30+ julefeiringer i eget hjem, og jeg har ikke samlet noen dyre juletrekuler oppigjennom.  Jeg har arvet noen dyre glasskuler, men de tør jeg ikke bruke fordi jeg er redd for at de skal knuse på grunn av dyr og barn.
Dyr julepynt er ikke noe jeg har prioritert på noe tidspunkt.

Juleservise har jeg ikke, men jeg har et penservise jeg fikk da mannen og jeg giftet oss.

Nisser har vi noen av, men de settes ikke opp lenger fordi jeg trives bedre med mindre ting.  Jeg trives bedre med å pynte med tekstiler, lys og planter.

Men ingen er i tvil om at det er jul hos oss uansett.  Hvis noen mener det er "ganske stusslig" er det deres problem.  Vi pynter som vi vil, med det vi vil ha fremme :) 

Anonymkode: d14a4...d9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er trolling. 

Anonymkode: 8873e...927

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

For en snobbete trolletråd.

Anonymkode: 3b5e5...792

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For en teit trolletråd.

Anonymkode: bc366...753

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ganske teit trolling. Hvem bryr seg om hva andre pynter treet med? 

Jeg kan heller ikke ha noe knuselig pga kattene. 

Anonymkode: ef8de...c9b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Duber ett fasademenneske? Ikke alle bryr deg så mye om den juletrepynten.. Vi har kuler fra ike, fine, og??

Anonymkode: 7b304...461

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...