AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Får likevel stadig høre det motsatte her inne og får da eksempler på kjekke, "skallede" menn som er kjendiser. Ofte er de barske og veltrente. F.eks Aksel Lund Svindal eller Olaf Tufte. Ingen av dem er skallet etter min mening. De har betydelig hårtap, men ikke skallet. Mitt hårtap strekker seg nedover langs sidene, mens mange andre med hårtap har hår opp til selve issen. Det ser mye bedre ut, syns jeg. Problemet med at kvinner kommer med eksempler på kjekke skallede menn er ofte at de er; 1) kjendiser, 2) barske/veltrente og 3) ikke nødvendigvis skallet, men med betydelig hårtap. Eller 4) Kompenserer med skjeggvekst. Jeg liker meg ikke selv som helt shavet, men jeg kan heller ikke la det gro mange millimeterne før jeg ser denne krona som strekker seg rundt. På enkelte syns jeg det kan se bra ut, spesielt når de har skjegg. Men skjegg er like håpløst som hår på hodet for min del. Personlig syns jeg det er flaut og føler meg mindreverdig. Jeg har godtatt et evig singelliv, i alle fall nesten. Er det bare slik det må bli for oss skallede som IKKE er barske, veltrente eller kjendiser? Anonymkode: aabb0...d04
late_argument Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Kan du ikke bare skaffe deg noen muskler? 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det bare slik det må bli for oss skallede som IKKE er barske, veltrente eller kjendiser? Anonymkode: aabb0...d04 Dette høres ut som et problem som bare eksisterer i ditt hode. Eller på hodet. Anonymkode: 4b5f9...6c6 4 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Du må ikke være så hårsår. Anonymkode: caf96...f0a 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Når en mann som har mister hår shaver seg er det jo ikke viktig hvordan han har mistet hår. Det viktigste er at det er shavet og at det vedlikeholdes. Hvorfor er skjegg håpløst? Anonymkode: e87fc...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Kjæresten min er skallet og jeg synes det er sexy. Liker best når han ikke er nyshavet og jeg kan se at det er litt hår på sidene. Han hadde lite hår når jeg møtte han (på app), det er ikke sånn at han har mistet det underveis i forholdet. Så hold motet oppe. PS! Han ligner ikke på noen av kjendisene du nevner Anonymkode: 916fc...27c 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Vel, siden du spør så skal jeg svare. Jeg simpelthen hater skalla menn som kompenserer med skjegg istedet. Grøss. Og 2. Problemet med skalla menn er ikke at de ikke har hår, det er at hele jævla verden dems handler om akkurat det. Jeg skjønner at det er fælt, men man kan virkelig ikke la livet dreie seg om man har hår på hodet eller ikke. Og her er du, dette jævla håret. Slutt å syns synd på deg selv! Alle mangler noe (bokstavelig talt), fokuser heller på det positive! (og det høres så teit ut, for det er ikkjo ikke negativ kvalitet å ikke ha hår lissom). Du har garantert mange bra sider, og da får du vise disse! Anonymkode: b6be5...1a5 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når en mann som har mister hår shaver seg er det jo ikke viktig hvordan han har mistet hår. Det viktigste er at det er shavet og at det vedlikeholdes. Hvorfor er skjegg håpløst? Anonymkode: e87fc...dfa Jeg kan legge til at jeg foretrekker menn uten hår på hodet, men med skjegg. Anonymkode: e87fc...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Jeg synes skallede hoder er usexy, men alle har ulike preferanser! Jeg er chubby, mange synes det er schtøgt, noen synes jeg er sexy. Det finnes noen for ALLE. Nettopp fordi vi har ulik smak. Anonymkode: 54eb9...d50 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Det er jo massevis av skallede menn! Forstår at du helst ville hatt hår- det ville jeg hatt hvis jeg var mann - men det er ikke grunn til å gi opp. Skallede menn er ikke noe kvinner skyr- jeg har flere venninner som mener skallede menn er ekstra kjekke. Kan ikke si det samme selv, men skallethet er absolutt ikke noe stort problem. Jeg hadde imidlertid tatt bort alt håret hvis du bare har en «ring» med hår rundt hodet og er helt skallet på toppen, for det sveisen tror jeg mange kvinner synes ser veldig gammeldags ut. Anonymkode: 01851...870 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker meg ikke selv (….) Personlig syns jeg det er flaut og føler meg mindreverdig. Anonymkode: aabb0...d04 Dette er de egentlige problemene dine. Folk i alle slags fasonger, størrelser osv finner seg kjærester. Med hår, uten hår. ‘Pappakropp’ eller bodybuilder. Høy eller lav. De som hovedsakelig ikke greier det? Er folk med dårlig selvbilde som ikke liker seg selv. Akkurat det er fryktelig usexy. Anonymkode: a32cc...172 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Det finnes ganske mange fine tupeer for tiden. Koster litt, men om du absolutt hater å ikke ha hår er det jo faktisk en løsning. Jeg ble nettopp sammen med en mann i begynnelsen av 30 åra som er skallet. Jeg synes han er rå fin med shavet hode og skjegg. Jeg vet han sliter litt med det, men jeg synes han er vel så fin uten hår som med. Skjønner det er sårt å miste håret, særlig om du er ung. Garanterer at det ikke er verdens undergang og at det finnes nok av oss damer som ikke synes det gjør noen verdens ting. Anonymkode: 024ad...5e0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Får likevel stadig høre det motsatte her inne og får da eksempler på kjekke, "skallede" menn som er kjendiser. Ofte er de barske og veltrente. F.eks Aksel Lund Svindal eller Olaf Tufte. Ingen av dem er skallet etter min mening. De har betydelig hårtap, men ikke skallet. Mitt hårtap strekker seg nedover langs sidene, mens mange andre med hårtap har hår opp til selve issen. Det ser mye bedre ut, syns jeg. Problemet med at kvinner kommer med eksempler på kjekke skallede menn er ofte at de er; 1) kjendiser, 2) barske/veltrente og 3) ikke nødvendigvis skallet, men med betydelig hårtap. Eller 4) Kompenserer med skjeggvekst. Jeg liker meg ikke selv som helt shavet, men jeg kan heller ikke la det gro mange millimeterne før jeg ser denne krona som strekker seg rundt. På enkelte syns jeg det kan se bra ut, spesielt når de har skjegg. Men skjegg er like håpløst som hår på hodet for min del. Personlig syns jeg det er flaut og føler meg mindreverdig. Jeg har godtatt et evig singelliv, i alle fall nesten. Er det bare slik det må bli for oss skallede som IKKE er barske, veltrente eller kjendiser? Anonymkode: aabb0...d04 At kvinnene referer til kjendiser er jo bare for at du skal kunne vite hvem man mener. Jeg synes nesten alle menn er kjekke helt uten hår. For meg spiller det ingen rolle at en mann har mistet håret. Men vet at ikke alle mener det samme. Anonymkode: 19f34...0dd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Min mann var skallet da vi møttes. Helt blankpolert på toppen. Det lille han har igjen på sidene barberer han hver tredje dag. Ikke har han skjegg heller, heldigvis. Jeg synes at skalla menn er hot. Men bare hvis de ikke synes synd på seg selv. Selvmedlidenhet er usexy. Anonymkode: 593cb...062
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden https://www.abcnyheter.no/nyheter/studie-kvinner-er-mer-tiltrukket-av-skallede-menn/1073159 Anonymkode: 593cb...062
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Når man er så og si helt skallet/shavet, så synes jeg vanligvis ikke det er så uattraktiv. Synes det er verre når det er veldig tynt, og man lar det vokse til det er litt langt for å "skjule". Synes det er bedre at man er kort og at man ser vikene. Å være tykk og utrent synes jeg ikke er veldig attraktivt på noen egentlig (altså hva jeg ser i en partner, ikke at jeg ser ned på andre), men for de som er skallet så slår det kanskje enda mer negativt ut, da man får litt mer "bomseutseende". Vil tro at det er ytterst få som ikke klarer å trene og spise seg til å se litt "bedre" ut, så jeg ville heller fokusert på det enn skalletheten. Nå liker jeg ikke skikkelig muskuløse menn heller, hvor det blir veldig mye fokus på muskler. Anonymkode: a8d42...394
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Har du vurdert hårtransplantasjon? Mange som reiser til feks Tyrkia. Ja, det koster en del. Men hvis det plager deg så mye, hadde i alle fall jeg vurdert det! Kvinner fikser gjerne på det ene og det andre, så det kan vel menn også gjøre? Vi fikser for å føle oss bedre og få mer selvtillit. Det vil jo du også få hvis det plager deg så mye. Mange menn som kler å være skalla, men er også mange som kler hår veldig godt 😊 Anonymkode: 122c9...ee7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du vurdert hårtransplantasjon? Mange som reiser til feks Tyrkia. Ja, det koster en del. Men hvis det plager deg så mye, hadde i alle fall jeg vurdert det! Kvinner fikser gjerne på det ene og det andre, så det kan vel menn også gjøre? Vi fikser for å føle oss bedre og få mer selvtillit. Det vil jo du også få hvis det plager deg så mye. Mange menn som kler å være skalla, men er også mange som kler hår veldig godt 😊 Anonymkode: 122c9...ee7 Jeg synes det er drastisk å foreslå transplantasjon når man ikke vet hva TS faktisk har forsøkt. Ulike legemidler kan ha stor effekt, men man må starte tidlig. Anonymkode: e87fc...dfa
hjerteis Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Jeg jobber i en bedrift med flere hundre menn. De 2 mennene jeg synes er de kjekkeste av dem alle, er de to som er skallet etter din beskrivelse. Det handler ikke om hårvekst, det er utstrålingen. Du må eie det, så skal du se at både den ene og den andre kommer til å kaste lange blikk etter deg 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå